Justiin siitä purin siitä Siemenssin.. �� Toimisi kyllä sillä kun poistaisi ajoneston mutta se ei oo nyt vaihtoehto
Miksi ei ole vaihtoehto? Siinä ei montaa minuuttia mene poistaessa ms41:stä.
Vaikeampaa se trikkeröinti on Boschin boksiin vaihtaa (jos edes fiksusti mahdollista). Vai oliko sinulla kaikki anturitkin Boschin boksiin sopivat?
Miksi ei ole vaihtoehto? Siinä ei montaa minuuttia mene poistaessa ms41:stä.
Vaikeampaa se trikkeröinti on Boschin boksiin vaihtaa (jos edes fiksusti mahdollista). Vai oliko sinulla kaikki anturitkin Boschin boksiin sopivat?
On kaikki anturit, imusarja, kaasuläppä ja maf vanhasta moottorista ja kone siis jo takaisin autossa kaikki kytkettynä.
Puolat ja suuttimet jätin m52:sta kun oli parempikuntoiset.
Tartuin lähinnä tuohon Tonton aiempaan kommenttiin missä mainittiin että damperin vaihdon sijaan oli boksi ohjelmoitu, että onko se mahdollista vakioboksiin vai pitääkö olla aftermarket ecu. No se selviää ehkä tänään.
Vahvistetaan myös että M50B25 (eli se vanokseton) ei käynnisty m52 dampperilla.
Ei ole oikein työkaluja vaihtaa tuota dampperia ja pitäisi se pulttikin sitten uusia, niin onnistuuko tuo nollakohta koodata alkuperäiseen boksiin (tais olla punainen 403) vastaamaan m52 nollakohtaa? Voisin valita tämän tien siksikin että nuota m52 alakertoja on paremmin saatavilla niin pääsisi jatkossa helpommalla kun kone kuitenkin porsii taas jossain välissä. :think
Vain pitääkö laittaa kdfi tms tilaukseen jos ei dampperia vaihda?
Täh. Avaat vaan ne 6 13mm pulttia ja vaihdat dampperin. Ei sun kunkkupulttia tarvi avata.
Instagram, YouTube kanava
ms41, ms42, ms43, ms45, mss50, mss52, mss54, edc15, edc17, me7.2 jne. ews poistot ja muut softailut-> priva
Täh. Avaat vaan ne 6 13mm pulttia ja vaihdat dampperin. Ei sun kunkkupulttia tarvi avata.
No kato prkl. Piti oikein käydä tarkistamas vanhasta koneesta ja siltähän se näyttäs ettei kunkkupultti pidäkään sitä (ellei oo ollu välis isoa prikkaa). Se tais olla sitte vaan jakopään koppa minkä irti saamiseksi jouduin tuon pultin avaamaan (pyssyllä ja lankku lohkon/kampuran välis), liikaa aikaa purkamisen ja toisen kasaamisen välis niin rupiaa muisti tekemään tepposet.
Täytyy käydä vasaroimas dampperi irti ja oikea tilalle, oli sekin muistaakseni lujas.
Edit: Dampperin laippa näemmä vaan kunkkupultilla kiinni ja dampperi siinä kuudella pultilla niinku Pazi totes. Kiitos! Että voi ihminen olla välillä tyhmä ja sokia
Comment