morjens... niin ilmeni sellanen vika että jäähdytysnesteet häviää hiljalleen... n.1L/200km yritin etsiä ulkoisia vuotoja, mutta en ainakaan löytänyt. ja sit huomasin sellasen asian että pakokaasu höyryää kylmänä aika paljon... voisiko ongelma olla kannessa...???
Announcement
Collapse
No announcement yet.
nesteet häviää 320i e-36
Collapse
X
-
O-renkaat...
Ettei vaan olis jäähdyttimen kennon O-renkaat mennyt ja vuotaa kuskin jalkatilaan jäähdytinnestettä. Mulla joskus Compactissa vuosi jäähdytinnestettä jalkatilaan ja kiva oli koko verhous purkaa ja pestä kun neste ei kuivu eikä haihdu. Nykyseen e36 coupeen vaihdoin O-renkaat heti sen ostettuani alkusyksystä..
Toki voi sulla joku muukin vika olla...E36 320iA Coupe, vm.-92
Comment
-
-
Tarkoitat varmaan lämppärinkennoa. Onko muuten pahassa paikassa? Itse uutena bemaristina(e36) olen viikon ihmetellyt kun ikkunat on aina huurussa,jos ei käytä ilmastointia. Pitäs varmaan kattoa ettei lämppärin kenno vuoda. Näyttäs olevan aika kovat paineet (2kg) näis bemareiden jäähdytys systeemeissä. Kannattasko vaihtaa vaikka 1kg:n korkki syyläriin?
Comment
-
-
Originally posted by bystisTarkoitat varmaan lämppärinkennoa. Onko muuten pahassa paikassa? Itse uutena bemaristina(e36) olen viikon ihmetellyt kun ikkunat on aina huurussa,jos ei käytä ilmastointia. Pitäs varmaan kattoa ettei lämppärin kenno vuoda. Näyttäs olevan aika kovat paineet (2kg) näis bemareiden jäähdytys systeemeissä. Kannattasko vaihtaa vaikka 1kg:n korkki syyläriin?
Ja tuosta korkista... Neloskoneisissa on 140 kPa korkki ja kutosissa 200 kPa, joka on aika paljon. Alkupään malleissa on ollut viallisia 200kPa:n korkkeja, joita on vaihdeltu jälkikäteen maahantuojan toimesta. Oireina hajonneita lämppärinkennoja ym. Nelos- ja kutoskoneisen syylärin kyljessä oleva paisuntasäiliö on sama, joten 140kPa korkki käy suoraan myös kutoseen. Itelleni vaihdoin varmuuden vuoksi tuon 140:sen. Käytössä ei mitään eroa, ja eipähän vuoda/jysähdä kenno/o-renkaat yhtä helposti... :wink:530d GT F07 2010
325i E30 Cabriolet 1987
Ex.316i E30 coupe 1987, 325i E36 sedan 1991, 325iA E36 coupe 1993, 328i E36 coupe 1995, 330dA E46 Touring M-sport 2002, 330d E46 Touring M-sport 2004, 530d E61 Touring 2004, 730dA E38 sedan 1999, 740dA E38 sedan 2000, 530dA E61 Touring M-sport 2004, 730dA E65 2004, 328i E36 coupe M-sport 1996, X5 E70 2007
Comment
-
-
ei onneksi ole nesteet sekaisin... tutkin äsken oikein ajan kanssa, ja löytyi onneksi ja onneksi ulkoinen vuoto... nestettä tulee lohkon edestä alhaalta, mutta en löytänyt vielä tarkempaa paikkaa kun ei saa autoa kunnolla ylös... tarkistan vielä varoiksi ne lämppärin stefat... ja mitäs se paisuntasäiliön korkki mahtaa maksaa....?? ja kiitoksia vastauksista...E36 323i turbo coupe m-sport avusblue -97
E61 530xd m-sport edition titansilber -09
E91 320d -06
E46cab 330i m-sport titansilver -01
E39touring tds -97
E91 320d m-sport lemansblue -06
E39 m5 avusblue -99
E39 tds m5replica -97
E36 320i -92
Comment
-
-
jos se vuotaa lohkon edestä,(sellasest pyöreest syvennyksest) on se merkki siitä et vesipumppu sökö.se on tehty sellaseks et viimeistään siitä tietää milloin pummpu on vaihtokunnosssa.näyttäis olevan samat oireet ku munki bemus oli ja vespummpu män vaihtoo...BMW............Toys for big boys!
Comment
-
Comment