Originally posted by Jürgen_
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
E36 vauhtipyörä
Collapse
X
-
Originally posted by jr66 View PostOliko sulla ostoilmo ? En muista nähneeni... Lisää ot:ta mutta ei nämä sivut varmaankaan tähän kaadu.Ei riemulla rajaa kun Bemulla ajaa...
Comment
-
-
Ja starttikehää ei tarttee vaihtaa m20-pyörään, kun vaihtaa startin rattaan myös m20-koneesta. Tää on hiukan mutua, mut joku taisi sanoa, että M20B25:sen vauhtipyörästä pitää lohkon puolelta koneistaa olake pois, muuten hankaa johonkin. M20B20-koneessa olaketta ei ole ollenkaan, joten sen pitäisi olla bolt-on. Aiempia topikkeja aiheesta on olemassa muutamia, joissa suht paljon tietoa.ReWoN Motors - BMW-huollot ja korjaukset, alumiinivanteiden korjaushitsaukset, pakosarjat, ahtoputket, alumiini- ja rst-hitsaukset ja sorvaukset
Comment
-
-
Originally posted by Cell View PostJa voi perkele millainen kytkimestä tuleekaan tuolla zjarkin tekemällä vauhtiksella ja sachsin kykällä Kytkimen tunto on jotain aivan uskomatonta verrattuna vakioon!
Mutta hienoa jos kytkin pelaa mieluisasti. Fraatin touringissakin oli poljin hivenen vielä keveämpi kuin 325 vakio palikoilla ja tuntumaltaan sekin kyllä mielestäni oli pirun hyvä.
Mutta tällä erää pyörät on kaikki taas myyty. Eli tehdään lisää kun saadaan rautaa.
Ja jos jotakuta kiinnostaa tuollainen 240mm limppi m20 perään niin ilmotusta niin tekee niitäkin.MTech II + Azev A //M20 “Baby Six“ Engine.- All Muscle, no Fat!
+Volvo V70 hYrskYttimellä & Honda Hornet
Comment
-
-
Sain, mutta hammaskehän otin E36 M3 pyörästä, vakion heitin romukoppaan jo viime vuonna ja ajelin tuolla pyörällä hetken, eli M30 vakiovauhtiksen starttikehästä ei ole kokemuksia eikä muistikuvia325i -08
i3 REx -17
M5 -98 Imolarot
535i -90 N/A project (maatumassa)
Ex. 318ti -97, 316ti -02, 540iAT -96, 540i -99, 328i -97, 730i -93 V8, 540iAT -99 1/3, 530DA -01, 320iT -06, 535DA -05
Comment
-
-
No johan on tapahtunut 2 päivässä ,kiitos kaikille keskusteluun osallistuneillle.
Tänään sain sen 325 sen vauhtipyorän ja kytkimen ,sen verran kerkesin
kattoo sitä että helposti siitä saa kilo verran pois kun otta sen takalunssin pois mistä Peksi kertoi aikaisemmin.
Tarvii verrata korkeutta kun saa Grand race viikonloppu kiireet hoidettua
Comment
-
-
Originally posted by zJark View PostSait tyrkättyä sen paikoilleen. M30 pyörästä hammaskehäkin ilmeisesti meni hyvin tuon sovitteen päälle?
Mutta hienoa jos kytkin pelaa mieluisasti. Fraatin touringissakin oli poljin hivenen vielä keveämpi kuin 325 vakio palikoilla ja tuntumaltaan sekin kyllä mielestäni oli pirun hyvä.
Mutta tällä erää pyörät on kaikki taas myyty. Eli tehdään lisää kun saadaan rautaa.
Ja jos jotakuta kiinnostaa tuollainen 240mm limppi m20 perään niin ilmotusta niin tekee niitäkin.
