Originally posted by Redain
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
e36 Koppi ei lämpeä. Syy löytyi!
Collapse
X
-
Originally posted by MarQu View PostTarkistappa ne lämmönsäätövaijerit. Joskus oon törmänny semmoseen että se kuori oli lähteny kiinnikkeestä/kiinnike Rikki. Ei säätänyt sitä läppää niin että olisi puhaltanut kennon läpi lämpöstä ilmaa. Tämä oli nimenomaan e36 316 compacti.
Oletus oli ensiarvoisesti tuon olevan sähköinen mutta toisin oli.
Ja myös tuon compactin oma elämän salaisuus, ei sovi sedanin ja touringin lämmönsäätimet tuohon.
Heti kun kelit antaa hieman periksi niin tutkimus alkaa vaijereiden osalta.Verhoilutyöt, vikakoodin luenta, hiekkapuhallustyöt Turku, Rauma seudulla. Yhteydet yv tai Redain(at)gmail.com
Comment
-
-
Täällä oli joku ihmetellyt vähän vompatin lämpöongelmia. Itse huomasin tuossa vähän aikaa sitten, että sisälle puhaltaa vain lämmintä silloin, kun auto on liikkeellä. Lyhyelläkin pysähdyksellä heti viilenee puhaltimelta tuleva ilma. Ja ei se tunnu ihan tulista puhaltavan vaikka lämmöt nousee normaaliksi. Nestettä on tankissa kuten kuuluu.
Onko kukaan koskaan kohdannut samankaltaista ongelmaa?
Jos nyt asiaa auttaa niin M52b25 mylly.
Comment
-
-
Originally posted by Elätti View PostTäällä oli joku ihmetellyt vähän vompatin lämpöongelmia. Itse huomasin tuossa vähän aikaa sitten, että sisälle puhaltaa vain lämmintä silloin, kun auto on liikkeellä. Lyhyelläkin pysähdyksellä heti viilenee puhaltimelta tuleva ilma. Ja ei se tunnu ihan tulista puhaltavan vaikka lämmöt nousee normaaliksi. Nestettä on tankissa kuten kuuluu.
Onko kukaan koskaan kohdannut samankaltaista ongelmaa?
Jos nyt asiaa auttaa niin M52b25 mylly.
Toki kennossakin voi olla vikaa, mutta se on niin hankala vaihdettava, että viimesenä sitä rupeisin värkkäämään ja sitten myös vesipumpussa ja termarissa voi olla vikaa. Mutta jos ne on ongelman syynä, niin koneessa on yleensä muutakin lämpöongelmaa. Kuten lämmöt karkailee tai ne ei nouse normaaliin.
Instagram, YouTube kanava
ms41, ms42, ms43, ms45, mss50, mss52, mss54, edc15, edc17, me7.2 jne. ews poistot ja muut softailut-> priva
Comment
-
-
Originally posted by Pazi88 View PostVesiventtiilissä se ongelma monesti on. Siitä ei vaan pääse tarpeeksi nestettä läpi kun kone käy tyhjäkäyntiä. Se on joko jumissa tai ummessa. Purkamisella voi saada kuntoon, mutta se voi mennä myös lopullisesti rikki. Itsellä ratkaisu on ollut ostaa uusi (ja kallis) vesiventtiili.
Toki kennossakin voi olla vikaa, mutta se on niin hankala vaihdettava, että viimesenä sitä rupeisin värkkäämään ja sitten myös vesipumpussa ja termarissa voi olla vikaa. Mutta jos ne on ongelman syynä, niin koneessa on yleensä muutakin lämpöongelmaa. Kuten lämmöt karkailee tai ne ei nouse normaaliin.
Comment
-
-
Originally posted by latsku View Posttai vesiventtiilin pumpussa?LMC 630 R Liberty 2,8tdi '99
E36 Hellrot 328i M-Sport ´96
B8 Audi A4 1,8 TFSI Quattro '10
Vikakoodin luvut/nollaukset, koodausta savon maalla.
Myös vikakoodien luku ja nollaus yms koodaukset VAG ajoneuvoihin jotka varustettu OBD2 pistokkeella.
Nakkaa viestiä privalla jos tarvetta. Tai sitten ihan puhelimeen. Nollaneljänolla73kaksi403viisi.
Comment
-
-
Originally posted by Elätti View PostPitänee nykäistä irti tuo vesiventtiili. Sellainen huomio muuten, että vesiventtiilin molemmat letkut ovat ihan kuumia kun auto on ajettu lämpimäksi. Oletan niin, että toisesta letkusta vesi menee sisään hytin kennolle ja toisesta tulee ulos? Mikä virka sillä vesiventtiilillä ylipäätään on?
Instagram, YouTube kanava
ms41, ms42, ms43, ms45, mss50, mss52, mss54, edc15, edc17, me7.2 jne. ews poistot ja muut softailut-> priva
Comment
-
Comment