Jos nämä ongelmat vielä jatkuvat, niin mielessä kävi manuaaliksi laitto.
 
Laatikkohan on ilmeisesti sama kuin manuaalin joitain pikkuosia lukuunottamatta?
Mitä nämä osat tarkalleen ottaen on?
 
Miten käy sähköjen? Jossain luki että piuhat irti ja kovaa ajoa, mutta tiedä tuotakaan sitten.
 
Vakiokytkin+sylinteri ilmeisesti kaiken järjen mukaan voi olla paikallaan, kunhan laittaa polkimen kabiiniin sylintereineen?
 
 
Miten sitten kepin laita. Eli sopiiko heittämällä paikoilleen, vai tuleeko senkin kanssa ongelmia?
 
Mistä kannattaa lähteä tietoa etsimään ja vinkkejä kyselemään?
Tekeekö joku pulju noita suomessa?
 
Siinäpä muutama kiperä kysymys 
							
						
					Laatikkohan on ilmeisesti sama kuin manuaalin joitain pikkuosia lukuunottamatta?
Mitä nämä osat tarkalleen ottaen on?
Miten käy sähköjen? Jossain luki että piuhat irti ja kovaa ajoa, mutta tiedä tuotakaan sitten.
Vakiokytkin+sylinteri ilmeisesti kaiken järjen mukaan voi olla paikallaan, kunhan laittaa polkimen kabiiniin sylintereineen?
Miten sitten kepin laita. Eli sopiiko heittämällä paikoilleen, vai tuleeko senkin kanssa ongelmia?
Mistä kannattaa lähteä tietoa etsimään ja vinkkejä kyselemään?
Tekeekö joku pulju noita suomessa?
Siinäpä muutama kiperä kysymys
 
							
						






 
							
						 
							
						 Toivottavasti saat autosi kuntoon, ja eihän se manuaalikaan huono ole?:think
 Toivottavasti saat autosi kuntoon, ja eihän se manuaalikaan huono ole?:think 
							
						 \o/
 \o/ 
	 
	
Comment