Originally posted by bemaristi_81
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
e36 325ia Keskuslukitus sekoilee! Vika paikallistettu ja Korjattu. Nyt toimii=)
Collapse
X
-
No niin olin tossa 5-6h auton kimpussa... ja tuloksena... KESKUSLUKITUS TOIMII YHELLÄ LUKITUKSELLA JA NYT SAA OVET LUKKOON JA AUKI KONTISTAAim soo häpi häpi=) Eli vikana oli kuskin jalkatilan/verhouksen/maton alla oleva yhdistyskohta missä on kaikkien ovien+luukkujen tunnistin johdot yhessä. Siel oli takakontin johto poikki ja kuten kuvasta näkyy ni ei ollut enään kovinkaan hyvässä kuosissa toi johto knööli... Aika wierdii...:think siis ton osan hapettuminen ku kaikki muut oli kuin tehtaalta tulleita... Ei ollut ruostetta yhtään ku repi matot ja löyty viel saksan rahaa=) siis ku otti penkin irti ni sieltä välistä putoili vaan niin suomen euroja kuin vanhoja saksan markkojakin=) Kiitos kaikille.
Comment
-
-
Mulla temppuili samalla tavalla, vika paikannettiin takakontin johdotuksista kuten joku jo taisi mainita aikaisemmin, johdot juotettu yhteen ja suojailtu asianmukaisesti ja toimii!!Kiitos vaan kaikille jotka antaneet neuvoja!
Last edited by toNmbbA; 10-07-2009, 12:38.Nykyisin: VW Crafter '20+ e61
Ex:e30 x3, e34 x2, e36 x8, e39 x2, e46 x3, e60 x2, e61,e91 x2, e90.
Comment
-
-
Originally posted by bemaristi_81 View PostNo niin olin tossa 5-6h auton kimpussa... ja tuloksena... KESKUSLUKITUS TOIMII YHELLÄ LUKITUKSELLA JA NYT SAA OVET LUKKOON JA AUKI KONTISTAAim soo häpi häpi=) Eli vikana oli kuskin jalkatilan/verhouksen/maton alla oleva yhdistyskohta missä on kaikkien ovien+luukkujen tunnistin johdot yhessä...
Comment
-
Comment