Autossa on autom. ilmastointi. Nyt kun kelit on viilentyneet niin sitä mielellään aamulla pistää puhaltimen puhaltaan lämmintä ilmaa (ilmastointi pois päältä) niin sitä lämmintä ilmaa ei sitten tuukaan..en oo ihan varma mutta mielestäni se puhalsi lämmintä ilmaa ennen ilmastoinnin täyttöä (ei varmaan mitenkään vaikuta asiaan mutta mainittin nyt) joka tehtiin vielä kun oli lämpimät kelit enkä siis koskaan kiinnittänyt huomiota asiaan tuleeko lämmintä ilmaa, mutta voin siis olla väärässäkin tässä eikä se puhaltanut koskaan lämmintä..Mutta, tässä 1 päivä se puhalsikin sitten lämmintä ilmaa taas kerran, mutta seuraavana päivänä taas ainoastaan sitä kylmää..Missä voi olla ongelma? :think
Announcement
Collapse
No announcement yet.
e36 puhallin ei puhalla lämmintä ilmaa
Collapse
X
-
Originally posted by 325_ix View PostTai sitte ilimaa jäähdytin järjestelmäs. Eli vettä liia vähä. Nosta auto noukka ilmaa ja ylävesiputki irti ja kaarat siitä ni palio ku menöö ja takaasi kiinni. Ja loput paisunta säiliön kautta
OT; Hauska murreE30 316 -87
E91 325i -06
E61 530d -06
F10 520d -14
ex. E30x9, E34x2, E39x2, E36x2 E46x3
Comment
-
-
Huomasin tuossa et eipä puhallakkaan enää lämmintä puhaltimet.. autohan on 320 coupe vm92 manuaali ilmastointikos tuossa nyt on... vai puol automaatti... :/
2005 vuonna ilmastointi viimex huollettu.. onkohan sieltä nesteet loppu?kylmää kyllä puhaltaa.Last edited by amfe; 15-09-2008, 11:43.BMW 325 sedan vm 2005
ex-BMW 330i touring vm.2002
ex-BMW 328 coupe vm.99 topasblau
ex-BMW 320i coupe vm.92
ex-BMW 316 sedan vm.91
Comment
-
-
Mulla aivan sama ongelma, lauantaina lämpömittari meni punaisen puolelle hetkeksi, jolloin tietenkin sammutin auton. Nestettä oli kyllä, muttei ylärajaan asti. Auto toimi kuitenkin normaalisti taas lisäämisen jälkeen, mutta tuntuu ettei lämmintä vieläkään tule kunnolla.
Itse epäilin aluksi termarin toimintaa, mutta eniten pelottaa onko moottorille tapahtunut jotain? Täysin normaalisti toimii kyllä, joten korkeintaan kannentiiviste kärsinyt?W124 voll, markalla pidemmälle
Comment
-
-
Originally posted by ka00z View PostMulla aivan sama ongelma, lauantaina lämpömittari meni punaisen puolelle hetkeksi, jolloin tietenkin sammutin auton. Nestettä oli kyllä, muttei ylärajaan asti. Auto toimi kuitenkin normaalisti taas lisäämisen jälkeen, mutta tuntuu ettei lämmintä vieläkään tule kunnolla.
Itse epäilin aluksi termarin toimintaa, mutta eniten pelottaa onko moottorille tapahtunut jotain? Täysin normaalisti toimii kyllä, joten korkeintaan kannentiiviste kärsinyt?Ei riemulla rajaa,
kun rengas palaa!
Comment
-
-
Moikka, joo ilmasin mä järjestelmän ja olen seurannut ettei jäähdytysnesteen joukossa ole öljyä. Puhdasta litkua siellä tällä hetkellä ainakin on.
Vesipumpun toiminta täytyy testata kun pääsee kotio. Nesteen pinta on aika alhaalla, vaikka olen lisännyt nestettä :thinkW124 voll, markalla pidemmälle
Comment
-
-
Originally posted by ka00z View PostMoikka, joo ilmasin mä järjestelmän ja olen seurannut ettei jäähdytysnesteen joukossa ole öljyä. Puhdasta litkua siellä tällä hetkellä ainakin on.
Vesipumpun toiminta täytyy testata kun pääsee kotio. Nesteen pinta on aika alhaalla, vaikka olen lisännyt nestettä :thinkKulkuvälineet:
Etsintä käynnissä
ex BMW:t
e61 525i, e46 320Ci Cabriolet Msport Facelift, e32 735iA "USA -malli", e34 520 sedan, e34 525 tds touring, e30 325i Cabriolet "Msport1", e30 316,
ex muun merkkiset:
Toyota Avensis, Suzuki Bandit 1200, Toyota Corolla -98, Volkswagen Bora, Toyota Corolla -86, Honda VTR 1000 SP-1, Honda Fireblade 900rr SC28, Suzuki GSX-R 1186cc Turbo, Kawasaki ZX-10, Yamaha FZR 1000, Yamaha TT 350
Comment
-
-
Originally posted by Gtr86 View PostNesteet voi mennä myös palo tilaan. Se pitäis näkyä päästöissä tai jos tiiviste vuotaa enemmänkin niin pakokaasu on sellasta vaaleaa usvaa mikä leijuu normaalia pitempään ilmassa. Silloin tosin luulis keräävän painetta jäähdytys järjestelmään...W124 voll, markalla pidemmälle
Comment
-
Comment