Originally posted by Janzki
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
E36 Ajovalot
Collapse
X
-
Originally posted by Ozzy #69# View PostJa kysymys kuuluu, että miksi?
Ennemmin alkup. ZKW valoihin uudet lasit vaikka Virosta jos lompakkoa niistä puristaa..Jos taasen linssit kellastuneet niin vanhanmallin valoista lasiset sinne tilalle ja taas mennään..Sähköposti.
IG: janzki_
Comment
-
-
Originally posted by Janzki View PostVaikuttaa kuvan perusteella DEPO:n tekeleiltä..Niiden laatu on noh..
EDIT mulla siis zkw h7 versiot ja mulle ei mee kaaliin miks pitäs huonommat vanhemman malliset sinne vaihtaa :thinkLast edited by Pazi88; 15-05-2013, 00:37.
Instagram, YouTube kanava
ms41, ms42, ms43, ms45, mss50, mss52, mss54, edc15, edc17, me7.2 jne. ews poistot ja muut softailut-> priva
Comment
-
-
Originally posted by Janzki View PostVaikuttaa kuvan perusteella DEPO:n tekeleiltä..Niiden laatu on noh..Made in China.
Ennemmin alkup. ZKW valoihin uudet lasit vaikka Virosta jos lompakkoa niistä puristaa..Jos taasen linssit kellastuneet niin vanhanmallin valoista lasiset sinne tilalle ja taas mennään..
Originally posted by Pazi88 View PostDepon tekemät nuo piritekin valot on, mutta ne on 1:1 täydelliset kopiot alkuperäisistä. Linssit sekä ulkokuori oikeeta lasia ja kaikki osat passaa ristiin orkkis umpiosta. Mulla on noita ollu kahdet ja ei oo ollu sanomista. Passaa täydellisesti paikalleen ja valokuvio sekä teho hyvä. Ei oo kaivannu xenoneita tai muuta hömpötyksiä.
EDIT mulla siis zkw h7 versiot ja mulle ei mee kaaliin miks pitäs huonommat vanhemman malliset sinne vaihtaa :think
Siksi ajattelin vaihtaa noihin linssiumpioihin, kun ne ovat mielestäni paljon fiksumman näköiset mitä nuo heijastinumpioiset. Ainoa asia mikä tässä mietityttää on vain tuo että käykö noiden nykyisten zkw h7 umpioiden korkeudensäätömoottorit sitten noihin depon h1:iin...G20 330e M-Sport sunset orange
Comment
-
-
Originally posted by Ozzy #69# View PostSiksi ajattelin vaihtaa noihin linssiumpioihin, kun ne ovat mielestäni paljon fiksumman näköiset mitä nuo heijastinumpioiset. Ainoa asia mikä tässä mietityttää on vain tuo että käykö noiden nykyisten zkw h7 umpioiden korkeudensäätömoottorit sitten noihin depon h1:iin...
Comment
-
-
Originally posted by Pazi88 View PostDepon tekemät nuo piritekin valot on, mutta ne on 1:1 täydelliset kopiot alkuperäisistä. Linssit sekä ulkokuori oikeeta lasia ja kaikki osat passaa ristiin orkkis umpiosta. Mulla on noita ollu kahdet ja ei oo ollu sanomista. Passaa täydellisesti paikalleen ja valokuvio sekä teho hyvä. Ei oo kaivannu xenoneita tai muuta hömpötyksiä.
EDIT mulla siis zkw h7 versiot ja mulle ei mee kaaliin miks pitäs huonommat vanhemman malliset sinne vaihtaa :think
Ozzy, kuten sanoin, vaiha lasit linsseineen..Sähköposti.
Comment
-
-
Nostellaas vähäsen topikkia; ongelma nimeltä säätömoottorit.
Depon umpiot, säätömoottoreille paikka.
Moottorit rullaa oikein liosesti irrallaan umpioista, mutta paikoilleen laitettuna mitään ei tapahdu.
Ihan kuin säätömoottorin tappi olisi liian pitkä ja painaisi umpiot ääriasentoon jo lyhyimmillään ollessa.
Edes surinaa ei kuulu, kun moottorit ovat umpiossa kiinni.
kellekkään tullut vastaavaa vastaan?KIA Optima PHEV
Exät:
520i e28 -- 316 e30 -- 530i M60 e34 -- 318iS e30 -- 732i e23 -- 318iS e36 -- 525i e34 -- 530d Touring e39 -- 320i b25 Touring e30 -- 318i e46 -- 530d Touring e39 -- 330i e91 -- 525i e28
Comment
-
-
Originally posted by Pinxi View PostNostellaas vähäsen topikkia; ongelma nimeltä säätömoottorit.
