Tämmöstä tälläkertaa, elikkä kylmällä koneella lähtee aina ekalla käyntiin ilman moitteita, sitten kun ajaa koneen lämpimäksi ja käy esim 15min kauppareissulla auto parkissa odottaen niin sitten joutuukiin sahaamaan 3-5 kertaa riippuen sahauksien pituudesta... kerran olen käytetyn nokka-akselin asentotunnistin (200tkm ajetun) vaihtanut jolloin auto käynnistyi pari päivää normaalisti oli lämmin tai kylmä kone sitten alkoi taas temppuilla. kuullut olen että usein on tuo anturi ollu vikana jos puolilämpimällä koneella ei meinaa käynnistyä heti. joten voiko sen mitata yleismittarilla sen verta tarkkaan että se anturi toimii ? sen verran rasittava vika on kuitenki että huhhuh ..
Sitten siihen vinkumiseen, eli ajoin normaalisti auton parkkiin paria kuvaa varten, noh nappasin parit kuvat siinä ja käynnistin auton siitä sitten niin alkoi kuulua koneesti semmoinen "remmiahdin" mainen vinkuminen ? se siis kuuluu kierrosten mukaan eli vinkuminen nopeutuu kun polen kiekkaa, ajo nopeus ei vaikuta tuohon. eli sammutin -> käynnistin ja vinkuminen alkoi että semmosta.. et jos noihin osais viisaammat neuvoa olisin kiitollinen kiitosta nyt jo etukäteen!
Sitten siihen vinkumiseen, eli ajoin normaalisti auton parkkiin paria kuvaa varten, noh nappasin parit kuvat siinä ja käynnistin auton siitä sitten niin alkoi kuulua koneesti semmoinen "remmiahdin" mainen vinkuminen ? se siis kuuluu kierrosten mukaan eli vinkuminen nopeutuu kun polen kiekkaa, ajo nopeus ei vaikuta tuohon. eli sammutin -> käynnistin ja vinkuminen alkoi että semmosta.. et jos noihin osais viisaammat neuvoa olisin kiitollinen kiitosta nyt jo etukäteen!
Comment