Hei tietääkö täällä kukaan että mikä juttu se on jolla näkee oikeet ajetut kilometrit e36 pemareis. kaveri selitti jotai tälläsestä että virrat pois, kytkin , jarru ja tripin nappi pohjaan , sit hiljalleen pitää kääntää avainta, ennenku virrat tulee näkyy ainaki olevinaan oikeet kilometrit , onko tää nyt ihan tosijuttu? nimittäi kaikissa autoissa mihin on testattu on kilometreistä puuttunu 100-200 000km...
Announcement
Collapse
No announcement yet.
oikeat ajetut kilometrit e36
Collapse
X
-
Re: oikeat ajetut kilometrit e36
Originally posted by Antti_Hei tietääkö täällä kukaan että mikä juttu se on jolla näkee oikeet ajetut kilometrit e36 pemareis. kaveri selitti jotai tälläsestä että virrat pois, kytkin , jarru ja tripin nappi pohjaan , sit hiljalleen pitää kääntää avainta, ennenku virrat tulee näkyy ainaki olevinaan oikeet kilometrit , onko tää nyt ihan tosijuttu? nimittäi kaikissa autoissa mihin on testattu on kilometreistä puuttunu 100-200 000km...
-
-
Re: oikeat ajetut kilometrit e36
Originally posted by Antti_Hei tietääkö täällä kukaan että mikä juttu se on jolla näkee oikeet ajetut kilometrit e36 pemareis. kaveri selitti jotai tälläsestä että virrat pois, kytkin , jarru ja tripin nappi pohjaan , sit hiljalleen pitää kääntää avainta, ennenku virrat tulee näkyy ainaki olevinaan oikeet kilometrit , onko tää nyt ihan tosijuttu? nimittäi kaikissa autoissa mihin on testattu on kilometreistä puuttunu 100-200 000km...xdrive
Comment
-
-
Originally posted by Antti_sori jos on sellanen aihe jota kokoajan kysellään , en vaan sitten osaa tota hakua käyttää.. no mutta jokatapauksessa paskapuhetta koko homma, ei se luku siitä mikskää muutu vaikka kuinka ajas.
Ne ensimmäiset ovat jotain tuotenumeroita tai jotain??
Haulla voi löytää jotain vanhoja juttuja aiheesta ja löytyy kaikki selitykset mittarin saloihin.. :wink:
Comment
-
-
Mistähän tämmöinenkin urbaani legenda on lähtösin :roll: :(b)BMW Service
P.o4oo925441
[email protected]
Onko autossasi läpät imusarjassa? ->tarkista tästä
Ohjelmoinnit, päivitykset, Mittaristojen/MID:n pikselikorjaus, imusarjan läppien poisto, hehkujen vaihto, diagnoosit, yms.. Myös alkuperäiset varaosat
Comment
-
-
Originally posted by SamiOriginally posted by Antti_sori jos on sellanen aihe jota kokoajan kysellään , en vaan sitten osaa tota hakua käyttää.. no mutta jokatapauksessa paskapuhetta koko homma, ei se luku siitä mikskää muutu vaikka kuinka ajas.
Ne ensimmäiset ovat jotain tuotenumeroita tai jotain??
Haulla voi löytää jotain vanhoja juttuja aiheesta ja löytyy kaikki selitykset mittarin saloihin.. :wink:
This works on all instrument clusters 1992-1999 E36 - 4 door/coupe/convertible/M3.
Step 1. Press and hold the mileage reset button.
Step 2. Put key into ignition switch and turn to KLR (Ignition switch position #1)
Your LCD display will show something like this "tESt 01"
Step 3. Once "tESt 01" is shown, let go of reset button and the IC
(Instrument Cluster) will go through some test cycles.
Numbers will be shown and here's what they mean:
1st display: BMW PART NUMBER (6 digits)
2nd display: CODE NUMBER (5 digits) Internal Coding Plug #
3rd display: K NUMBER (4 digits)
4th display: CHASSIS NUMBER (5 digits) this is part of your VIN
5th display: SOFTWARE VERSION (3 digits)
6th display: REVISION INDEX (2 digits) Hardware #
After all 6 displays are finished, an analog gauge test will be performed.
Comment
-
-
Joskus kun olin ostamassa m3 e36 auton niin mulle selvisi että ainakin ko. autossa pitäisi todellisten kilometrien jäädä valomuistiin johonkin "boksiin" Olis kuulemma luettavissa valtuutetun huoltoliikkeen testereillä. Tais olla tää tieto peräisin total bmw lehdestä, en nyt muista tarkkaan kun siitä on jo aikaa.
Comment
-
-
Originally posted by JuppeJoskus kun olin ostamassa m3 e36 auton niin mulle selvisi että ainakin ko. autossa pitäisi todellisten kilometrien jäädä valomuistiin johonkin "boksiin" Olis kuulemma luettavissa valtuutetun huoltoliikkeen testereillä. Tais olla tää tieto peräisin total bmw lehdestä, en nyt muista tarkkaan kun siitä on jo aikaa.
Comment
-
-
Hyvää ruuvaussoftaa käyttämällä orggislukemaa ei selvitä edes Laakkonen... ja ko. softia on netissä jaossa yli kymmenen erilaista. E36 on muuten helpoin ruuvattava volkkarien jälkeen...Autossa pitää olla erikoismaalaus motiiveilla, kromatut köykämiinivanteet, säädettävä maavara, sähkölelut, DVD:t, 6 kW poppikoneet ja nahkasisusta. Samaan autoon pitää sitten saada twinturbo ilokaasukone, elämää suuremmat levikkeet ja spoilerit, kisanumerot kylkeen ja 9" varvikello, alupolkimet ja imukuppikiinnitteiset turvakaaret.
Comment
-
Comment