Announcement

Collapse
No announcement yet.

M50b20 non vanos kova vauhtipyörä M50b25:seen???

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • baijeri88
    Bimmer Fanatic
    • Feb 2006
    • 958
    • Mikkeli

    #31
    ymmärsinkö nyt että tollasella setillä pitäs toimia m50b25, jos aikoo korvata kaksoismassan kovalla pyörällä:

    vauhtis
    11 22 1 726 833
    haarukka
    21 51 1 204 229
    painelaakeri
    21 51 7 521 471
    kytkinpaketti
    21 21 1 223 240
    pultit
    11 22 1 717 841
    E36 Cab Atlantisblau
    E92 325i


    eX:
    E39 525i, E36 325i
    E34 Sedan Alpinweiss II
    , 316 -87 & 316i -90

    Comment

    • Leppäkoski
      Bimmer Rookie
      • Jul 2011
      • 87
      • Hämeenlinna

      #32
      Originally posted by baijeri88 View Post
      ymmärsinkö nyt että tollasella setillä pitäs toimia m50b25, jos aikoo korvata kaksoismassan kovalla pyörällä:

      vauhtis
      11 22 1 726 833
      haarukka
      21 51 1 204 229
      painelaakeri
      21 51 7 521 471
      kytkinpaketti
      21 21 1 223 240
      pultit
      11 22 1 717 841
      Itsellä juurikin tuo vauhtis,haarukka ja pultit. Kytkinpaketti on motonetin(http://www.motonet.fi/web/guest/etus...ductid=84-1407) ja toimii ihan täysin.
      Paljukärryjen vuokrausta Hämeenlinna/Hyvinkää http://www.kuumakylpy.com

      Comment

      • baijeri88
        Bimmer Fanatic
        • Feb 2006
        • 958
        • Mikkeli

        #33
        Originally posted by Leppäkoski View Post
        Itsellä juurikin tuo vauhtis,haarukka ja pultit. Kytkinpaketti on motonetin(http://www.motonet.fi/web/guest/etus...ductid=84-1407) ja toimii ihan täysin.
        hyvä. nyt kun löytäs vaan tollasen vauhtiksen halvalla ni vois alkaa suunnittelee remonttia. kannattaako nuo käytetyt vauhtikset käyttää sorvautettavana?
        E36 Cab Atlantisblau
        E92 325i


        eX:
        E39 525i, E36 325i
        E34 Sedan Alpinweiss II
        , 316 -87 & 316i -90

        Comment

        • Leppäkoski
          Bimmer Rookie
          • Jul 2011
          • 87
          • Hämeenlinna

          #34
          Originally posted by baijeri88 View Post
          hyvä. nyt kun löytäs vaan tollasen vauhtiksen halvalla ni vois alkaa suunnittelee remonttia. kannattaako nuo käytetyt vauhtikset käyttää sorvautettavana?
          Eiköhän noita löydy, omastani maksoin 40€. Ja kai se olis hyvä käyttää sorvissa, itse tosin en aikataulun takia kerennyt käyttämään.
          Onko sulla kaksoismassa hajonnu vai muuten vaan kasaat kovalla pyörällä?
          Paljukärryjen vuokrausta Hämeenlinna/Hyvinkää http://www.kuumakylpy.com

          Comment

          • Jusa20
            Bimmer Fanatic
            • Jul 2009
            • 251
            • Tampere

            #35
            Kuinkahan hyvin tuo 2 litrasen kytkin kestää 2.5 tehot/väännön, etenkin jos innostuu pikkusen piristämään :think vai kannastaisko harkita jotai SRE kytkintä suoraan?
            E30 316 2.1 tic projektina
            Käyttis E34 525iA -89 M50

            Comment

            • baijeri88
              Bimmer Fanatic
              • Feb 2006
              • 958
              • Mikkeli

              #36
              Originally posted by Leppäkoski View Post
              Eiköhän noita löydy, omastani maksoin 40€. Ja kai se olis hyvä käyttää sorvissa, itse tosin en aikataulun takia kerennyt käyttämään.
              Onko sulla kaksoismassa hajonnu vai muuten vaan kasaat kovalla pyörällä?
              kaksoismassa kolkattaa aika kovasti jo ja kytkinkii vähä välillä luistaa kovemmassa vejätyksessä
              E36 Cab Atlantisblau
              E92 325i


              eX:
              E39 525i, E36 325i
              E34 Sedan Alpinweiss II
              , 316 -87 & 316i -90

              Comment

              • baijeri88
                Bimmer Fanatic
                • Feb 2006
                • 958
                • Mikkeli

                #37
                Originally posted by Jusa20 View Post
                Kuinkahan hyvin tuo 2 litrasen kytkin kestää 2.5 tehot/väännön, etenkin jos innostuu pikkusen piristämään :think vai kannastaisko harkita jotai SRE kytkintä suoraan?
                eikös se oo ihan sama kytkin? :think
                E36 Cab Atlantisblau
                E92 325i


                eX:
                E39 525i, E36 325i
                E34 Sedan Alpinweiss II
                , 316 -87 & 316i -90

                Comment

                • baijeri88
                  Bimmer Fanatic
                  • Feb 2006
                  • 958
                  • Mikkeli

                  #38
                  nii ja sitä piti vielä kysyä, että tarviiko hammaskehä vaihtaa vai onko samanlaiset?
                  E36 Cab Atlantisblau
                  E92 325i


                  eX:
                  E39 525i, E36 325i
                  E34 Sedan Alpinweiss II
                  , 316 -87 & 316i -90

