Itsellä on tollanen Bastuck:in pönttö. Kattiputkella äänet ihan ok mut paikallaan oli välillä x-pipe putki ilman katteja niin pommikonehan toi oli. Matka-ajossa yli 120 km/h jälkeen kumisi jo pahasti.
Tollasella Bastukin cat-backilla pääsin juuri ja juuri Ahveniston desibelirajoista läpi. Äänet on omasta mielestä ihan siedettävät, mutta ei kyllä missään vaiheessa pääse unohtumaan onko kone käynnissä vai ei.
Olin vaihtamassa koko putkea, koska takapönttö on jo parhaimmat päivänsä nähnyt (vaikka onkin rosteria) ja kaverilla olisi ollut sopivasti uudenveroinen 3.2:sen koko putkisto katteineen. Ei sen kummempaa...
Toistetaan vanhaa:Pönttöä ei kannata vaihtaa "ruosteisuuden" vuoksi.Koska itse vaimenninhan ei ruostu.Poistat vain sen haperon kalvanoidusta pellistä tehdyn vaimenninkerroksen siitä pöntön ympäriltä,jos et muuten halua sitä modata.Tämän jälkeen voit kiilloittaa rosteripönttösi peilinkirkkaaksi ja lähes uudenveroiseksi.Tuon takia on pönttöä mielestäni turhaa vaihtaa samanlaiseen,jos ei muuta vikaa ole kuin hapertunut suojavaippa.
Mites tuo Kuvan 2 modaus käytännössä toteutetaan? Rälläköidäänkö tuosta siis nuo pätkät pois mitkä kuvassa näkyy irtonaisena vai hitsataanko ne paikalleen ja ohitetaan lenkki kokonaan? Onko tätä modia tehnyt kukaan, tuleeko minkalaiset äänet (noista videoista ei oikein saa kuvaa) Nyt on hieman ehkä liian hiljaiset äänet tuolla m3-vaimentimella...:think
Mites tuo Kuvan 2 modaus käytännössä toteutetaan? Rälläköidäänkö tuosta siis nuo pätkät pois mitkä kuvassa näkyy irtonaisena vai hitsataanko ne paikalleen ja ohitetaan lenkki kokonaan? Onko tätä modia tehnyt kukaan, tuleeko minkalaiset äänet (noista videoista ei oikein saa kuvaa) Nyt on hieman ehkä liian hiljaiset äänet tuolla m3-vaimentimella...:think
Toissapäivänä tein itelleni ton modin, ja äänet on siedettävät jopa avoautossa, eli ei mitkään teinipörinät.
Eli kansi rälläkällä auki, putket sahataan irti, ja kansi paikoilleen.
Toissapäivänä tein itelleni ton modin, ja äänet on siedettävät jopa avoautossa, eli ei mitkään teinipörinät.
Eli kansi rälläkällä auki, putket sahataan irti, ja kansi paikoilleen.
Niin mitähän hyötyä tuollasesta modauksesta on? Onko tuo oikeesti niin ahdistava että kannattaa aukasta tuon vaimentaja?
Niin mitähän hyötyä tuollasesta modauksesta on? Onko tuo oikeesti niin ahdistava että kannattaa aukasta tuon vaimentaja?
Jos vähänkään miettii järjellä ton vaimentimen ideaa, niin jarruttaa väkisin.
Toi vaimennin on jaettu 4 osaan, ja mihinkään osaan kaasu ei virtaa suoraan, vaan menee seuraavaan osaan aina reikäputken kautta kun paine kasvaa riittävän suureksi.
Kuva kertoo enemmän kuin tuhat sanaa :
Jos vähänkään miettii järjellä ton vaimentimen ideaa, niin jarruttaa väkisin.
Toi vaimennin on jaettu 4 osaan, ja mihinkään osaan kaasu ei virtaa suoraan, vaan menee seuraavaan osaan aina reikäputken kautta kun paine kasvaa riittävän suureksi.
Kuva kertoo enemmän kuin tuhat sanaa : http://i161.photobucket.com/albums/t...ktia/putki.jpg
Mutta jotenki tuntuu että tuolla työllä ei saa edes 1hv tehonlisäystä kun kyse on viimeisimmästä vaimentajasta :think Mut en tiedä sitten kun ei ole itsellä kokemusta.
Mutta jotenki tuntuu että tuolla työllä ei saa edes 1hv tehonlisäystä kun kyse on viimeisimmästä vaimentajasta :think Mut en tiedä sitten kun ei ole itsellä kokemusta.
Joo tehoista en sano kanssa mitään, mutta mulla oli haussa vähän enemmän mekkalaa ku vakiopöntöllä, ja siinä onnistuin mielestäni hyvin kuitenkaan liiottelematta.
Comment