Announcement

Collapse
No announcement yet.

e36 320 viritys

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • f1zz
    GTi:stä tuttu
    • Sep 2003
    • 1469
    • Veikkola

    #31
    kiitos

    Comment

    • eukka36
      Newbiemmer
      • Aug 2006
      • 1

      #32
      Originally posted by #BaierWaier#
      Joo tiedän että tästäkin aiheesta on jauhettu riittävästi,mutta en löytäny searchilla tarpeeksi faktaa.Onko joku oikeasti virittänyt m50b20 konetta vai onko porukalla loppunut mielenkiinto siihen, kun porukka täällä foorumilla kehottaa vaihtamaan tehokkaampaan autoon ja painottaa että ei ole järkevää virittää vaparia(teho/hintasuhde).
      Asiaan...
      Hommasin vuosi sitten e36 320:en vuosimallia 91.Vuoden aikana autoon on laitettu jonkin verran rahaa(alusta,vanteet yms..) ja autolla on ajettu yhteensä 200tkm.
      Pirssi on hyvässä kunnossa kaikin puolin, mutta kaksi asiaa syö miestä perkl, eli tehon puute ja bensan kulutus

      Oon miettiny vaihtaa auton pois, mutta koska autoo toimii hyvin niin en lähde sitä myymäänkään.
      Tehoa pitäisi saada lisää ja ajattelin budjettina tuollaista 1000-2000eeroa.
      Peltisarja,nokat, lastu olisi ekana mielessä.
      Jos joku on virittänyt kyseistä pannua niin kommenttia kehiin, vittuilut sitten minimalisoidaan eiks je
      Myös viripalikkakauppa linkkejä saa laittaa, sekä Oulunläänissä sijaitsevia pajoja saa suositella!

      Mä luulen että vesiruiskulla sais sopivasti ilmaa sekaan vois vaikuttaa aika paljonkin, ja halvalla

      Paskapuhetta ettei saa koneesta saa tehoo, se on vain taitamattomuutta !!!!!!!!!!!!!!1

      Comment

      • dsl Bimmer
        Bimmer Fanatic
        • Nov 2005
        • 358

        #33
        Erikseen viritys tai munailu!

        Pitää olla kaksi eri threadia. Ei tästä muuten tuu mitään. Toisessa kerrotaan siitä onko järkevää virittää alle kaksi litraisia vai pitääkö olla M ja vielä isoimmillä kuutioilla. Tohon tulee josjonkinlaista mielipidettä ja ne on varmsti ihan hyödyllisiä.

        Toinen thread taasen olisi viritykseen liittyvistä teoriasta, kokeiluista ja tuloksista. Esimerkiksi ecun ohjelmoinnista kotikonsten tai viron matkalla paikallisessa huollossa. Pääasia on, että nämä kaksi täysin eri asiaa ei mene sekaisin.

        Comment

        • Rocla
          Bimmer Enthusiast
          • Jul 2002
          • 7692
          • Kajaani

          #34
          Strokkauksesta vielä, eli ei ikinä tule toimimaan että b25 kampura laitetaan b20 lohkoon b20 mäntien kera ja paksu kansipahvi.
          Olli.

          Comment

          • Rocla
            Bimmer Enthusiast
            • Jul 2002
            • 7692
            • Kajaani

            #35
            Originally posted by eukka36
            Mä luulen että vesiruiskulla sais sopivasti ilmaa sekaan vois vaikuttaa aika paljonkin, ja halvalla

            Paskapuhetta ettei saa koneesta saa tehoo, se on vain taitamattomuutta !!!!!!!!!!!!!!1
            Tuohan kuullosti asiantuntevalta. Paljonkos olet taitavuuttasi noista m50b20 koneista vesiruiskuineen ulos saanut? Onko hankala asentaa? Ihan loogistahan tuo on jos vettä ruiskuttaa moottoriin niin kyllähän sinne tosiaan ihan kiitettävät määrät lisäilmaa menee samalla. Varmasti erittäin toimiva viritys vakio vapari moottorissa.
            Olli.

            Comment

            • Harrison
              Bimmer Enthusiast
              • Dec 2004
              • 1529
              • Iisalmi

              #36
              Originally posted by #BaierWaier#
              Tehoa pitäisi saada lisää ja ajattelin budjettina tuollaista 1000-2000eeroa.
              Peltisarja,nokat, lastu olisi ekana mielessä.
              Mä sanoisin äkkiseltään, että toi raha summa ei riitä?? Hyvät nokat jo maksaa äkkiseltään sen melkein tontun.. Sitten jos sä ne nokat vaihdat ja peltisatsin, niin se lastu kannattaa käydä teettämässä (maksaa hyvin) Perus juttu eiks je?
              Nokkiakin jos hiplaat, niin venttiilit vois olla jo vähä jäykempää tavaraa?
              Koodaukset ja vikadiagnostiikkaa E,F ja G-sarjalaiset,
              Koodaukset/moduulien vaihdot(Uudet/käytetyt), Retrofit ohjelmoinnit, Softa Päivitykset, navi combox vakkari kartat yms päivitykset.
              Soita tai WA: O 4 O-6844911 / Harri / Iisalmi / 15v kokemuksella

