Terve, elikkäs homman nimi olis tälläne, eilen meni takaiskarin yläpää rikki ( iskari tuli konttiin ) noh kävin ostamassa uuden yläpään ja laitoin paikoilleen, ajelin hetken ja hyvin toimi kunnes tuli pieni töyssy ja taas sama juttu iskari tuli konttiin,iskarit on hetki sitten uusittu taakse ettei niistä ainakaa voi johtua. Mistä tämmöinen voisi johtua?! Potilaana on e36 325i -92 coupe.
Announcement
Collapse
No announcement yet.
takaiskarin yläpää e36
Collapse
X
-
takaiskarin yläpää e36
Nykyiset.
Harraste:
BMW E30 325i -88 700Hv
Käyttis: BMW F31 330D -14 M-Sport
Ex.
Volkswagen Golf 1.8 -92
Volkswagen Vento 1.8 -92
BMW E36 316i -92
BMW E36 320i -91
BMW E36 320 -92
BMW E36 318is M-Sport -95
BMW E36 323i -99
BMW E90 330D -07 M-Sport
BMW E36 325i -92 "M3"Tags: None
-
-
Onko yläpään kumi ehjä vai tuliko pelkästään iskarin varsi läpi?
Muistaakseni iskariin tulee ensin pieni prikka, jonka jälkeen iso prikka ennen kumia.
Varmista kuitenkin, että iskari painuu normaalisti kokonaan sisään."Everything works out in the end. If it hasn't worked out, it's not the end."
Comment
-
-
Elikkä kuvan kanssa vielä, osat 6 ja 10.BMW F31 318dA M-Sport Edition 2017 BMW E3 3.0s 1973 BMW E30 320i M-Tech I Cabriolet "Old School" // BMW E36 325i Sedan DIY M-sport Jupiter Swing Sport 1966
Ex: BMW E30 318i 2d "vähän ajettu suomiauto" Toyota Corolla 1.3 DX 12valve 1986 BMW E36 318ti Compact BMW E46 320iA ///M-Sport II 2002 eFlexFuel
-Team Pussihousu-
Salo///Works
sigpic
Comment
-
-
Originally posted by okko View Postiso prikka väärin päin/ hukattu kokonaan.
Isoprikka löytyy siitä päältä mutta ei alapuolelta, isarit on vaihettu Autoklinikan toimesta ja nyt sitte nähtävästi puuttuu osia! helvetin hyvä homma...Nykyiset.
Harraste:
BMW E30 325i -88 700Hv
Käyttis: BMW F31 330D -14 M-Sport
Ex.
Volkswagen Golf 1.8 -92
Volkswagen Vento 1.8 -92
BMW E36 316i -92
BMW E36 320i -91
BMW E36 320 -92
BMW E36 318is M-Sport -95
BMW E36 323i -99
BMW E90 330D -07 M-Sport
BMW E36 325i -92 "M3"
Comment
-
-
Originally posted by fRONik-_- View PostIsoprikka löytyy siitä päältä mutta ei alapuolelta, isarit on vaihettu Autoklinikan toimesta ja nyt sitte nähtävästi puuttuu osia! helvetin hyvä homma...LMC 630 R Liberty 2,8tdi '99
E36 Hellrot 328i M-Sport ´96
B8 Audi A4 1,8 TFSI Quattro '10
Vikakoodin luvut/nollaukset, koodausta savon maalla.
Myös vikakoodien luku ja nollaus yms koodaukset VAG ajoneuvoihin jotka varustettu OBD2 pistokkeella.
Nakkaa viestiä privalla jos tarvetta. Tai sitten ihan puhelimeen. Nollaneljänolla73kaksi403viisi.
Comment
-
-
Originally posted by Dj Niksperi View Post
Elikkä kuvan kanssa vielä, osat 6 ja 10.
osa kymppi löytyy mutta ei kutosta.Nykyiset.
Harraste:
BMW E30 325i -88 700Hv
Käyttis: BMW F31 330D -14 M-Sport
Ex.
Volkswagen Golf 1.8 -92
Volkswagen Vento 1.8 -92
BMW E36 316i -92
BMW E36 320i -91
BMW E36 320 -92
BMW E36 318is M-Sport -95
BMW E36 323i -99
BMW E90 330D -07 M-Sport
BMW E36 325i -92 "M3"
Comment
-
-
Originally posted by jopeh View PostOnko yläpään kumi ehjä vai tuliko pelkästään iskarin varsi läpi?
Muistaakseni iskariin tulee ensin pieni prikka, jonka jälkeen iso prikka ennen kumia.
Varmista kuitenkin, että iskari painuu normaalisti kokonaan sisään.
Yläkumi on ehjä mutta se itse kumi lähti siitä niin sanotusti "telineestään" irti, saakohan sen takas painamalla?
Edit: Osa numero 8 niin siitä keskellä oleva kumi lähti irti ja kurkistelee nyt kontin puolellaNykyiset.
Harraste:
BMW E30 325i -88 700Hv
Käyttis: BMW F31 330D -14 M-Sport
Ex.
Volkswagen Golf 1.8 -92
Volkswagen Vento 1.8 -92
BMW E36 316i -92
BMW E36 320i -91
BMW E36 320 -92
BMW E36 318is M-Sport -95
BMW E36 323i -99
BMW E90 330D -07 M-Sport
BMW E36 325i -92 "M3"
Comment
-
-
Uutena tiukka ja tuhti kummi ellei jopa vulkanoitu koloonsa... Jos saat paikalleen niin voi esiintyä liikkeessä pumppausilmiötä ja vettä saattaa päästä sisään. Muista myös nuo klunssin tiivisteet; omasta oli toinen rikki/kadonnut taisteluissa ja vuotaahan se.
Omalla kohdalla tänään työmaa edessä kun ostin nuo yläpäät motonetistä joku kuukausi-pari sitten ja nyt on toinen sökö. Prikat on paikallaan joten osan heikkous syynä tällä kertaa, merkkiä en muista, joku kiinan kötös kuitenkin. Nyt tulee Lemförderit tiivisteineen.
Comment
-
-
isoR
Originally posted by Jürgen_ View PostKäytössä todettua: Mikäli autossa on madallusjouset niin normaali pohjaanlyöntikumi on liian pitkä ja sisäänjouston tila loppuu kesken jolloin tuo kumi tulee kontinpuolelle ja se prikka kanssa
Comment
Comment