Originally posted by Mattir
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
E36 Hella/In-Pro/FK valotehot?
Collapse
X
-
Sellainen kysymys itseltäkun keulalta löytyy Fk:n enkelit niin onko kukaan laittanut rinkuloihin ledejä? jos on niin toimiko? vai saitko vain kolme valopistetta? huomasin vaan että motonetissä olisi sopivalla kannalla olevia ledejä.BMW F30 330e 2017
Ex list. e36 318is, e36 325iA, e34 540iA,
e36 325i, e36 318ti, e36 328i, e36 328i, e87 120d, e70 3.0d, F21 125da, E90 330D
Comment
-
-
Matin kanssa kävimme jo asia läpi, mutta h7 ei saa Inpro'lta, vain h1. ( piritekille on virheelinen tietoa asiasta)
H7 saa FK'lta ja Depo'lta ainakin. Mutta laatu on sitten mitä sattuu olemaan.Viviendo en Lahiti
BMW 2007 e91 335d pre lci Biturbo
Bmw 2008 x3 e83 lci 3.0sd biturbo
Vw Corrado vr6
Comment
-
-
FK:ta ei missään nimessä kannata ostaa. Itse asensin toissa talvena lämpöisessä tallissa. No ajoin sitten ulos 20-asteen pakkaseen ja kerkes ne 20 minuuttia palamaan, kun jo toisesta meni lasi halki.
Voi olla, että minussakin oli vikaa, että jäi umpio jotenkin jännitykseen, mutta noiden jälkeen laitoin Hellat ja ne on kestäneet nyt pitkälti toista vuotta. Hellan valoilla näkeekin ihan hyvin, kun vaan säätää ne niin ylös kun laki sallii.
E36:ssa näyttää kyllä mun mielestä aina lyhkäset todellakin lyhyelle...F25 3.0D M-sport, F20 118i M-sport
Comment
-
-
Mulla on itselläni Hellan Angel eyesit e36 ja helevetin tyytyväinen valotehoon.Etenkin kaukovalot on todella hyvät ja eipä noissa lähivaloissakaan olen mitään huomautettavaa Mutta kyllähän noi valot myös makso
Kaveri sai takuuseen 2 kertaa FK:n enkelit ja molemmat hikoili niin prkl:sti ja 3 kerran se otti rahat takas ja osti hellat
Comment
-
-
Jos valotehoa haluaa niin kannattaa ehdottomasti vetää suoraan paksu kaapeli sulakkeen ja releen kautta jokaiselle lampulle erikseen ja maihin. Juuri asensin Sonarin enkelit ja ero auton orginaali johdoilla ja suoraan 4 neliön kaapelilla syötettävällä valolla oli todella huima. Muutaman päivän ajoin vain toisen puolen lampput kytkettynä erillisen releen kautta. Jokainen jolle asiasta mainitsi arvasi heti kummassa lampussa oli paranneltu kytkentä. Eron näkee jo kirkkaassa päivänvalossa auton sisällä seinästä heijastuvaa valokuviota katsoessa.-92 928 GTS
-98 550 Maranello
Comment
-
-
Enkelit pöydälle taas
Olisko nuo sonarit mitkään e36:een. Alla on 2/97 328i sedan.
Katselin, että alkavat vähän orkkisumpiot keräämään kosteutta ja lähivalojen lasin takana on jo jotain ruostetta (?) tjsp näkyvissä....
FK:t oli yhdessä vähän aikaa mulla olleessa 316i:ssä ja ne on kyllä ainakin noihin 328i:n orkkisvaloihin verrattuna ihan täyttä **skaa. Sonarit mustalla taustalla näyttäs muutenkin paremmilta, mutta miten on valotehon laita vertailussa noihin orkkislamppuihin? Olen ollut kuitenkin noihin originaalivaloihin kohtalaisen tyytyväinen, ei kiinnosta, jos valoteho vähänkin huononee.
Comment
-
-
Originally posted by jukkat View PostOlisko nuo sonarit mitkään e36:een. Alla on 2/97 328i sedan.
Katselin, että alkavat vähän orkkisumpiot keräämään kosteutta ja lähivalojen lasin takana on jo jotain ruostetta (?) tjsp näkyvissä....
FK:t oli yhdessä vähän aikaa mulla olleessa 316i:ssä ja ne on kyllä ainakin noihin 328i:n orkkisvaloihin verrattuna ihan täyttä **skaa. Sonarit mustalla taustalla näyttäs muutenkin paremmilta, mutta miten on valotehon laita vertailussa noihin orkkislamppuihin? Olen ollut kuitenkin noihin originaalivaloihin kohtalaisen tyytyväinen, ei kiinnosta, jos valoteho vähänkin huononee.
valoteho oli huomattavasti paskempi kuin orkkis valoilla.
Nyt ois in.pro odottelemassa tuossa komeron hylyllä asennustaKokovartalokyrpä
Nyt ajossa:
BMW X5 E45 M-Sport -20
BMW X5 Sport package -07
EX: Pirusti Pemareita
Comment
-
-
Kahdella kaverilla OLLUT Sonarin annelit ja vaihtoon lähti alle 1kk:ssa. Valoteho todellakin paska!! Halvalla ei hyvää saa, Hellat vaan keulille, kalliithan ne on mutta helevetin hyvät! 50% parempi valoteho orggiksiin verrattuna!Last edited by Bouma; 03-01-2008, 20:59.
Comment
-
-
Originally posted by Bouma View PostKahdella kaverilla OLLUT Sonarin annelit ja vaihtoon lähti alle 1kk:ssa. Valoteho todellakin paska!! Halvalla ei hyvää saa, Hellat vaan keulille, kalliithan ne on mutta helevetin hyvät! 50% parempi valoteho orggiksiin verrattuna!Ex: 325i Facelift, M-Sport II -02, 330CIA Cabriolet M-Sport II Topasblau -02,
330D Touring -01 *bbs edition*, 328 coupé Hellrot -99, 328 M-Sport Montrealblau -95, 328 coupé Madeiraviolet -95
sigpic
Comment
-
Comment