Elikkäs jumpattiin tossa juuri paikalleen E36 M3:seen 3.2 manual:iin
-Uusi koneistettu teräsvauhtipyörä
-Uusi sach race täydellinen kytkinpaketti
+ painelaakeri & silmälaakeri.
Palikat tuntu menevän suht helposti paikaalleen ja kaiken pitäisi olla ok.
-> Ensi käynnistys. Nätisti moottori käyntiin. Kohta rupeaa kuulumaan kova kirkuna, ei vaikutusta kytkimen polkemisella.
-Startti ehkä jäi kainittamaan hammaskehään "uutuuttaan" ja aiheutti metelin.? Seuraavilla käynnistys kerroilla tämä ääni poistui täysin.
-Ok, case closed-
Sitten vaihteita -> ok kaikki menee päälle ja pysyy päällä.
Ongelmana on että kun laittaa vaihteen päälle ja nostaa kytkinpolkimen ylös kuuluu kytkimen kiinni ottaessa ulahdus/mekaaninen rahina 1/3 osalta kytkimen ylöspain liikeradasta. 2/3 eli loppu osa polkimen nostosta menee ihan normaalisti/ok ja kytkin pitää. Ongelma vastaava 2 ja vaihteella -tosin pienemmässä määrin.
Jokin ei natsaa. Ei ole uusien osien hioutumista enää.
Kytkin ilmattiin, auto käytettiin nosturilla uusiksi ja kuunneltiin pohjasta yms. Vaikea on sanoa aiheuttajaa.
Voiko kytkimentyösylinteri aiheuttaa vastaavaa vikaa? (liian lyhyt/heikko)?
Voiko kytkimen massa asetelma olla väärinpäin??
http://www.realoem.com/bmw/showparts...53&hg=21&fg=05 -Ohessa linkki räjäytys kuvaan, paketti ei ole vastaava mutta kuitenkin.
Laitetut osat -> http://kuvablogi.com/nayta/2654925/
-Massa levyssä ei ollut merkkiä kumpaan suuntaan akselin holkki tulee. Voiko tämän asentaa nurin päin, ja kytkin toimia silti noinkin hyvin?
Ps. kytkin tehty läpi yön ja klo7 asti aamulla.
Kiitos vastauksista!
-Uusi koneistettu teräsvauhtipyörä
-Uusi sach race täydellinen kytkinpaketti
+ painelaakeri & silmälaakeri.
Palikat tuntu menevän suht helposti paikaalleen ja kaiken pitäisi olla ok.
-> Ensi käynnistys. Nätisti moottori käyntiin. Kohta rupeaa kuulumaan kova kirkuna, ei vaikutusta kytkimen polkemisella.
-Startti ehkä jäi kainittamaan hammaskehään "uutuuttaan" ja aiheutti metelin.? Seuraavilla käynnistys kerroilla tämä ääni poistui täysin.
-Ok, case closed-
Sitten vaihteita -> ok kaikki menee päälle ja pysyy päällä.
Ongelmana on että kun laittaa vaihteen päälle ja nostaa kytkinpolkimen ylös kuuluu kytkimen kiinni ottaessa ulahdus/mekaaninen rahina 1/3 osalta kytkimen ylöspain liikeradasta. 2/3 eli loppu osa polkimen nostosta menee ihan normaalisti/ok ja kytkin pitää. Ongelma vastaava 2 ja vaihteella -tosin pienemmässä määrin.
Jokin ei natsaa. Ei ole uusien osien hioutumista enää.
Kytkin ilmattiin, auto käytettiin nosturilla uusiksi ja kuunneltiin pohjasta yms. Vaikea on sanoa aiheuttajaa.
Voiko kytkimentyösylinteri aiheuttaa vastaavaa vikaa? (liian lyhyt/heikko)?
Voiko kytkimen massa asetelma olla väärinpäin??
http://www.realoem.com/bmw/showparts...53&hg=21&fg=05 -Ohessa linkki räjäytys kuvaan, paketti ei ole vastaava mutta kuitenkin.
Laitetut osat -> http://kuvablogi.com/nayta/2654925/
-Massa levyssä ei ollut merkkiä kumpaan suuntaan akselin holkki tulee. Voiko tämän asentaa nurin päin, ja kytkin toimia silti noinkin hyvin?
Ps. kytkin tehty läpi yön ja klo7 asti aamulla.
Kiitos vastauksista!
Comment