Announcement

Collapse
No announcement yet.

e36 ajoneston "tikku"

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Janne12
    Bimmer Rookie
    • Sep 2008
    • 29
    • Nivala

    e36 ajoneston "tikku"

    Saako näitä kyseisiä ajoneston avaimia tilattua mistään ja millainen homma se on?
    e36 325i coupé vm.94
    ex. e30 316 vm.85
  • julli75
    Bimmer Fanatic
    • Jul 2008
    • 302
    • lpr

    #2
    poista koko ajonesto kun näyttää olevan jälki asennus laite.

    Comment

    • JaHu85
      BTCF Member
      • Dec 2005
      • 607
      • vaasa

      #3
      Originally posted by julli75 View Post
      poista koko ajonesto kun näyttää olevan jälki asennus laite.
      Kyllä tuon pitäisi olla ihan bemarin oma systeemi (ensimmäisiä ajonestoja).

      Tikkuja luulisi saavan merkkiliikkeestä..
      E30 318i M43 -88

      Comment

      • Janne12
        Bimmer Rookie
        • Sep 2008
        • 29
        • Nivala

        #4
        Originally posted by JaHu85 View Post
        Kyllä tuon pitäisi olla ihan bemarin oma systeemi (ensimmäisiä ajonestoja).

        Tikkuja luulisi saavan merkkiliikkeestä..
        Selvitys menossa Saksassa että millainen homma on saada noita lisää. Kuulema kahta eri mallia olemassa
        e36 325i coupé vm.94
        ex. e30 316 vm.85

        Comment

        • Janzki
          Bimmer Enthusiast
          • Aug 2005
          • 4947
          • Lohja

          #5
          Originally posted by julli75 View Post
          poista koko ajonesto kun näyttää olevan jälki asennus laite.
          Alkuperäinen on..
          Sähköposti.
          IG: janzki_

          Comment

          • nut
            Bimmer Enthusiast
            • Jul 2003
            • 1613
            • Vaasa/Kauhajoki

            #6
            Onko sulla sitä koodilappua auton papereiden mukana? Hatara mielikuva että ilman sitä ei onnistuisi uuden tikun tilaaminen, mutten mene vannomaan?
            BMW-ALPINA E46 B3 3.3 #527

            Comment

            • W-Baum
              Bimmer Enthusiast
              • Oct 2003
              • 1422
              • Kaustinen

              #7
              Bemarin ajonestohan tuo on, juuri pari viikkoa sitten purin vastaavan systeemin siskon tytön e36:sesta pois. Pari tikkua löytyisi hyllystä, mutta enpä tiedä saako noita mitenkään koodattua toiseen boksiin?
              E30 /// 318i M-technik 2 cabrio
              E36 /// M3
              E61 /// 535d M-sport touring

              Comment

              • Janne12
                Bimmer Rookie
                • Sep 2008
                • 29
                • Nivala

                #8
                Originally posted by W-Baum View Post
                Bemarin ajonestohan tuo on, juuri pari viikkoa sitten purin vastaavan systeemin siskon tytön e36:sesta pois. Pari tikkua löytyisi hyllystä, mutta enpä tiedä saako noita mitenkään koodattua toiseen boksiin?
                oliko millanen homma purkaa pois?
                e36 325i coupé vm.94
                ex. e30 316 vm.85

                Comment

                • Juize
                  Bimmer Fanatic
                  • Nov 2010
                  • 231
                  • Joensuu

                  #9
                  Originally posted by JaHu85 View Post
                  Kyllä tuon pitäisi olla ihan bemarin oma systeemi (ensimmäisiä ajonestoja).

                  Tikkuja luulisi saavan merkkiliikkeestä..
                  Originally posted by Janzki View Post
                  Alkuperäinen on..
                  Originally posted by W-Baum View Post
                  Bemarin ajonestohan tuo on, juuri pari viikkoa sitten purin vastaavan systeemin siskon tytön e36:sesta pois. Pari tikkua löytyisi hyllystä, mutta enpä tiedä saako noita mitenkään koodattua toiseen boksiin?
                  Ei tuo ole Bemarin alkuperäinen ajonesto. Saksasta tuodussa Accord Coupe:ssa on samanlainen ajon esto.
                  Mittariston alle on piilotettu ohjausyksikkö. Ja ainakin Hondassa se on liitetty alkuperäiseen virtalukolle menevään johtonippuun.
                  Ilmeisesti saksassa on ollut myytävänä tuollaisia merkkikohtaisia ajonestoja.
                  Attached Files
                  G31 530e -21 M/// -Sport , Phythonic Blue Metallic
                  ex G31 520D -18 M/// -Sport , Blue Stone Metallic
                  ex F11 530D -14, Jatoba Metallic
                  ex E39 530iA -03, M/// Sport individual Orinoco Metallic

