Bemarin ajonestohan tuo on, juuri pari viikkoa sitten purin vastaavan systeemin siskon tytön e36:sesta pois. Pari tikkua löytyisi hyllystä, mutta enpä tiedä saako noita mitenkään koodattua toiseen boksiin?
Bemarin ajonestohan tuo on, juuri pari viikkoa sitten purin vastaavan systeemin siskon tytön e36:sesta pois. Pari tikkua löytyisi hyllystä, mutta enpä tiedä saako noita mitenkään koodattua toiseen boksiin?
Bemarin ajonestohan tuo on, juuri pari viikkoa sitten purin vastaavan systeemin siskon tytön e36:sesta pois. Pari tikkua löytyisi hyllystä, mutta enpä tiedä saako noita mitenkään koodattua toiseen boksiin?
Ei tuo ole Bemarin alkuperäinen ajonesto. Saksasta tuodussa Accord Coupe:ssa on samanlainen ajon esto.
Mittariston alle on piilotettu ohjausyksikkö. Ja ainakin Hondassa se on liitetty alkuperäiseen virtalukolle menevään johtonippuun.
Ilmeisesti saksassa on ollut myytävänä tuollaisia merkkikohtaisia ajonestoja.
Attached Files
i20 iX xdrive 40 -22, Sophisto Grey Brilliant Effect
ex G31 530e -20 lci M/// -Sport ,Phythonic Blue Metallic
ex G31 520D -18 M/// -Sport ,Blue Stone Metallic
ex F11 530D -14, Jatoba Metallic
ex E39 530iA -03, M/// Sport individual Orinoco Metallic
Ei tuo ole Bemarin alkuperäinen ajonesto. Saksasta tuodussa Accord Coupe:ssa on samanlainen ajon esto.
Mittariston alle on piilotettu ohjausyksikkö. Ja ainakin Hondassa se on liitetty alkuperäiseen virtalukolle menevään johtonippuun.
Ilmeisesti saksassa on ollut myytävänä tuollaisia merkkikohtaisia ajonestoja.
Joo, varmaan tuon saman firman purkkeja myyty eri autonvalmistajille, mutta kyllä tuota ihan BMW:n lisävarustelistalta on voinut ruksia. Seuraava kuva joskus vuonna miekka & kilpi napattu jostain BMWn esitteestä:
kaverin saksantuonti mersusta vasta viime kesänä tuollaisen poistin,ei oo vaikee poistaa kun vain löytää sen keskus yksikön.
joutuu vaan liittämään alkuperäisiä johtoja yhteen joita on katkottu ja liitetty tuohon purkkiin.
kaverin saksantuonti mersusta vasta viime kesänä tuollaisen poistin,ei oo vaikee poistaa kun vain löytää sen keskus yksikön.
joutuu vaan liittämään alkuperäisiä johtoja yhteen joita on katkottu ja liitetty tuohon purkkiin.
Mulla on ainakin seiskassa korvattu virtalukonjälkeinen johtosarjan pala tommosen ajoneston omalla, eli ei oo alkuperästä johtosarjaa paikoillaan. Hyvin vaikea poistaa siististi, menee mahdottomaksi kolvailuksi.. ja tietty ton ajoneston omassa johdosarjassa kaikki johdot on tarkoituksella mustia.
jos vain on johdoissa ylimääräistä niin noi 3m:n skotchlokit puristaa sinne. ainakin mitä työmaalla on heikkovirtahommissa noita tarvinnut niin on liitokset pysynyt ja toiminut (ie. nosturit, trukit sun muut vermeet jotka tärisee ja rytisee). omat sumarit on noilla laitettu ja on nyt pari vuotta pysynyt kesät talvet ilman mitään ongelmia. nämä siis http://www.cablejoints.co.uk/sub-pro...lok-connectors
En lähtis kyllä scotchlokkeja autoasennuksissa käyttämään.
Varsinkin kun kyseinen purkki todennäköisesti katkaisee startin herätteen tai vastaavaa jolloin piuhanpaksuus on semmonen ettei edes sovi noihin malleihin mitä suomesta helposti saa.
Puhumattakaan siitä kuinka "kötöstykseltä" ne näyttää.
Eli juottamalla ja liimakutistesukka päälle niin on siisti ja kestävä.
Comment