              Official Vonkaus & Styrlh Club Iisalmi

              Tallissa:G20 330e M-sport + F34 GT

              EX:t:G30 530e,F30,F32,F33 M-sport,F11 520d,e70 X5,E87,e92 M3,e46 M3 Cabi,2x e93 335i,2x e92 325i,2x e60,e46 328Ci,e46 352Ci,2x e39+M5, M3+3x e36,E30 325i

              Comment

              • Hemi
                Bimmer Enthusiast
                • Apr 2004
                • 18880
                • Pirkanmaa

                #37
                ...ja sitten pitäisi koneen tuottamat palokaasut pitää katin toimintaikkunassa jos sen haluaa vuosikatsastuksessa päästöistä.
                Toisaalta, jos on 2000€ käytettävissä 320i:n "virityksiin", niin eikö kannata käydä vaihtamassa koko kiesi samalla 325:een? Se on kuitenkin varma viritys, eikä päästöjen kanssa tule normaalia enempää taistelua.
                Last edited by Hemi; 21-08-2006, 12:49.

                Comment

                • Wiking
                  BTCF Member
                  • Dec 2005
                  • 1647
                  • Laihia

                  #38
                  Originally posted by Hemi View Post
                  ...ja sitten pitäisi koneen tuottamat palokaasut pitää katin toimintaikkunassa jos sen haluaa vuosikatsastuksessa päästöistä.
                  Toisaalta, jos on 2000€ käytettävissä 320i:n "virityksiin", niin eikö kannata käydä vaihtamassa koko kiesi samalla 325:een? Se on kuitenkin varma viritys, eikä päästöjen kanssa tule normaalia enempää taistelua.
                  Yritäppä vaihtaa 320 2k€:llä 325

                  Tos kun kävin kyselees liikkeistä niin paras tarjous oli 320 coupen ja 325 coupen välillä 4k€.. Eli kyl tolla rahalla jo vaihtaa m50b25 koneen ja jää viel paljon käteenki Kun oma on kuitenkin tosi hyväsä kunnossa juuri uudella alustalla jne...
                  Nyt
                  BMW 330e g21 M-Sport
                  Ennen
                  BMW 320d f31 M-Sport, BMW 320d f30, BMW 520d e60, BMW 520d e61, BMW 330d e90, BMW 320 e46 cabi, Audi A4 S-line 2.0 TDi B7, BMW ALPINA D10, BMW 330 xia feislift e46, BMW M5 e39, BMW 535 e39, BMW 730 e38, BMW 328 coupe e36, BMW 525 TDSa e34, BMW 324 TDic e30, BMW 320 coupe e36, VW Golf mkII 1.8i

                  Comment

                  • Jistad
                    Bimmer Fanatic
                    • Jun 2008
                    • 443
                    • Pohjanmaa

                    #39
                    Tarttis vähän apua. E36 320 pitäs jotain lastua saada... mielellään sellainen joka vähän tiputtais kulutusta mutta ei ainakaan laske tehoja.
                    Kaikki lastumiehet kehuu omiaan, mutta kehukaa te mulle lastuja
                    e36 328iA Touring -97 Moreagrün Metallic
                    R171 SLK 230K -99
                    W202 230C -96
                    Triumph Daytona 955i -03

                    ex e30 316 (1.8) -87 Alpinweiss
                    ex e36 320 -94 Diamantschwartz Metallic
                    ex e36 328 touring -96 Bostongrün Metallic
                    ex e38 740 -95 Ascotgrün
                    ex e30 316 (1.8) -87 Alpinweiss
                    ex e36 320 cabriolet -95 Montreal Blau

                    Comment

                    • bemu2000
                      Bimmer Enthusiast
                      • Jul 2003
                      • 17799
                      • Jämsä

                      #40
                      Originally posted by Jistad View Post
                      Tarttis vähän apua. E36 320 pitäs jotain lastua saada... mielellään sellainen joka vähän tiputtais kulutusta mutta ei ainakaan laske tehoja.
                      Kaikki lastumiehet kehuu omiaan, mutta kehukaa te mulle lastuja
                      täällä foorumillahan noita on myynnissä ja onhan niistä kehujakin näkynyt tulevan...
                      TA-Technix alustasarjat ja Japan Racing vanteet uudesta nettikaupasta!
                      Vanteet edullisesti
                      Nostureita ja rengaskoneita

                      Comment

                      Working...
                      X
                      😀
                      🥰
                      🤢
                      😎
                      😡
                      👍
                      👎