Originally posted by Playpig
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Räpättävä ja hankaava metallinen ääni takaa - Ääninäyte ongelmasta! - Lopputulema.
Collapse
X
-
LMC 630 R Liberty 2,8tdi '99
E32 Diamantscwharz 750iL '94
E36 Hellrot 328i M-Sport ´96
B8 Audi A4 1,8 TFSI Quattro '10
Vikakoodin luvut/nollaukset, koodausta savon maalla.
Myös vikakoodien luku ja nollaus yms koodaukset VAG ajoneuvoihin jotka varustettu OBD2 pistokkeella.
Nakkaa viestiä privalla jos tarvetta. Tai sitten ihan puhelimeen. Nollaneljänolla73kaksi403viisi.
-
-
Originally posted by Haju69 View PostNo ei pitäisi pulteista johtua. Jos ei vanteissa ole merkittävästi ohuempi kiinnitys pinta kuin esim originaali vanteissa.Nyt: E39 530DA Touring -98
ex: E3/46 328i cabrio "läski", E36 325i coupe -93, E39 530iA Touring -01, E36 325i Cabrio -93, E34 525i Touring -92, E36 325i sedan -91, E34 540i/6 Individual -95, E34 525iA -93
Comment
-
-
Originally posted by Playpig View PostJuu... Voikos ne käsijarrun hilut sitte irrota ihan ilman pulttien osumistakin? Tuli tosiaan vedettyä kahva niin sanotusti takapenkille asti kun hommiin eilen ruettiin...
Oliko pulttejen päät kuluneen näköset? Nimittäin ne kuluu kyllä pikkuhiljaa niin ettei ääntä enään kuulu jos vain vähän hinkkaa.sigpic
Comment
-
-
Originally posted by MarQu View Postvoi. Jarrukilpi pettänyt ja hilut pääsee liikkumaan. Napsista ja romut pitkin rumpua. Se on semmonen venäläinen ruletti sitte
Oliko pulttejen päät kuluneen näköset? Nimittäin ne kuluu kyllä pikkuhiljaa niin ettei ääntä enään kuulu jos vain vähän hinkkaa.No kohta se selviää minkälainen exodus siellä on käyny.
En oo vielä kerenny mennä pultteja aukomaan. Kuhan täs nyt syön eka jotain...Nyt: E39 530DA Touring -98
ex: E3/46 328i cabrio "läski", E36 325i coupe -93, E39 530iA Touring -01, E36 325i Cabrio -93, E34 525i Touring -92, E36 325i sedan -91, E34 540i/6 Individual -95, E34 525iA -93
Comment
-
-
Joo eiköhän tää oo selevää pässinlihhoo kun pultinpäät on tämän näköset:
Tunkkasin koko perän ilmaan ja pyörittelin renkaita. Molemmilta puolilta kuulu mahoton kihinä ja hankaus. Vanhan vanteen ja pultin sisäänmenopituus oli 18,5 milliä ja uuden pultin ja vanteen tasan 20 milliä. Pitää nyt nykiä nuo satulat ja levyt edestä, että saan ne käkkärin hilut sieltä ahistamasta. Huomenna sitten mätänetistä uudet hilut tilalle. Jospa tää tästä.Nyt: E39 530DA Touring -98
ex: E3/46 328i cabrio "läski", E36 325i coupe -93, E39 530iA Touring -01, E36 325i Cabrio -93, E34 525i Touring -92, E36 325i sedan -91, E34 540i/6 Individual -95, E34 525iA -93
Comment
-
-
No ei noi pultinpäät oo mihinkään ottanut kiinni kovinkaan pahasti...
Jos olis niin ne olis oikeesti kuluneen näköiset ja kiilloittuneet kunnolla, pientä kiilloittumaa näkyy, eli ehkä on hiponut jouseen tai sitten kitkapinta on ne kiilloittanut.
Sulla on lähtenyt varmaan ton käkkärin repimisen yhteydessä pinnat kengistä ja ne on nyt metallia vasten, tolla kässärin vetelyllä saat vaan ne levyt pilalle...
Kipität motonettiin tms. ja haet kengät, asennussarjan sekä levyt taakse.
Ne vanhat levyt voi olla sen verran ruosteessa ja huonossa kunnossa ettei uudet kengät kauaa hyvänä pysy.Last edited by Mikkeri; 04-05-2012, 15:10.TD/TDS pumppujen tiivistelyä.
TDS osaa.
Comment
-
-
Originally posted by Mikkeri View PostNo ei noi pultinpäät oo mihinkään ottanut kiinni kovinkaan pahasti...
Jos olis niin ne olis oikeesti kuluneen näköiset ja kiilloittuneet kunnolla, pientä kiilloittumaa näkyy, eli ehkä on hiponut jouseen tai sitten kitkapinta on ne kiilloittanut.
Sulla on lähtenyt varmaan ton käkkärin repimisen yhteydessä pinnat kengistä ja ne on nyt metallia vasten, tolla kässärin vetelyllä saat vaan ne levyt pilalle...
Kipität motonettiin tms. ja haet kengät, asennussarjan sekä levyt taakse.
Ne vanhat levyt voi olla sen verran ruosteessa ja huonossa kunnossa ettei uudet kengät kauaa hyvänä pysy.
