realoem sivuilla luki: FOR VEHICLES WITH
AIR CONDITIONING:TWIN MASS FLYWHEEL
Eli ei sit muuta kuin tilaamaan. Toihan tulee edullisemmaksi kuin vakio kaksoismassavauhtipyörä. Huutelevat varaosa liikkeet uudesta vakiosta lähes 700 juuroa.
Eli ei sit muuta kuin tilaamaan. Toihan tulee edullisemmaksi kuin vakio kaksoismassavauhtipyörä. Huutelevat varaosa liikkeet uudesta vakiosta lähes 700 juuroa.
Joku myy tälläkin foorumilla uusia teräsvauhtip. 120 €, tosin 228 mm. kytkimelle- asetelman kohdistustapit mukana- ja m20 startin hammaskehällä, paino 5,5 kg. Ollut itsellä tuollainen setti hyllyssä odottamassa jo jonkin aikaa, kytkimenä m20b23 6,5 kg (huom. set) http://bmwfans.info/original/E30/2-T...1/ill-21_0011/ joka on myös kevyempi kuin m42b18 6,9 kg (as. ja levy yht.) http://bmwfans.info/original/E36/Cou...1/ill-21_0140/
Kytkinten painot siis orkkisosille, varmaankin paino vaihtelee sen mukaan mitä sattuu paketissa olemaan.
Ajattelin, jos Harisella käytän mielenkiinnosta näiden "viritysten" kiinnittämisen jälkeen. Tai tokkpa sitä sinne kyllä vien jos ei perse tuntuma jo kerro, että menis yhtään paremmin.
Peltipakosarja on merkiltään TA Technix ilmeisesti Guntherin tekemä. http://www.tuningstudio.fi/portal/tu...r=32§ion=m Siinä myös linkki siihen. Niin en tie vakiosta itse, mutta mun annettiin ymmärtää et se on vähän tukkonen. :think
Ihan ehtaa kiinan pojan tavaraa tuo pakosarja on ja rosteri ei pitkään tuon värisenä pysy siellä... Jos jonkun kartio filtterin meinaat laittaa, niin laita nyt sitten edes joku laadukas esim. K&N missä on lämpösuojaus, niin ei sitten ehkä menetetä ainakaan tehoa. Jos oikeasti tehoa haluat, niin olisit tilannu vaikkapa nokat noitten palikoiden sijasta ja vapaasti virtaavat vaimentimet alkupereisten tilalle. Noitten lisäksi tilavuuden nosto ja isommat suuttimet ja säätö päälle, niin aletaan jo puhua oikeasti virittämisestä.
Ei pitäis olla. Uusin viimekesänä omaani kytkinlevyn ja asetelman ja varaosamyyjä kysyi ensimmäisenä multa "onko autossa ilmastointi?". Ihmettelin kysymystä silloin, mutta jälkeen päin selvisi, että tää kaksoismassa on vain ilmastoiduissa malleissa. Tai sitten apinaa on taas koijattu...
Perhana niinpäs näkyy olevan. Oiskohan tuo alumiinivauhtipyörä ihan hyvä sijoitus kohde lomarahoille Jos tilaan sen esim. täältä : http://www.jbracing.com/flywheel-bmw5.php niin mitenhän tuo homma nyt käytännössä sitten menee? Lähetän rahat jenkkeihin ja jännitän ja odototan puoli vuotta lähetetäänkö sieltä edes mitään. Tuleeko nuo ihan kotia/läheiseen postiin asti vai miten ne jatkaa laivan ja tullin jälkeen matkaa tänne lappiin.?:think
Jos joku olisi vaikka joskus jenkeistä jotain tilannut ja voisi valaista vähän asiaa.
Perhana niinpäs näkyy olevan. Oiskohan tuo alumiinivauhtipyörä ihan hyvä sijoitus kohde lomarahoille Jos tilaan sen esim. täältä : http://www.jbracing.com/flywheel-bmw5.php niin mitenhän tuo homma nyt käytännössä sitten menee? Lähetän rahat jenkkeihin ja jännitän ja odototan puoli vuotta lähetetäänkö sieltä edes mitään. Tuleeko nuo ihan kotia/läheiseen postiin asti vai miten ne jatkaa laivan ja tullin jälkeen matkaa tänne lappiin.?:think
Jos joku olisi vaikka joskus jenkeistä jotain tilannut ja voisi valaista vähän asiaa.
Soita PO-metalliin, niin ei tarvitse jännittää tuleeko osat jenkeistä. (jos se siis huolettaa) Tekee sulle sellaisen vauhtipyörän kun itse haluat. Hintakin edullisempi kuin jenkkien hinta.
Onkos kellään tietoa, että kuinka paljon pelkällä lastuttamisella saisi tehoa irti vakioon verrattuna tästä vehkeestä..?
Eihän näistä lastulla mitään ihmeitä saada aikaan mutta alavääntöä sen pitäisi pikkuisen kasvattaa ja nostaahan se toki rajoitinta ylemmäs. Ei kannate hirveän suuria summia lastuun sijoittaa mutta saahan noita suht. hyviä lastuja ilmeisesti ihan edukkaastikin.
Onkos kellään tietoa, että kuinka paljon pelkällä lastuttamisella saisi tehoa irti vakioon verrattuna tästä vehkeestä..?
No speakers - No bodykits - NO BULLSHIT
Kesäautoprojekti: 2002 BMW E46 M3 Coupe Phoenixgelb
Hinausautoprojekti: 2000 BMW E39 530D Touring Orientblau
Käyttöautoprojekti: 1997 BMW E36 318i Touring Hellrotblogi
Rata-autoprojekti: 1994 BMW E36 318is Class II Sedan Alaskablaublogi
Entisöintiprojekti: 1994 BMW E36 318is Class II Sedan | Alaskablaublogi
E30 is:stä löytyi 144hp vakiolastulla ja G-power cat-backillä. Sitten Ebay-chipillä ja kaasuläppäkotelon lämmityselementin poiston jälkeen 153hp ja 198Nm. Nämä siis mitattu samassa dynossa.
E30 is:stä löytyi 144hp vakiolastulla ja G-power cat-backillä. Sitten Ebay-chipillä ja kaasuläppäkotelon lämmityselementin poiston jälkeen 153hp ja 198Nm. Nämä siis mitattu samassa dynossa.
Onko tästä käppyrää, missä molemmat vedot samalla "paperilla"?
Sama kiinnostaisi nähdä myös Jochen:nin penkityksistä.
Näkisi missä kohtaa teho ja vääntö on kasvanut verrattuna vakioon.
Eli miten paljon eroa väännöissä ja tehoissa on vakion kierroslukualueella.
Comment