Announcement

Collapse
No announcement yet.

E36 Hella/In-Pro/FK valotehot?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • oinas
    Bimmer Rookie
    • May 2003
    • 102
    • Oulu

    E36 Hella/In-Pro/FK valotehot?

    Tässä harkinnassa ajovalojen päivitys noihin angel eyes -versioihin.

    Täällä pohjoisessa kun tuota valotehoa tarvitaan, niin mietityttääkin lopputulos. Eli hyvän näköiset ovat, mutta näkeekö niillä ajaa..

    Hellan version luulisi olevan laadukas, mutta mites In-Pro ja FK?
    Eli kokemuksia kaivattaisiin, paraniko vai huononiko näkeminen
    vaihdon jälkeen??
  • Customi
    Bimmer Enthusiast
    • Jan 2003
    • 1747
    • Kymenlaakso

    #2
    Henkilökohtainen mielipide on että laadusta kannattaa maksaa! Itse ostin nuo inprot ja niiden laatu on kyllä mitä on!
    Jopa paremmat tuli, kun kasasin aiemat enkelit, eestistä tilaamilla rinkuloilla!
    www.customworksfinland.com

    Comment

    • Remotion
      Bimmer Enthusiast
      • Mar 2003
      • 15214
      • Ajamisen Iloa

      #3
      Erittäin hyvä kysymys. Saman askeleen olen itsekin ottamassa. E36 valot ovat ainakin vakiona aivan turhat kun ei niillä nää kuitenkaan mitään.
      Pitääkö harkita niitä xenoneita sittenkin, mut saako ne katasatettua, hmm hmm hmm...
      Z3 coupé individual

      F01, F02, F10, F11 takakäännön muoviosat
      E36 ilmanotot & Z3 ilmanotot

      Comment

      • Calypsocoupe
        Bimmer Enthusiast
        • Mar 2003
        • 2932
        • Vihti

        #4
        Olisin varmaan itsekin ostanut nuo Hellat paremman laadun ja valotehon takia, mutta kun ne näyttää ihan Skodan valoilta... In-Prot on kyllä aika hanurista laadultaan, muut samanhintaiset tuskin poikkeaa kauheasti.

        Valoteho orginaaleihin Boschin umpioihin kasvoi aavistuksen, noissa on kyllä minusta huonompi kuvio ja häikäisevät vastaantulijoita enemmän. Referenssiluku oli pykälää pienempi kuin orginelliumpioissa, joten voipi olla että valotehon lisäys tuli uudemmilla osilla. Mutta polttimoina +30 Philipsit ja olen tyytyväinen valotehoon.
        - 330d E91 LCI - 320d E91 - 330ia M-sport '00 - 325πM coupé '94 - 316i 2.0/4 touring '98 - SLK 230K AMG Designo -

        Comment

        • ahiltune
          Bimmer Fanatic
          • May 2003
          • 747
          • Åbo

          #5
          Mulla on sama setti ku calypsocoupella ja oon ihan tyytyväinen. Eipä noilla "perinteisillä" saa millään sellasta xenon valon voimaa...
          Ne hellat näyttää tosiaan ihan ford focukselle...
          No one can be told what "rm -rf /" does - you have to see it for yourself.

          Comment

          • miksonite
            Bimmer Fanatic
            • Jan 2003
            • 643
            • 09

            #6
            itselläni hellan angel eyessit ja hyvin näkee
            Originally Posted by r.w.
            - Ei uskonto ole geneettinen, vaan puhtaasti älyllinen kehitysvamma ja täysin henkilökohtainen valinta.

            ---------
            F10 535i M-Sport

            Comment

            • Esko
              Bimmer Enthusiast
              • Sep 2002
              • 11675
              • Kouvola

              #7
              hmmm...perjaatteessa jos umpiot on samat, heijastinpinta saman kokoinen sekä muotoinen ja polttimot samat ni ei kyllä pitäs hirveetä eroja valotehossa ollakkaan....

              Comment

              • Customi
                Bimmer Enthusiast
                • Jan 2003
                • 1747
                • Kymenlaakso

                #8
                Originally posted by Esko
                hmmm...perjaatteessa jos umpiot on samat, heijastinpinta saman kokoinen sekä muotoinen ja polttimot samat ni ei kyllä pitäs hirveetä eroja valotehossa ollakkaan....
                No mutta kun ne ei ole aivan samanlaiset! Valotehoja en ole päässyt vielä vertaamaan, koska auto on työnalla! Ainoa mitä olen ihmetellyt on InPron huono laatu! Tai onko se nyt ihmettelemistä, sillä halvalla ei saa hyvää...

