Announcement

Collapse
No announcement yet.

e36 325 -92 Automaattivaihteisto ja merkkivalo

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • minnamaria
    Bimmer Rookie
    • Jul 2010
    • 40
    • Lahti

    #16
    340e koko juttu. Työstä velotti vaan 62e ja loput tosta on osien hintoja.
    E36 325i Coupé & E46 M3 Coupé & E39 528i Touring

    Ex: E36 316i & E87 118d & E60 525d

    Comment

    • Lanttu
      Bimmer Enthusiast
      • Jun 2004
      • 1643

      #17
      Tunnin työ varmaankin mutta paljon osia...tulipahan maksamaan mutta pääasia että nyt kulkee!

      Comment

      • minnamaria
        Bimmer Rookie
        • Jul 2010
        • 40
        • Lahti

        #18
        No kulkee ja kulkee.. Kyl se vikatila tulee vieläkin välillä paikallaan ollessa (D:llä) tai sit peruuttaessa, et mitähän v*ttua.. Et sitte vaa sammuttaa auton ja uuestaa liikkeelle, ku ei se kuitenkaa (ainakaa vielä) oo eteepäi mentäessä tullu ja nätisti vaihtaa vaihteet noin muuten. Onha toi veemäistä, mut huomattavasti parempi ku ennen ja jos ei tosta pahennu ni antaa olla tollasena. Huoh......

        Vai onko kellään nyt ideoita, et mikä siinä vois olla? Lootaa en ala vaihtaa, koulu jatkuu syksyllä ja rahatilannekki sen mukanen.



        EDIT: Ei mee enää! Teki tota pari ekaa päivää korjauksen jälkee, mut ei oo sen jälkee vi**uillu!
        Last edited by minnamaria; 24-03-2011, 14:41.
        E36 325i Coupé & E46 M3 Coupé & E39 528i Touring

        Ex: E36 316i & E87 118d & E60 525d

        Comment

        • Lanttu
          Bimmer Enthusiast
          • Jun 2004
          • 1643

          #19
          No voi p***een suti. :/ Mikä ihme siinä voi olla... Ootko koettanut sellaista, että pitää akun miinuskenkää irti vaikka puoli tuntia? Jos laatikon vikamuisti nollaantuisi tai jotain.

          Comment

          • minnamaria
            Bimmer Rookie
            • Jul 2010
            • 40
            • Lahti

            #20
            Originally posted by Lanttu View Post
            No voi p***een suti. :/ Mikä ihme siinä voi olla... Ootko koettanut sellaista, että pitää akun miinuskenkää irti vaikka puoli tuntia? Jos laatikon vikamuisti nollaantuisi tai jotain.

            Ehei tollanen auta. Vaihoin akun talvella, ni ehtihän se auto seisoo varmaa vuorokauden ilman koko akkua. Ja tosiaan, vikakoodi luennassa vaihteistosta ei löytyny mitään vikaa... Weird. Voisko siin olla viel jotai muuta lootan ulkopuolisii juttui vaik vaihtokunnossa...?
            E36 325i Coupé & E46 M3 Coupé & E39 528i Touring

            Ex: E36 316i & E87 118d & E60 525d

            Comment

            • Janzki
              Bimmer Enthusiast
              • Aug 2005
              • 4947
              • Lohja

              #21
              Originally posted by minnamaria View Post
              No kulkee ja kulkee.. Kyl se vikatila tulee vieläkin välillä paikallaan ollessa (D:llä) tai sit peruuttaessa, et mitähän v*ttua.. Et sitte vaa sammuttaa auton ja uuestaa liikkeelle, ku ei se kuitenkaa (ainakaa vielä) oo eteepäi mentäessä tullu ja nätisti vaihtaa vaihteet noin muuten. Onha toi veemäistä, mut huomattavasti parempi ku ennen ja jos ei tosta pahennu ni antaa olla tollasena. Huoh......

              Vai onko kellään nyt ideoita, et mikä siinä vois olla? Lootaa en ala vaihtaa, koulu jatkuu syksyllä ja rahatilannekki sen mukanen.
              Niin..en sen kummemmin halua veistä haavassa vääntää mutta lukaise tuolta edelliseltä sivuilta allekirjoittaneen postaus.
              Sähköposti.
              IG: janzki_

              Comment

              • BCS-Beemer
                Newbiemmer
                • Aug 2010
                • 16
                • Vantaa

                #22
                No niin ja vielä 1 e36 missä vaihteiston valo palaa ja menee vikatilaan.
                Eli ongelma tulee kun menee tennari ojossa ja kierrokset nousee sinne 4000rpm sitten tuntuu kun vaihteisto koittaisi vaihtaa mutta vaihde ei mene päälle.
                Vika koodit sain luettua ja löyty koodit 101 ohjainlaitteen ohjelmisto virhe ja 102 ohjainlaite vika (tai jotain sinnepäin).
                Mielenkiintosta tosiaan on että ainakin tossa mun vaihteistossa vikakoodit ei näkynyt ellei merkkivalo ollut palanut juuri hetki sitten ja kun merkkivalo paloi yhteys ohjainlaitteelle katkesi.
                Elikkäs oiskohan jotain hyviä ideoita ennen kuin alkaa sitä ohjainlaitetta uusimaan?
                Auto on tosiaan -91 325 vaihteiston ohjaus testerin mukaan GS 7,1.

                Comment

                Working...
                X
                😀
                🥰
                🤢
                😎
                😡
                👍
                👎