Pojan bemusta kyse. Oli sitten ajanut lämpö-mittari punaisella kotiin. Nesteitä oli hävinnyt ja annettiin mennä vain. No vuotoja löytyi. Vesipumppu joka vaihdettu sekä kannen päässä toi muovinen putkihaaroitin vuoti joka sitten vaihdettiin. Nyt rupee epäilyttämään mahdollinen kansivika. Nesteitä häviää muttei näkyvästi. Ajossa paineet koneessa nousee korkealle ( letkut kivi kovat ). Pepsipullo-ilmauksessa ilma ei ota loppuakseen tunninkaan ilmauksen jälkeen. Kun tuntuu ettei enää tuu ilmaa vähän kaasuttelee niin taasen pullossa kuplat käy ja taas letkua puristellessa tulee taas ilmaa. Käy hyvin, mutta kun sammuttaa ja tekee uuden startin niin lähtee n.4sekunnin startilla ja käy hetken raskaasti.Ajellessa kun kone tykjäkäynnillä niin flekti pukkaa viileää ilmaa ja taas kun vauhtiin päästään niin tulee lämmintä. Eli ilmaa järjestelmässä joka voisi tulla esim. Hiushalkeamasta jäähdytysneste-kanavan ja pakokaasujen välissä. Saako kannatusta :think:think? Puristuspaineet ok eikä sekoitu öljyn kanssa. Jos on halki niin saako noita korjattua koneistamoilla ja onko hinnasta yhtään vinkkiä ? Niin ja vielä saako motista jostain tyhjättyä nesteitä vai onko ainut paikka syylärin pohjaruuvi ?
Announcement
Collapse
No announcement yet.
e36 m43 -94 bemu
Collapse
X
-
No jos mittari tapissa ajeltu niin todennäköisesti kannen purkuun pääsee. Kuulostaa nuo oireetkin siltä.
Korjaamisesta en osaa sanoa jos on halki, luulisin että varmin kun hommaa ehjän purkuautosta.Myyn:
M10/20/52 E30-E36 osia
-
-
Ei kannata moista konetta kyllä remppailla..Kokonaisen auton saa ~800-1200e..joten turhaa touhua.
Tuossahan juuri Discohai nimimerkillä oli vompatti myynnissä tonnilla jne.Sähköposti.
IG: janzki_
Comment
-
-
Se nyt tietysti riippuu ihan autosta.
Jos vähäiset kilometrit, hyvä kunto, tunne ja käyttöarvoa paljon eikä ole tarkoitus luopua heti. Ja vielä jos sattuu olemaan jotain lisävarusteitakin. Niin miksei.
800-1200€ budjetilla nyt ei saa mitään muuta, kun kasan paskaaJa mielipideasioitahan nämä, vompatista en maksaisi edes tonnia ellei kyse oikeesti hyvästä yksilöstä.
Comment
-
-
Originally posted by Micce///M View Post800-1200€ budjetilla nyt ei saa mitään muuta, kun kasan paskaaJa mielipideasioitahan nämä, vompatista en maksaisi edes tonnia ellei kyse oikeesti hyvästä yksilöstä.
Sähköposti.
IG: janzki_
Comment
-
-
Kansitiivistehän ainakin tuosta on mennyt. kansi irti ja viet koneistamolle koeponnistukseen, jos ei haljennut, niin uusilla tiivisteillä takaisin nippuun ja kovaa ajoa. tiivisteethän eivät paljoa maksa. tiivisteet ja kansipultit 200e?? + koneitustyöt 150-200e?? + öljyt ja jäähdytin nesteet.
Comment
-
-
Originally posted by NCmotorsport View PostKansitiivistehän ainakin tuosta on mennyt. kansi irti ja viet koneistamolle koeponnistukseen, jos ei haljennut, niin uusilla tiivisteillä takaisin nippuun ja kovaa ajoa. tiivisteethän eivät paljoa maksa. tiivisteet ja kansipultit 200e?? + koneitustyöt 150-200e?? + öljyt ja jäähdytin nesteet.
Käyttis: G08 iX3 M-Sport -22
Avokin kesälelu: E93 M3 -09 Alpineweiss
--
Ex: E90 LCI M3 -11, F31 330d M-Sport -13, F15 X5 35i M-Sport -15, F31 330d M-Sport -12, F30 330d M-Sport -12, E93 325i -09, E91 335d M-Sport -07, F31 330d M-Sport, E46 M3 -02, E91 330d M-Sport -06, E87 118d -06, E46 320dA -04, E46 328i -99, E36 328i -92 M-Sport, E91 320d -06, E36 328i -96 M-Sport, E36 325i -93, E39 528iA -97, E39 535iA -98, E36 320i -95
Comment
-
-
Kiitoksia
Paljon hyviä vinkkejä ja eikun kansi irti ja tutkimaan. Auto muuten maalailtu ja laiteltu joten en ainakaan menopeliä rupea vaihtamaan. Ajettu alle 200 000. Hmmm vielä kun tietäis miten tuon nestepinnan saisi alle kannen ennen irroitusta ??? onko vinkkejä. Ja tosiaan kiitos kaikille tämänhetkisistä vinkeistä
Comment
-
-
Originally posted by keijon View PostPaljon hyviä vinkkejä ja eikun kansi irti ja tutkimaan. Auto muuten maalailtu ja laiteltu joten en ainakaan menopeliä rupea vaihtamaan. Ajettu alle 200 000. Hmmm vielä kun tietäis miten tuon nestepinnan saisi alle kannen ennen irroitusta ??? onko vinkkejä. Ja tosiaan kiitos kaikille tämänhetkisistä vinkeistäMyyn:
M10/20/52 E30-E36 osia
Comment
-
Comment