Joo elikkä painepesurilla huitonut tota e36 keulaa ja niihä siinä nyt on käynyt että kuskinpuolen etuvaloumpio on pettänyt senverta että sinne pääsi vesi ja ei millään lähe poies, vesi on ulommaisen lasin ja umpioitten lasien välissä siinä ulkolasin sisäpinnalla ollut nyt jo 2 viikkoa. Olen yrittäny paineilmalla ja lämmittämällä kuivatella sitä mutta turhaan.
Olen yrittänyt ostatellakin alkuperäisvaloja/valoa foorumilla mutta eipä ole pahemmin niitä tarjoiltu.
Kokemuksia noista piritekin etuvaloista? 180eurolla saisi parin Depo merkkisiä.
Toisaalta taas en tahtoisi ostaa uusia etuvaloja tuohon kun varmaan vaihdan autoa vuoden sisällä joten käytetty kuskinpuolen umpio varmaan piisaisi.
Mielessä käynyt jos tuosta purkaisi lasin irti ja putsaisi sen ja liimaisi uusiksi kasaan, kokemuksia tästä?
Muitakin ideoita ja vinkkejä saa heittää.
Olen yrittänyt ostatellakin alkuperäisvaloja/valoa foorumilla mutta eipä ole pahemmin niitä tarjoiltu.
Kokemuksia noista piritekin etuvaloista? 180eurolla saisi parin Depo merkkisiä.
Toisaalta taas en tahtoisi ostaa uusia etuvaloja tuohon kun varmaan vaihdan autoa vuoden sisällä joten käytetty kuskinpuolen umpio varmaan piisaisi.
Mielessä käynyt jos tuosta purkaisi lasin irti ja putsaisi sen ja liimaisi uusiksi kasaan, kokemuksia tästä?
Muitakin ideoita ja vinkkejä saa heittää.
Comment