Originally posted by jr66
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
E36 Airbag valo
Collapse
X
-
Originally posted by kmn View PostEDIT: mäen kyl huomaa minkäänlaista eroa ulkoisesti noissa kahdessa kolmipuolasessa (w/ bag, wo/ bag), mitä aikasemmin postailtiin.. Kai jos on bägi ni se ratissa lukee SRS/Airbag tms shaissee?
Ja kyseessä siis ihan samanlaista ongelmaa kuin topickin aloittajallakin. Airbag valo vilkkuu kun lyö auton käyntii ja sammuu kun jonkun aikaa ajelee. Itse veikkaan että ratti vaihdettu.. :think
Comment
-
-
Originally posted by K2Ri View PostEn erota minäkään! Mistä erotan kumpi ratti mulla on?!
Ja kyseessä siis ihan samanlaista ongelmaa kuin topickin aloittajallakin. Airbag valo vilkkuu kun lyö auton käyntii ja sammuu kun jonkun aikaa ajelee. Itse veikkaan että ratti vaihdettu.. :think
Comment
-
-
Originally posted by jr66 View PostSiis salmiakkiratti.
Millä nimellä sitten meneekään mutta tämä ratti.
BMW E36 325i -94 Cabriolet
Comment
-
-
Originally posted by ELa View PostMillä nimellä sitten meneekään mutta tämä ratti.
http://cgi.ebay.com/ebaymotors/ws/eB...m=220451410837
Comment
-
-
Originally posted by jr66 View PostRatissa lukee airbag jos siinä on bägi tehtaalta lähtiessä ollut...
Onko '92 vuonna saanut e36:sia (coupeja) ilman airbagia, vai onko se ollut vakiovaruste?
Comment
-
-
päätin postaa tähän kun haku tuntuu itellä kusevan kun työntää valkosta sivua.
eli oli auto myllytettävänä, sisä- ja moottorin pesussa ni sen jälkee rupes airbägin valo palaan. Vilkkuu jonkun aikaa ja sitten jää palamaan. missähän voisi olla vika? :think
auto 320 e36 coupeBmw 528iA e39
Ex. Bmw 320i coupe e36
Comment
-
-
Originally posted by 320i View Postpäätin postaa tähän kun haku tuntuu itellä kusevan kun työntää valkosta sivua.
eli oli auto myllytettävänä, sisä- ja moottorin pesussa ni sen jälkee rupes airbägin valo palaan. Vilkkuu jonkun aikaa ja sitten jää palamaan. missähän voisi olla vika? :think
auto 320 e36 coupeLast edited by mika68; 14-09-2012, 14:29.
Comment
-
-
Originally posted by 320i View Postpäätin postaa tähän kun haku tuntuu itellä kusevan kun työntää valkosta sivua.
auto 320 e36 coupeF30 320d
F30 320i
E46 320i
E36 325i
E30 316
Comment
-
Comment