                  Comment

                  • Jusa20
                    Bimmer Fanatic
                    • Jul 2009
                    • 251
                    • Tampere

                    #39
                    Originally posted by baijeri88 View Post
                    eikös se oo ihan sama kytkin? :think
                    Real oemissa tuo kytkin paketti on ainakin eri osanumerolla 2litrasen 21211223240 ja 2.5litrasen 21211223516

                    Tietysti jos asetelma on sama ja vain levyssä/painelaakerissa ero? Kovalla vauhtipyörällähän on jousitettu levy ja kaksoismassalla jousittamaton..
                    E30 316 2.1 tic projektina
                    Käyttis E34 525iA -89 M50

                    Comment

                    • baijeri88
                      Bimmer Fanatic
                      • Feb 2006
                      • 958
                      • Mikkeli

                      #40
                      Originally posted by Jusa20 View Post
                      Real oemissa tuo kytkin paketti on ainakin eri osanumerolla 2litrasen 21211223240 ja 2.5litrasen 21211223516

                      Tietysti jos asetelma on sama ja vain levyssä/painelaakerissa ero? Kovalla vauhtipyörällähän on jousitettu levy ja kaksoismassalla jousittamaton..
                      mä oon ymmärtäny et ainoastaan eroaa juuri massapyörän ja kovan välillä. eli joko jousitus tai ei :think en tosin varma oo

                      E: tuo jälkimmäinen näyttäs olevan m60:n http://bmwfans.info/parts/catalog/21211223516/
                      Last edited by baijeri88; 25-04-2012, 21:13.
                      E36 Cab Atlantisblau
                      E92 325i


                      eX:
                      E39 525i, E36 325i
                      E34 Sedan Alpinweiss II
                      , 316 -87 & 316i -90

                      Comment

                      • Jusa20
                        Bimmer Fanatic
                        • Jul 2009
                        • 251
                        • Tampere

                        #41
                        Ohops tuli typo eli siis tuo kytkin jota tarjoaa 2.5 on 21211223546 Se olis oikeestaa ihan jees jos vaa levyssä on ero
                        E30 316 2.1 tic projektina
                        Käyttis E34 525iA -89 M50

                        Comment

                        • Leppäkoski
                          Bimmer Rookie
                          • Jul 2011
                          • 87
                          • Hämeenlinna

                          #42
                          Originally posted by baijeri88 View Post
                          nii ja sitä piti vielä kysyä, että tarviiko hammaskehä vaihtaa vai onko samanlaiset?
                          Ei tarvii vaihtaa on samanlaiset.

                          Originally Posted by Jusa20
                          Kuinkahan hyvin tuo 2 litrasen kytkin kestää 2.5 tehot/väännön, etenkin jos innostuu pikkusen piristämään :think vai kannastaisko harkita jotai SRE kytkintä suoraan?
                          Vielä ainakaan ei ole mitään merkkejä ilmaantunut ettei kestäisi ja ei oo kyllä säälitty yhtään kytkintä...

                          Ja joo eli massapyörän kanssa kytkin jousittamaton ja kovan kanssa jousitettu. Asetelmassa en huomannut eroa ja painelaakerikin samannäköinen.
                          Itse ainakin ajelen tällä kokoonpanolla, jos alkaa luistamaan niin sitten jotain jykevämpää kytkinlevyä tilalle.
                          Paljukärryjen vuokrausta Hämeenlinna/Hyvinkää http://www.kuumakylpy.com

                          Comment

                          • Jusa20
                            Bimmer Fanatic
                            • Jul 2009
                            • 251
                            • Tampere

                            #43
                            Tuli tuossa vielä mieleen, että onkohan tuo jousitettu levykään kuinka tarpeellinen tuon kovan vp:n kanssa? Meinasin jos ite kokeilis suoraa heittaa kaksoismassan kytkinpaketin tuon kovan pyörän kanssa.

                            Itellä yks laite jossa teräspyörä ja jousittamaton massalevy sekä -618 asetelma eikä tuon kanssa oo ollu mitään ongelmia :think
                            E30 316 2.1 tic projektina
                            Käyttis E34 525iA -89 M50

                            Comment

                            • jr66
                              Bimmer Enthusiast
                              • Apr 2006
                              • 16418
                              • Asikkala

                              #44
                              Originally posted by Jusa20 View Post
                              Tuli tuossa vielä mieleen, että onkohan tuo jousitettu levykään kuinka tarpeellinen tuon kovan vp:n kanssa? Meinasin jos ite kokeilis suoraa heittaa kaksoismassan kytkinpaketin tuon kovan pyörän kanssa.

                              Itellä yks laite jossa teräspyörä ja jousittamaton massalevy sekä -618 asetelma eikä tuon kanssa oo ollu mitään ongelmia :think
                              Kaksoismassan asetelma ei taida käydä kovaan pyörään, eri offset l. asennussyvyys :think

                              Comment

                              • JJT
                                Bimmer Enthusiast
                                • May 2005
                                • 6694
                                • .......

                                #45
                                Originally posted by jr66 View Post
                                Kaksoismassan asetelma ei taida käydä kovaan pyörään, eri offset l. asennussyvyys :think
                                Näin on.
                                Myyn:
                                M10/20/52 E30-E36 osia

                                Comment

                                Working...
                                X
                                😀
                                🥰
                                🤢
                                😎
                                😡
                                👍
                                👎