elikkäs, mystinen vika alkoi perjantaina päivällä kuin salaman iskusta auto alkoi
1500-2100rpm jökkimään/pätkimään/nykimään hetken ihmeteltyäni menin ja pysäjdyin jolloin huomasin tyhjkäynnin seilaavan 500-1200rpm välillä kuin jack sparrow välimerellä, noh siinä hetken ihmeteltyäni ajattelin ilmamassa anturin siirtyvän tuonnelan porteille, no hain uudet tulpat kun mielessä kävi että jos ovat vanhat tmv, tulpat vaihdolin käynti tasaantui hetkeksi mutta alkoi taas.
sitten seuraavana päivänä hain kaverin autosta lainaksi samanlaisen ilmamassa mittarin (pyöreä 4-napainen 155 loppuinen) ja volaa! auto lähti heti käyntiin ilman ongelmia ja hienosti pelas ei rykinyt/pätkinyt ajattelin että se siitä, nyt tiedän missä vika, pari minuuttia tyhjäkäyntiä ja otin mittarin irti japakkasin pussiin, kunnes sunnuntaina kaveri soittaa että hänen massamittarinsa on nyt rikki, eli prutas samanlailla kun perjantaina itselläni, noh ei siinä enää rapuloissaa jaksanut päteä,
tiistai koitti ja sain foorumin kautta massamittarin, nyt kokeilemaan= siis ei mitään tapahdu, startti pyörii ja ehkä saattaa nopeasti köh" kuulua mutta ei starttaa ei sitten millään, samassa sytti chek valo!
sitten tilasin toisenkin kaverille piti ostaa uusi koska vanha meni mulla ilmeisesti rikki, ja ei muuten toimi cabriolet sitten silläkään!
köh kuuluu kerran vuodessa kun starttaa!
bansapumppu,releet! yms on tarkistettu,toimivat,lambda ja kyseinen ilmamassamittarikin vaihdettu viimevuonnna!
siis mitä vittua? kun ajamalla pihaan tuotu ja viime lauantaina toimi hienosti kaverin mittarilla! ja kahta mittaria kokeiltu sen jälkeen ja ei muuta ku starttaa ja köh kuuluu kun kuolleelta mummolta 100v sisään.
mitä tapahtu, vai onko akseleiden väliin jäänyt SS-joukon saattelematon sielu vai mitä? manaajan numeroa ei keltaisilta sivuilta vielä löytynyt jotenka annan teille mahdollisuuden!
1500-2100rpm jökkimään/pätkimään/nykimään hetken ihmeteltyäni menin ja pysäjdyin jolloin huomasin tyhjkäynnin seilaavan 500-1200rpm välillä kuin jack sparrow välimerellä, noh siinä hetken ihmeteltyäni ajattelin ilmamassa anturin siirtyvän tuonnelan porteille, no hain uudet tulpat kun mielessä kävi että jos ovat vanhat tmv, tulpat vaihdolin käynti tasaantui hetkeksi mutta alkoi taas.
sitten seuraavana päivänä hain kaverin autosta lainaksi samanlaisen ilmamassa mittarin (pyöreä 4-napainen 155 loppuinen) ja volaa! auto lähti heti käyntiin ilman ongelmia ja hienosti pelas ei rykinyt/pätkinyt ajattelin että se siitä, nyt tiedän missä vika, pari minuuttia tyhjäkäyntiä ja otin mittarin irti japakkasin pussiin, kunnes sunnuntaina kaveri soittaa että hänen massamittarinsa on nyt rikki, eli prutas samanlailla kun perjantaina itselläni, noh ei siinä enää rapuloissaa jaksanut päteä,
tiistai koitti ja sain foorumin kautta massamittarin, nyt kokeilemaan= siis ei mitään tapahdu, startti pyörii ja ehkä saattaa nopeasti köh" kuulua mutta ei starttaa ei sitten millään, samassa sytti chek valo!
sitten tilasin toisenkin kaverille piti ostaa uusi koska vanha meni mulla ilmeisesti rikki, ja ei muuten toimi cabriolet sitten silläkään!
köh kuuluu kerran vuodessa kun starttaa!
bansapumppu,releet! yms on tarkistettu,toimivat,lambda ja kyseinen ilmamassamittarikin vaihdettu viimevuonnna!
siis mitä vittua? kun ajamalla pihaan tuotu ja viime lauantaina toimi hienosti kaverin mittarilla! ja kahta mittaria kokeiltu sen jälkeen ja ei muuta ku starttaa ja köh kuuluu kun kuolleelta mummolta 100v sisään.
mitä tapahtu, vai onko akseleiden väliin jäänyt SS-joukon saattelematon sielu vai mitä? manaajan numeroa ei keltaisilta sivuilta vielä löytynyt jotenka annan teille mahdollisuuden!
Comment