Announcement

Collapse
No announcement yet.

Ongelmia E36:n alustan kanssa

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Kepa
    Bimmer Fanatic
    • Apr 2008
    • 353
    • Nokia

    #16
    Originally posted by MarQ83 View Post
    Okei no kokeile sitten ilman jousta? Niin siis toki ei ajaa mutta liikutella.
    Testaan vkl.

    Comment

    • e36coupe
      Bimmer Fanatic
      • Jan 2004
      • 719
      • Nokia

      #17
      Tarkistanut ettei joku osa (esim jousilautanen) ole ruostunut/revennyt irti????
      Ajossa: E21 M52B30, E93 N53B30, F30 lci B48B20

      Työn alla: E21 320/6
      Entisiä: 1 x E92, 1 x E90, 2 x E39, 7 x E46, 8 x E36, 2 x E30, 2 x E21

      Comment

      • Juzbe
        Bimmer Enthusiast
        • Jul 2004
        • 1066
        • Pori

        #18
        Taitaa olla kuivat kumipuslat kyseessä,yhdessä Mersussa oli sama vika. Ruiskuttelin CRC:tä pusliin niin kitinä loppui.

        Onko ääni "kuminen" kitinä,jos on niin oireet täsmäävät.. :P

        Jos mahdollisuus saada nosturille ja perä vapaasti ylös,ottaa hyvän otteen esim renkaasta ja toinen kuuntelee vaikka ruuvimeisselin kanssa mistä ääni lähtee..

        Comment

        • musse67
          BTCF Member
          • Oct 2005
          • 103
          • Kymenlaakso

          #19
          Ettei vaan oo takakelkan kiinnitykset revenny...
          BMW E36 320i Coupe -98
          Ford Taunus 2.0 OHC -77

          Comment

          • Airdram
            Newbiemmer
            • Sep 2008
            • 16
            • Kouvola Äreä

            #20
            Originally posted by Juzbe View Post
            Taitaa olla kuivat kumipuslat kyseessä,yhdessä Mersussa oli sama vika. Ruiskuttelin CRC:tä pusliin niin kitinä loppui.

            Onko ääni "kuminen" kitinä,jos on niin oireet täsmäävät.. :P

            Jos mahdollisuus saada nosturille ja perä vapaasti ylös,ottaa hyvän otteen esim renkaasta ja toinen kuuntelee vaikka ruuvimeisselin kanssa mistä ääni lähtee..

            Suosittelen myös kokeilemaan crc käsittelyä.. kaikki puslat ym. mukaanlukien kallistuksen vakaaja
            Oh! So this is the physics department?, well that explains all the gravity..

            -91 325 E36 sedan
            ex:ät
            Escort mk2 1600 ohc
            riisikippoja

            Comment

            • Jürgen_
              Bimmer Enthusiast
              • May 2008
              • 2707
              • Mylsä

              #21
              Originally posted by Airdram View Post
              Suosittelen myös kokeilemaan crc käsittelyä.. kaikki puslat ym. mukaanlukien kallistuksen vakaaja

              Pisteet kuvalle narinalle. CRC ei mielestäni ole paras mahdollinen koska sen voiteluomnaisuudet eivät ole kovin hyvät. Joku WD40 tai vaikkapa krafiittipohjainen irroitusaine olisi parempi.
              No sehän sen ratkaisee mitä käsillä on
              Ei riemulla rajaa kun Bemulla ajaa...

              Comment

              • Kepa
                Bimmer Fanatic
                • Apr 2008
                • 353
                • Nokia

                #22
                Originally posted by musse67 View Post
                Ettei vaan oo takakelkan kiinnitykset revenny...
                Tämän varmaan tuntisi ajaessa helposti. Alusta tuntuu ajossa olevan hyvässä kunnossa. Kaarreajokin suuremmilla nopeuksilla taittuu hienosti.

                Comment

                Working...
                X
                😀
                🥰
                🤢
                😎
                😡
                👍
                👎