No vielä jatkuu räpätys ja kolina ajoittain vaikka otin ne entiset paskana olevat käsijarrun hilppeet pois kokonaan... Niin ja kyllä kokeilin paikallaan takaset ilmassa vaihde päälle eikä silloin kuulunut mitään epämääräistä. Vittusaatana.Tulipa vaan mieleen, että se vaijerin päässä oleva kiinnike varmaan nyt siellä pyörii vapaana ja ottaa niihin pultinpäihin. Muuta en mä enää syyksi keksi.
Eli osa numero 2:
Tuleeko tuo mukana korjaus/asennussarjassa vai pitääkö sekin vielä tilata erikseen marmomilta? Jos se nyt siis on rikki siellä... Huomenna pääsee tsekkaamaan. Pitäsköhän sitä ne jarrukilvetkin vaihtaa samalla...Last edited by Playpig; 04-05-2012, 20:28.Nyt: E39 530DA Touring -98
ex: E3/46 328i cabrio "läski", E36 325i coupe -93, E39 530iA Touring -01, E36 325i Cabrio -93, E34 525i Touring -92, E36 325i sedan -91, E34 540i/6 Individual -95, E34 525iA -93
Comment
-
-
Originally posted by Playpig View PostTulipa vaan mieleen, että se vaijerin päässä oleva kiinnike varmaan nyt siellä pyörii vapaana ja ottaa niihin pultinpäihin. Muuta en mä enää syyksi keksi.
Eli osa numero 2:
Tuleeko tuo mukana korjaus/asennussarjassa vai pitääkö sekin vielä tilata erikseen marmomilta? Jos se nyt siis on rikki siellä... Huomenna pääsee tsekkaamaan. Pitäsköhän sitä ne jarrukilvetkin vaihtaa samalla...
Comment
-
-
Originally posted by jr66 View PostEi tule as. sarjassa kuten kuva kertoo, tilattava erikseen kuin myös tappi no. 3Nyt: E39 530DA Touring -98
ex: E3/46 328i cabrio "läski", E36 325i coupe -93, E39 530iA Touring -01, E36 325i Cabrio -93, E34 525i Touring -92, E36 325i sedan -91, E34 540i/6 Individual -95, E34 525iA -93
Comment
-
-
Originally posted by Playpig View PostJuu niin vähän arvelinkin. Jos tilaan nuo uudet jarrukilvetkin niin miten vaihto onnistuu? Eräs tuttava sanoi, että entisen voi leikata halki ja uusi myös halki ja hitsitäpillä kasaan kun on paikallaan...
Siis tarkennus vielä että kokonaan halki ei tarvi vetää kilpeä. Riittää yhden sivun aukaisu.sigpic
Comment
-
-
Originally posted by Mikkeri View PostNo ei noi pultinpäät oo mihinkään ottanut kiinni kovinkaan pahasti...
Jos olis niin ne olis oikeesti kuluneen näköiset ja kiilloittuneet kunnolla, pientä kiilloittumaa näkyy, eli ehkä on hiponut jouseen tai sitten kitkapinta on ne kiilloittanut.
Sulla on lähtenyt varmaan ton käkkärin repimisen yhteydessä pinnat kengistä ja ne on nyt metallia vasten, tolla kässärin vetelyllä saat vaan ne levyt pilalle...
Kipität motonettiin tms. ja haet kengät, asennussarjan sekä levyt taakse.
Ne vanhat levyt voi olla sen verran ruosteessa ja huonossa kunnossa ettei uudet kengät kauaa hyvänä pysy.
Ja asiaan,kannattaa tsekata ennen ku haet niitä uusia osia että ei oo vanhat jarrupalat kappaleina,tai loppu tuolta takaa. Kannattaa myös käydä satulat niin läpi että männät ja liukutapit liikkuu ihanasti.
Comment
-
-
Originally posted by Lötkö View PostMiten ihmeessä käkkärin nykimisellä saat levyt pilalle?
Ja asiaan,kannattaa tsekata ennen ku haet niitä uusia osia että ei oo vanhat jarrupalat kappaleina,tai loppu tuolta takaa. Kannattaa myös käydä satulat niin läpi että männät ja liukutapit liikkuu ihanasti.
Noiden levyjen sisällä kun sattuu nuo käsijarrun rummut olemaan...
Rumpu paskana, levy paskana...TD/TDS pumppujen tiivistelyä.
TDS osaa.
Comment
-
-
Originally posted by jr66 View PostEi autolla ajeta kässäri päällä.
Ei ajeta ei, mielestäni esim. katsastuksessa pyörät pyörii ja vedetään käsijarrua samalla
Röpelöinen ja ruosteinen pinta voi nuo uudet kengät pilata...
Mut hei, ei oo pakko vaihtaa jos tykkää availla ja vaihdella osia usein...
Originally posted by Playpig View PostJoo kylläh. Mut miten selität hajonneet kengät sekä ne tapit ja jouset yms hilut mitä siellä rummun sisällä nyt onkaan?
Oliko kengissä pinnat irti vai paikallaan?
Josta tullaan siihen että mikä sai pinnat irtoamaan?
Onko levyjen rummut kunnossa? Kiiltävä pintaiset eikä epätasaisuuksia?Last edited by Mikkeri; 05-05-2012, 12:00.TD/TDS pumppujen tiivistelyä.
TDS osaa.
Comment
-
Comment