Kyseessä siis -91vm e36 325i m50b25 manuaali.
Eli tuossa sadeillan kunniaksi piti hiukan harjoittaa laitonta ajotapaa, ja keskenkaiken sitten ilmeni seuraavaa vikaa: vaihdetta vaihtaessa jäi kakkonen pesään pysyvästi. Kolmoselle yritin vaihtaa, mutta keppi ei liikkunut mihinkään.
Kepistä kun ajaessa liikuttaa ns. "tyhjiä pois" (ylös alas) niin täristää keppiä niinkuin jokin ratas ottaisi kiinni. Keppi ei siis liiku mihinkään missään olosuhteessa enää eli 2. vaihde on päällä ja pysyy. Hitaasti ajaessa kuuluu kolinaa jostain.
Kakkosen synkro on ollut tiensä päässä jo jonkun aikaa, mutta en kuvittelisi sen tekevän tällaista?
Jos laatikkoa joutuu avaamaan, niin onko ketään kokkolan alueelta halukkaita tulemaan jakamaan tietouttaan näistä laatikoista ja niiden anatomiasta. Tallissa olisi yksi myöskin vaihdevikainen vaihdelaatikko, joten jos näistä saisi kasattua edes yhden ehjän.
Myöskin halpaa pajaa saa ehdottaa samalta alueelta, joka tekee vaihdelaatikoiden korjuuksia.
Eli tuossa sadeillan kunniaksi piti hiukan harjoittaa laitonta ajotapaa, ja keskenkaiken sitten ilmeni seuraavaa vikaa: vaihdetta vaihtaessa jäi kakkonen pesään pysyvästi. Kolmoselle yritin vaihtaa, mutta keppi ei liikkunut mihinkään.
Kepistä kun ajaessa liikuttaa ns. "tyhjiä pois" (ylös alas) niin täristää keppiä niinkuin jokin ratas ottaisi kiinni. Keppi ei siis liiku mihinkään missään olosuhteessa enää eli 2. vaihde on päällä ja pysyy. Hitaasti ajaessa kuuluu kolinaa jostain.
Kakkosen synkro on ollut tiensä päässä jo jonkun aikaa, mutta en kuvittelisi sen tekevän tällaista?
Jos laatikkoa joutuu avaamaan, niin onko ketään kokkolan alueelta halukkaita tulemaan jakamaan tietouttaan näistä laatikoista ja niiden anatomiasta. Tallissa olisi yksi myöskin vaihdevikainen vaihdelaatikko, joten jos näistä saisi kasattua edes yhden ehjän.
Myöskin halpaa pajaa saa ehdottaa samalta alueelta, joka tekee vaihdelaatikoiden korjuuksia.
Comment