Originally posted by 325E
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Kytkin/vauhtipyörä ongelma
Collapse
X
-
Originally posted by okko View PostTais tulla juu uusi jumppatuokio. Kovan vp:n kanssa pitäis olla normaalikäytössä jousitettu levy. Nyt kytkin on todellakin mallia race, eli ei kestä normaalikäytössä kauaa.
Kova vauhtipyörä + jousitettu levy.
Muuten ei toimi.
Comment
-
-
Originally posted by Rautapää View PostJuuri näin. Kaksoismassavauhtipyörä + jousittamaton levy.
Kova vauhtipyörä + jousitettu levy.
Muuten ei toimi.
Toi onko missä kaikissa laitteissa koitettu kovaa vauhtista ja jousittamatonta levyä, huonolla menestyksellä ja mikä oli sen vaikutus?
Rupesiko ääntämään jotenkin?? Vai mitä?
-Sain myös varmistuksen, massalevy on taatusti asennettu oikein.
Kiitokset tästä Kokkolan suuntaan...Current
sigpic
Comment
-
-
Ei vaikuta itse kytkimen toimintaan mitenkään vaikka ajaisi kiinteällä levyllä ja kiinteällä pyörällä, vaikkakaan ei ihanteellisin yhdistelmä olekkaan.
Mahdollliset ongelmat tuosta tulee sitten myöhemmin esim. mahdollisena vauriona pitemmällä voimansiirrossa(vaihteisto jne.)/muina pienempinä mukavuutta vähentävinä ilmiöinä(resonassia ääniä).
Epäilisin vaan sopimatonta levy+asetelma kombinaatiota tai epäsopivasti mitoitettua vp:tä.
On tuo kuvabloki alhaalla niin ei pääse näkemään kuvia mutta kommentoidaan sitten lisää kun ne taas joskus pelaa.Last edited by zJark; 21-06-2010, 22:53.MTech II + Azev A //M20 “Baby Six“ Engine.- All Muscle, no Fat!
+Volvo V70 hYrskYttimellä & Honda Hornet
Comment
-
-
Originally posted by Elfunk View PostYleensä se tulee niin päin, että kummalla puolen on vähemmän holkkia näkyvillä, niin se puoli tulee vauhtipyörään päin.
Edit: Tai ainakn hyvällä menestyksellä on ollut vastaavassa M3:sessa paikallaan joka on eilen avattu.
Olen silti samaa mieltä että yleensä se tulee holkki taakseppäin, kohti vaihteistoa.Last edited by Fasti; 22-06-2010, 12:28.Current
sigpic
Comment
-
Comment