Niin eli montako kierrosta laidasta laitaan ? Käynee kiinnitykseltään muihinkin e36-malleihin ?
							
						
					E36 m3 3,2 ohjausvaihteen välitys ?
				
					Collapse
				
			
		
	X
- 
	
	
	
	
		
	
	
	
		
	
		
			
				
	
	
	
	
	
	
	
	
	
 3.2l on tuo mainittu 3.25 kierrosta. Mutta keskialue pitäisi olla nopeampi kuin 3.0l:ssa ja muissa e36:ssa. Se on ainakin itse koettu, että radalla 318is:llä joutuu kääntämään rattia enemmän.e36 M3 -97 "katukilpuri"
 e36 M3 -98 evo kilpuriprojekti: http://www.btcf.fi/forum/showthread.php?t=332448
 
 Käyttis F01 730d: http://www.btcf.fi/forum/showthread....40#post3862140
 Comment
- 
	
	
	
	
		
	
	
	
		
	
		
			
				
	
	
	
	
	
	
	
	
	
 Hammastankoon muuttuvan välityksen toteuttaminen on vähintäänkin mielenkiintoinen haaste.Originally posted by Mica View Post3.2l on tuo mainittu 3.25 kierrosta. Mutta keskialue pitäisi olla nopeampi kuin 3.0l:ssa ja muissa e36:ssa. Se on ainakin itse koettu, että radalla 318is:llä joutuu kääntämään rattia enemmän.325i -08
 i3 REx -17
 M5 -98 Imolarot
 535i -90 N/A project (maatumassa)
 
 Ex. 318ti -97, 316ti -02, 540iAT -96, 540i -99, 328i -97, 730i -93 V8, 540iAT -99 1/3, 530DA -01, 320iT -06, 535DA -05
 Comment
- 
	
	
	
	
		
	
	
	
		
	
		
			
				
	
	
	
	
	
	
	
	
	
 Johtuu varmaankin sitten pyörien kääntyvyyden eroista. Tai sitten muissa on enemmän kierroksia kuin tuo 3.25.Originally posted by Cell View PostHammastankoon muuttuvan välityksen toteuttaminen on vähintäänkin mielenkiintoinen haaste.e36 M3 -97 "katukilpuri"
 e36 M3 -98 evo kilpuriprojekti: http://www.btcf.fi/forum/showthread.php?t=332448
 
 Käyttis F01 730d: http://www.btcf.fi/forum/showthread....40#post3862140
 Comment
- 
	
	
	
	
		
	
	
	
		
	
		
			
				
	
	
	
	
	
	
	
	
	
 Ai muuttuvavälitteistä hammastankoa? Onkohan nyt jossain yläkerrassa oikosulku kun ei keksi heti miten tuon tekisi. Oletko varma ettei ollut muuttuvatehosteinen?325i -08
 i3 REx -17
 M5 -98 Imolarot
 535i -90 N/A project (maatumassa)
 
 Ex. 318ti -97, 316ti -02, 540iAT -96, 540i -99, 328i -97, 730i -93 V8, 540iAT -99 1/3, 530DA -01, 320iT -06, 535DA -05
 Comment
- 
	
	
	
	
		
	
	
	
		
	
		
			
				
	
	
	
	
	
	
	
	
	
 Olen. Itseasiassa ratkaisu on yksinkertainen. Katsotaan,jos sais vaikka jonkun kuvan scannattua. Jännittäkää sen aikaa,kun käyn saunassa.Originally posted by Cell View PostAi muuttuvavälitteistä hammastankoa? Onkohan nyt jossain yläkerrassa oikosulku kun ei keksi heti miten tuon tekisi. Oletko varma ettei ollut muuttuvatehosteinen?  
 Comment
- 
	
	
	
	
		
	
	
	
		
	
		
			
				
	
	
	
	
	
	
	
	
	
 No en minäkään sitten puutaheinää muistellut. Kolmelitraisen välityksen väitetään myös olevan muuttuva, välilä 15.4:1 - 19.8:1. Ja 3.2l väitetään olevan nopeampi, suhdetta ei vaan kerrota. Kirjasta on toki löytynyt asiavirheitä, ettei aivan täysin voi luottaa...e36 M3 -97 "katukilpuri"
 e36 M3 -98 evo kilpuriprojekti: http://www.btcf.fi/forum/showthread.php?t=332448
 
 Käyttis F01 730d: http://www.btcf.fi/forum/showthread....40#post3862140
 Comment
- 
	
	
	
	
		
	
	
	
		
	
		
			
				
	
	
	
	
	
	
	
	
	
 Tangon hammasväli on reunoilla eri kuin keskellä. Just sen verran että hampaat vielä tapaa tangon "oikein" joka asennossa.Originally posted by Cell View PostAi muuttuvavälitteistä hammastankoa? Onkohan nyt jossain yläkerrassa oikosulku kun ei keksi heti miten tuon tekisi. Oletko varma ettei ollut muuttuvatehosteinen?
 Oho kaksi ehti ensin
 Havainnollinen kuva jep:Last edited by petrolhead; 01-11-2008, 00:25.2015 VW Crafter
 1984 BMW 316
 2009 Kawasaki Ninja 250RRR
 petrolheadin hölmöilyjä juutubessa.
 "Weight is the car designer's enemy. It works against you in every aspect of the design".
 Comment
- 
	
	
	
	
		
	
	
	
		
	
		
			
				
	
	
	
	
	
	
	
	
	
 3.2 ohjaus siis 3,25 kierr ? Meinaan että on tietoa jos sulla ko. auto on.Originally posted by Mica View PostNo en minäkään sitten puutaheinää muistellut. Kolmelitraisen välityksen väitetään myös olevan muuttuva, välilä 15.4:1 - 19.8:1. Ja 3.2l väitetään olevan nopeampi, suhdetta ei vaan kerrota. Kirjasta on toki löytynyt asiavirheitä, ettei aivan täysin voi luottaa...
 Comment
Comment