Moottorit rullaa oikein liosesti irrallaan umpioista, mutta paikoilleen laitettuna mitään ei tapahdu.
Ihan kuin säätömoottorin tappi olisi liian pitkä ja painaisi umpiot ääriasentoon jo lyhyimmillään ollessa.
kellekkään tullut vastaavaa vastaan?Sähköposti.
Comment
-
-
Originally posted by Janzki View PostJuu..ei taida tarvike depoihin orkkis säätömoottorit sopia paikalleen kuin tappia lyhentämällä..
Sellainen kysymys että ba9s kantaiset polttimot kun on noissa depon angeleissä,
ja laitoin 6vai5wattisen ja aika himmeet edelleen.
Saako noihin smd/cfsl enkeleitä , vai saako ba9s kantaa vielä isompi wattisena
Comment
-
-
Originally posted by Pinxi View PostNostellaas vähäsen topikkia; ongelma nimeltä säätömoottorit.
kellekkään tullut vastaavaa vastaan?sigpic
Comment
-
-
Originally posted by QUASIMODO View PostVoi olla, että tappi on vain väärin siellä, jolloin ei toimi.
Edit: Ja itseasiassa tämäkin taisi selvitä, itsellä moottorit jotka ovat vm. 10.94- eteenpäin vain h7 umpioihin, autohan on 06.94. Ilmeisesti näissä on sitten pituuseroja keskenään.Last edited by Skunkki^; 25-07-2013, 13:00.KIA Optima PHEV
Exät:
520i e28 -- 316 e30 -- 530i M60 e34 -- 318iS e30 -- 732i e23 -- 318iS e36 -- 525i e34 -- 530d Touring e39 -- 320i b25 Touring e30 -- 318i e46 -- 530d Touring e39 -- 330i e91 -- 525i e28
Comment
-
-
Niissä on n. <1 sentin ero säätömoottorin tapin pituudessa, orkkis on siis liian pitkä vrt. minkä depot kaipais.
15.6.-95 ja uudemmissa valmistetuissa tosin vasta vaaditaan sähköinen korkeudensäätö, eli aika monella varmaan menee e36 katsastuksesta vielä läpi, jos nyt ylipäätänsä rupeavat katsomaan tuota.
Comment
-
-
Originally posted by Bemarituristi View PostMulla kyllä meni.
Sellainen kysymys että ba9s kantaiset polttimot kun on noissa depon angeleissä,
ja laitoin 6vai5wattisen ja aika himmeet edelleen.
Saako noihin smd/cfsl enkeleitä , vai saako ba9s kantaa vielä isompi wattisena
Itse olen vaihtanut depon enkeleihin ledejä..Jonnii verran ne kirkastuu kyllä, muttei toki korvaa kunnollisia ledi rinkuloita. Ledien kanssa tarkkana sitten jos laittaa, kiina ledeistä ainakin joutuu valkkailemaan että saa tasaisen valon.Sähköposti.
Comment
-
-
Originally posted by Adky View PostNiissä on n. <1 sentin ero säätömoottorin tapin pituudessa, orkkis on siis liian pitkä vrt. minkä depot kaipais.
15.6.-95 ja uudemmissa valmistetuissa tosin vasta vaaditaan sähköinen korkeudensäätö, eli aika monella varmaan menee e36 katsastuksesta vielä läpi, jos nyt ylipäätänsä rupeavat katsomaan tuota.
Valitettavasti katsuri on ystävällisesti kirjoittanut rekisteriotteeseen, että moottorit ei toimi, joten tällä leimalla taitaa olla vaan pakko antautua ja laittaa moottorit toimimaan
Ja siis autohan on vm 95, ei 94 kuten aiemmin kirjoitin, prkl...Last edited by Skunkki^; 25-07-2013, 13:36.KIA Optima PHEV
Exät:
Comment
-
-
Onks millasii vaihtoehtoja, kun ostan alkuperäiset projektori E36 COUPE umpiot, joissa ei angel eysejä ole, niin onko millaisia vaihtoehtoja saada sellaiset.
Haluaisin original halogen väriset, en ledejä, koska en tahtoisi xenoneita vaan normaalit valot.
Onko CCFL/SMD angel eysejä saatavilla halogen/keltaisen värisenä?
Mites nyt kun laitoin noidin DEPOn paskaumpioiden enkeleihin 12v21w polttimot ba9s kannalla, niin vaan 1 palaa tai välillä muutkin, mutta onko tuo 21w liikaa virtaa pyytävä?
Comment
-
Comment