                  Comment

                  • nut
                    Bimmer Enthusiast
                    • Jul 2003
                    • 1613
                    • Vaasa/Kauhajoki

                    #10
                    Originally posted by Juize View Post
                    Ei tuo ole Bemarin alkuperäinen ajonesto. Saksasta tuodussa Accord Coupe:ssa on samanlainen ajon esto.
                    Mittariston alle on piilotettu ohjausyksikkö. Ja ainakin Hondassa se on liitetty alkuperäiseen virtalukolle menevään johtonippuun.
                    Ilmeisesti saksassa on ollut myytävänä tuollaisia merkkikohtaisia ajonestoja.
                    Joo, varmaan tuon saman firman purkkeja myyty eri autonvalmistajille, mutta kyllä tuota ihan BMW:n lisävarustelistalta on voinut ruksia. Seuraava kuva joskus vuonna miekka & kilpi napattu jostain BMWn esitteestä:

                    BMW-ALPINA E46 B3 3.3 #527

                    Comment

                    • julli75
                      Bimmer Fanatic
                      • Jul 2008
                      • 302
                      • lpr

                      #11
                      kaverin saksantuonti mersusta vasta viime kesänä tuollaisen poistin,ei oo vaikee poistaa kun vain löytää sen keskus yksikön.
                      joutuu vaan liittämään alkuperäisiä johtoja yhteen joita on katkottu ja liitetty tuohon purkkiin.

                      Comment

                      • Morkai
                        BTCF Member
                        • Sep 2005
                        • 3197
                        • Saarijärvi

                        #12
                        Originally posted by julli75 View Post
                        kaverin saksantuonti mersusta vasta viime kesänä tuollaisen poistin,ei oo vaikee poistaa kun vain löytää sen keskus yksikön.
                        joutuu vaan liittämään alkuperäisiä johtoja yhteen joita on katkottu ja liitetty tuohon purkkiin.
                        Mulla on ainakin seiskassa korvattu virtalukonjälkeinen johtosarjan pala tommosen ajoneston omalla, eli ei oo alkuperästä johtosarjaa paikoillaan. Hyvin vaikea poistaa siististi, menee mahdottomaksi kolvailuksi.. ja tietty ton ajoneston omassa johdosarjassa kaikki johdot on tarkoituksella mustia.
                        sigpic
                        E23 728iA V8-projekti
                        E38 730D -projekti
                        E39 540iA -projekti
                        I01 i3 -projekti

                        Vikakoodinlukua Saarijärvellä, myös vanhat ja vaikeat (1986-2006)

                        Comment

                        • ptikkala
                          Bimmer Enthusiast
                          • Jul 2007
                          • 1571

                          #13
                          jos vain on johdoissa ylimääräistä niin noi 3m:n skotchlokit puristaa sinne. ainakin mitä työmaalla on heikkovirtahommissa noita tarvinnut niin on liitokset pysynyt ja toiminut (ie. nosturit, trukit sun muut vermeet jotka tärisee ja rytisee). omat sumarit on noilla laitettu ja on nyt pari vuotta pysynyt kesät talvet ilman mitään ongelmia. nämä siis http://www.cablejoints.co.uk/sub-pro...lok-connectors

                          Comment

                          • Supa
                            Bimmer Enthusiast
                            • Oct 2005
                            • 7597
                            • Järvenpää

                            #14
                            En lähtis kyllä scotchlokkeja autoasennuksissa käyttämään.
                            Varsinkin kun kyseinen purkki todennäköisesti katkaisee startin herätteen tai vastaavaa jolloin piuhanpaksuus on semmonen ettei edes sovi noihin malleihin mitä suomesta helposti saa.
                            Puhumattakaan siitä kuinka "kötöstykseltä" ne näyttää.

                            Eli juottamalla ja liimakutistesukka päälle niin on siisti ja kestävä.
                            - E90 320i LCI M-sport -09
                            - Porsche Boxster 987 2.7 -07

                            Comment

                            • Arde92
                              BTCF Member
                              • Aug 2010
                              • 1330
                              • Lohtaja/keski-pohjanmaa

                              #15
                              Suurinosa johdoista on vain rosvoilla kiinni johtosarjassa. maalaisjärkeä käyttää niin johdot on värikoodattu mitkä pitää sulatella kiinni.
                              E39 M5 Titansilber<------
                              F11 530D Spacegray
                              E36 323i M-sport Med Hölsteri
                              Ex :E61 525D Lci Carboni
                              Ex :E34 M5 3.6 Macaoblau metallic
                              Ex :E61 530XD Monacoblau<------
                              Ex: E39 530D individual Carbon/Cinnamon
                              Ex: E34 540 6-Gang Mtech <------

                              Comment

                              Working...
                              X
                              😀
                              🥰
                              🤢
                              😎
                              😡
                              👍
                              👎