Ota lambdan liitin irti ja kokeile. Oletkos kurkkaillut imuvuotoja tai että onko tulpankoloissa öljyä?
Announcement
Collapse
No announcement yet.
E36 325i "check coolant level" / arvaamatonta ajokäyttätymistä
Collapse
X
-
Originally posted by Fiicus View Post1#
Ajotietokone on kiukutullut tuosta jo siitä asti kun auton ostin (1kk) sitten.
Jäähdytinneste? Jos niin sitä on ainakin säiliössä niin ettei lisätä parane enempää.
Comment
-
-
Ei ole tulpankoloissa öljyä, ja pitää katella se johdon kunto sitten. Voikos sille tehdä mitään väliaikaista ratkaisua vai onko uuden paikka ? Siis kyse nyt vissiin lambda anturista, siis putkessa olevasta ? =)E46 M3 '01 rata-prokkis
EX: E36 325i '91
Kaikkia audista tojotaan
(nyk Opel Astra G ) Ja Vito :think
+ perseestä perämoottoriin
"Pitää olla kaks ämmää, toinen keittiössä ja toinen pihassa"
Comment
-
-
Originally posted by Fiicus View Post1#
2#
Toinen auton mukana tullut, huomattavasti harmillisempi vika on auton arvaamaton "töksöttäminen" usein tilanteissa joissa autolla on tovi ajeltu, ja jos joudutaan pysähtymään / pysäyttämään on usein liikkeelle lähtö sitä että alkaa voimakas nykiminen eikä kaasua polkiessa edes kierrokset ota noustakseen vaan koko auto tärisee ja moottori köhii..
Auto on tosiaan e36 325i sedan 1991
Tarkasta se paksu haitariletku imm ja imusarjan väliltä.When you die, GOD will not ask how nice 7 you had... It doesnt matter i will tel him anyway
Lopuksi. Löytyykö sinulle kuutta kantajaa...
Comment
-
-
Labmdan piuhan voi ottaa irti huoletta ja auto siirtyy käyttämään ohjearvoja, ei kylläkään mene päästöistä läpi noin mutta kulutus ei nouse ollenkaan.. Ihan vastaavia ongelmia ollu omassa autossa ja vian sai rajattua lambdaan nyppäämällä liittimen irti.. Ja kyseisessä autossahan on 1kpl lambdoja juuri ennen kattia, saa kyljen nostamalla nypättyä vaikka parkkipaikalla. Ja jos kyse on lambdasta niin osta suoraan liittimellinen malli vaikka maksaakin enemmän, säästyt monelta ongelmalta..
Originally posted by Ruut View PostEi ole tulpankoloissa öljyä, ja pitää katella se johdon kunto sitten. Voikos sille tehdä mitään väliaikaista ratkaisua vai onko uuden paikka ? Siis kyse nyt vissiin lambda anturista, siis putkessa olevasta ? =).
sigpic
Comment
-
-
Joo laitoin ne lambdalle menevät piuhat poikki pihdeillä. Nyt kulkee ohjearvoilla, 10 tienoilla pyörii kulutus.. Matkaajossa ihan normaali mutta normaalia herkemmin pienissäkin kiihdytyksissä nostaa kulutuksen ihan kivaksi.. Mutta ohan tuokin parempi kuin jatkuva 40l :P
Onkos tuo motonetissä myytävä lambda anturi sellainen liitin mallia oleva ?E46 M3 '01 rata-prokkis
EX: E36 325i '91
Kaikkia audista tojotaan
(nyk Opel Astra G ) Ja Vito :think
+ perseestä perämoottoriin
"Pitää olla kaks ämmää, toinen keittiössä ja toinen pihassa"
Comment
-
-
Originally posted by Fiicus View PostNoniih.
Vikakoodit luettiin toissapäivänä, ja lambda -anturissa jotain häikkää?
Koodit poistettiin muistista ja lähdin ajelemaan niin eiköhän tuo prkl tuupannut jälleen tavan #2 mukaisesti..
Voiko siihen vaikuttaa tuo lambda, ja jos niin minkähintaisesta laitteesta on tälläkertaa kysymys?
Comment
-
Comment