Tästä samasta aiheesta on muutkin kyselly täällä, mutta kirjotan nyt uuden, ku ne muut näyttää olevan ikivanhoja kirjotuksia. Mutta ongelma on että vaihteet menee lukkoon ja ei vaihda kolmoselta isommalle eikä pienemmälle. Pakki ja parkki toimii. Yleensä vetää ne lukkoon joko liikennevaloissa tai sit ku lähtee kiihyttää raskaammalla kaasujalalla. Motari nopeuksissa ei yleensä lukkiudu vaikka kuinka lämis, eli tää tulee kaupunkiajossa. Ja tän lukon aikana tulee keltainen merkkivalo, missä ratas ja sen keskellä huutomerkki. Lähtee pois kun käy sammuttaa auton. Ja auto on tehnyt tota niin kauan ku se mulla on ollu (puoltoista vuotta) mutta ekan vuoden ajan se ei haitannu, ku tuli vaan about 100-200 kilsan välein. Nyt se vetää vaihteet lukkoon ihan jatkuvasti..
Vaihteiston öljyt vaihettiin eilen ja lukkiutuu huomattavasti vähemmän, että ei enää niinkään kiihdytyksissä, mutta sitte taas vähän väliä valoissa seisoessa tulee se merkkivalo.
Eli ne kenellä on ollut tää sama ongelma, ni mitä ootte autolle joutunu tekemää? Suosiolla uus laatikko? Joku pienempi vika?
Ennen uutta laatikkoa yritän mielummin kokeilla kaiken muun mahollisen ensin.. Parin viikon päästä autoon taas uuet öljyt ja laatikon putsarin vaihto. Saas nähdä auttaako... Kiitos etukäteen kaikille vastauksista!
					Vaihteiston öljyt vaihettiin eilen ja lukkiutuu huomattavasti vähemmän, että ei enää niinkään kiihdytyksissä, mutta sitte taas vähän väliä valoissa seisoessa tulee se merkkivalo.
Eli ne kenellä on ollut tää sama ongelma, ni mitä ootte autolle joutunu tekemää? Suosiolla uus laatikko? Joku pienempi vika?
Ennen uutta laatikkoa yritän mielummin kokeilla kaiken muun mahollisen ensin.. Parin viikon päästä autoon taas uuet öljyt ja laatikon putsarin vaihto. Saas nähdä auttaako... Kiitos etukäteen kaikille vastauksista!
 . Toki seuraava E36 tulee olemaan manuaalina, jotenkin pelko kaasutella silti tolla automaatilla
. Toki seuraava E36 tulee olemaan manuaalina, jotenkin pelko kaasutella silti tolla automaatilla 
							
						 Ja mä toivon et ne kattoo sen oikeesti kunnolla, ennen ku sanoo et loota vaihtoon. Ku aloin kelaa just et jos vika onki vaikka johdoissa, sytytyspuolista yms, ni kiwa lähtee vaihteleen koko laatikkoa sitten ihan turhan takia... Inffoilen tänne ku auto käyny siellä
 Ja mä toivon et ne kattoo sen oikeesti kunnolla, ennen ku sanoo et loota vaihtoon. Ku aloin kelaa just et jos vika onki vaikka johdoissa, sytytyspuolista yms, ni kiwa lähtee vaihteleen koko laatikkoa sitten ihan turhan takia... Inffoilen tänne ku auto käyny siellä  
							
						 Niitten vaihon jälkee ei oo loota vikatilaa menny. Ja sitä ennen auto oli laitettu piuhoihin ja lootasta ei siis mitään vikaa ollu löytyny. Tulpat, ilmanputsari ja nokka-akselin asentotunnistin vaihettiin kanssa, ni nyt se kone jaksaa vääntääkki ku 2,5 litrasen pitääkin ja käy tasasesti. Oon niin helpottunu, olin meinaan varautunu maksaa ainaki kaksinkertasen summan ton vian korjaamisesta.. Ja muutenki tosi tyytyväine niitten asiakaspalveluun, ku piti mua koko ajan ajantasalla, että mitä siitä on huomattu ja tietty kysy lupaa että vaihdetaanko nämä. Auto kulkee niin nätisti ja lämää uskaltaa (pitkästä aikaa) painaa ihan kunnolla
 Niitten vaihon jälkee ei oo loota vikatilaa menny. Ja sitä ennen auto oli laitettu piuhoihin ja lootasta ei siis mitään vikaa ollu löytyny. Tulpat, ilmanputsari ja nokka-akselin asentotunnistin vaihettiin kanssa, ni nyt se kone jaksaa vääntääkki ku 2,5 litrasen pitääkin ja käy tasasesti. Oon niin helpottunu, olin meinaan varautunu maksaa ainaki kaksinkertasen summan ton vian korjaamisesta.. Ja muutenki tosi tyytyväine niitten asiakaspalveluun, ku piti mua koko ajan ajantasalla, että mitä siitä on huomattu ja tietty kysy lupaa että vaihdetaanko nämä. Auto kulkee niin nätisti ja lämää uskaltaa (pitkästä aikaa) painaa ihan kunnolla 
 
							
						
Comment