Pitäisi käyttää omasta autosta kytkintä irti. onko tuosta vauhtipyörän vaihtamisestä mitään käytännön hyötyä vakioon verrattuna. kyseessä m20b25 moottori. Kiitos ja anteeksi."Live low and prosper..." Juottola TV @ Youtube
Jetzt: 316 e30 -84 , 325 e30 M-Tech2 Cabriolet -92 on air , e84 xDrive18dA -14
ex 320 e36 coupe -93, 318i e30 "leif lindgren edition", -89 316i e30 mit RS, 320ia e30 -88, e34 540 -93, e30 316i -90, e30 318iA -88 "muisto", e30 320 -87 "tösky", e36/7 2.8 -00, 525 e34 -91, e36 316ti -96, e30 318i touring -89, Mini Cooper R50, 330d e93 -07
Comment
-
-
Originally posted by EGoman View Posttyhmä kyselee oftopikkia ja vaikka mitä sontaa.
Pitäisi käyttää omasta autosta kytkintä irti. onko tuosta vauhtipyörän vaihtamisestä mitään käytännön hyötyä vakioon verrattuna. kyseessä m20b25 moottori. Kiitos ja anteeksi.
Jollei reilua kilon keveyttä pidä etuna.(siis pyörä+levy+asetelma vs orkkikset)
Toki lisää saadaan kevennystä jos haluaa sille linjalle lähtee.
Itellä 5kg 240mm pyörä.
Ja lisätään nyt viä plussaksi vaikka se että kestäähän tuo sikaa enempi ku nuo pikku kytkimet.
Jos sattuu oleen tapana sikailla.
Mutta tehty aikoinaan vaan korvaan kolisevat kaksoismassatLast edited by zJark; 22-08-2008, 23:35.MTech II + Azev A //M20 “Baby Six“ Engine.- All Muscle, no Fat!
+Volvo V70 hYrskYttimellä & Honda Hornet
Comment
-
-
Ottakaapas noissa vauhtipyörän painoissa huomion se että sillä painon säteellä on kaksinkertainen myrkitys itse massaan nähden. Eli hitausmomentin kaava on J=mr^2 eli m=massa, r=säde. eli ulkokehältä vauhtipyörästä olisi syytä ottaa paljon painoa pois jos sitä haluaa "keventää".Corvette C4 LT4 TURBO
Ex. e46 320d touring, e36 M3, 328i cab, e30 2x316, 318i, 320i cab kv/tv, 320i touring, 320i 2d, 324td touring, e34 520i, e32 730i, 735i
Comment
-
-
Originally posted by Tuiske View PostOttakaapas noissa vauhtipyörän painoissa huomion se että sillä painon säteellä on kaksinkertainen myrkitys itse massaan nähden. Eli hitausmomentin kaava on J=mr^2 eli m=massa, r=säde. eli ulkokehältä vauhtipyörästä olisi syytä ottaa paljon painoa pois jos sitä haluaa "keventää".
MTech II + Azev A //M20 “Baby Six“ Engine.- All Muscle, no Fat!
+Volvo V70 hYrskYttimellä & Honda Hornet
Comment
-
-
Originally posted by zJark View PostNo eipä siitä mitään hyötyä ole vakio moottorissa missä on jo valmiina kova pyörä.
Jollei reilua kilon keveyttä pidä etuna.(siis pyörä+levy+asetelma vs orkkikset)
Toki lisää saadaan kevennystä jos haluaa sille linjalle lähtee.
Itellä 5kg 240mm pyörä.
Ja lisätään nyt viä plussaksi vaikka se että kestäähän tuo sikaa enempi ku nuo pikku kytkimet.
Jos sattuu oleen tapana sikailla.
Mutta tehty aikoinaan vaan korvaan kolisevat kaksoismassat"Live low and prosper..." Juottola TV @ Youtube
Jetzt: 316 e30 -84 , 325 e30 M-Tech2 Cabriolet -92 on air , e84 xDrive18dA -14
ex 320 e36 coupe -93, 318i e30 "leif lindgren edition", -89 316i e30 mit RS, 320ia e30 -88, e34 540 -93, e30 316i -90, e30 318iA -88 "muisto", e30 320 -87 "tösky", e36/7 2.8 -00, 525 e34 -91, e36 316ti -96, e30 318i touring -89, Mini Cooper R50, 330d e93 -07
Comment
-
Comment