Moi,
Jälleen kerran yksi päästötapaus, hylkyä tuli katsurilta päästöistä.
Tarkemmin ottaen CO = 0,46 (sallittu 0,3) ja lambda 1,06 (sallittu 1,03). Molemmat arvot siis kierroksilla. Katsuri päätteli, että pakoputki vuotaa jostain happea seokseen ja sain sitten rastin myös ruutuun "pakoputki".
Mitäs lähettäs veikkaamaan, takapönttö on kyllä korroosion kourissa, mutta näyttää lähinnä siltä, että ensimmäinen suojapelti on vain siitä kärsinyt ja ei mitenkään huuda jäätävästi käyttäessä.. Voiko takapöntön vuotaminen sekoittaa nämä arvot? Tuleeko mitään muuta mieleen? Vastaavaa ollut muilla häikkää? :think
Jälleen kerran yksi päästötapaus, hylkyä tuli katsurilta päästöistä.
Tarkemmin ottaen CO = 0,46 (sallittu 0,3) ja lambda 1,06 (sallittu 1,03). Molemmat arvot siis kierroksilla. Katsuri päätteli, että pakoputki vuotaa jostain happea seokseen ja sain sitten rastin myös ruutuun "pakoputki".
Mitäs lähettäs veikkaamaan, takapönttö on kyllä korroosion kourissa, mutta näyttää lähinnä siltä, että ensimmäinen suojapelti on vain siitä kärsinyt ja ei mitenkään huuda jäätävästi käyttäessä.. Voiko takapöntön vuotaminen sekoittaa nämä arvot? Tuleeko mitään muuta mieleen? Vastaavaa ollut muilla häikkää? :think
Comment