                Hogi tai joku viisaampi voisi kertoa tyhmälle mitä ne kaksi pientä mustaa boxia siellä sisuskaluissa on? Relekkö??? mitä varten???
                Meinaan ei toisessa umpiossa pala kuin yksi rinkula! ja mittaillessa totesin että virta häviää johonkin siihen valumuoviin upotettuun pieneen boxiin???
                jota ei viitsisi alkaa kuopimaan sieltä v***n valumuovista ylös. :(
                Muutenkin täytyy todeta että on kyllä todella lapsityövoimalla tuotettuja vehkeitä nämä!
                www.customworksfinland.com

                Comment

                • Calypsocoupe
                  Bimmer Enthusiast
                  • Mar 2003
                  • 2932
                  • Vihti

                  #9
                  Originally posted by Customi
                  No mutta kun ne ei ole aivan samanlaiset! Valotehoja en ole päässyt vielä vertaamaan, koska auto on työnalla! Ainoa mitä olen ihmetellyt on InPron huono laatu! Tai onko se nyt ihmettelemistä, sillä halvalla ei saa hyvää...
                  Älä nyt vielä manaa laatua, et ole ajanut niillä vesisateessa Muista laittaa levänestoainetta sinne sisälle

                  Originally posted by Customi
                  Hogi tai joku viisaampi voisi kertoa tyhmälle mitä ne kaksi pientä mustaa boxia siellä sisuskaluissa on? Relekkö??? mitä varten???
                  Meinaan ei toisessa umpiossa pala kuin yksi rinkula! ja mittaillessa totesin että virta häviää johonkin siihen valumuoviin upotettuun pieneen boxiin???
                  jota ei viitsisi alkaa kuopimaan sieltä v***n valumuovista ylös. :(
                  Saatko laitettua kuvaa? Musta ainakaan mulla ja Hogilla ollut kuin joku haaroitus siellä sisällä, en muista tarkempaa rakennetta mutta muistaakseni aika v*ttumainen kun niitä ähelsin.. Siinä vika oli kun omista pimeni yksi rinkula puolen tunnin kiinniolon jälkeen

                  Pistä vahinko kiertämään ja laita E39 lamput keulille saman tien :!:
                  - 330d E91 LCI - 320d E91 - 330ia M-sport '00 - 325πM coupé '94 - 316i 2.0/4 touring '98 - SLK 230K AMG Designo -

                  Comment

                  • Customi
                    Bimmer Enthusiast
                    • Jan 2003
                    • 1747
                    • Kymenlaakso

                    #10
                    Joopa joo! sovittelin itseasiassa E39sin lamppuja tohon mutta täytyisi sitten muutella hieman enemmälti tota keulaa, ja tuntuu että hommaa riittää nyt aluksi tossa keulassa ja perässä ihan riittämiin!

                    mä yritän ottaa kuvan teille noista sisuskaluista,niin pääsette opastamaan mua!
                    Mutta vielä kerran totean että halvalla ei saa hyvää. :!:
                    www.customworksfinland.com

                    Comment

                    • late
                      Bimmer Enthusiast
                      • Sep 2002
                      • 2881
                      • Espoo Siti

                      #11
                      hellan valoissa pitäis kyllä olla paras valoteho noista merkeistä.
                      oon ite duunissa hellan maahantuojalla ja joskus tuli lueskeltua esittely niistä uusista angel eysseistä ja niissä sitä valotehoa oli ainakin parannettu.. mutta ne ei munkaan mielestä mitkään kovin hienot ole :(
                      Kikkeliskokkelis

                      Comment

                      • Esko
                        Bimmer Enthusiast
                        • Sep 2002
                        • 11675
                        • Kouvola

                        #12
                        Originally posted by Customi
                        Joopa joo! sovittelin itseasiassa E39sin lamppuja tohon mutta täytyisi sitten muutella hieman enemmälti tota keulaa, ja tuntuu että hommaa riittää nyt aluksi tossa keulassa ja perässä ihan riittämiin!

                        mä yritän ottaa kuvan teille noista sisuskaluista,niin pääsette opastamaan mua!
                        Mutta vielä kerran totean että halvalla ei saa hyvää. :!:
                        onhan sulla koko talvi aikaa! :wink:
                        E39:n faceliftatut etuvalot vaa kiinni ni ei kyllästy niin nopeesti :P

                        Comment

                        • oinas
                          Bimmer Rookie
                          • May 2003
                          • 102
                          • Oulu

                          #13
                          Mites nuo FK:n tekemät..

                          [url]http://www.duw.de/shop2002/(xhksol32r1jgt045rv2hf3n0)/detail_view.aspx?ID=1021443

                          Eli tuolla DW:n sivuilla olis tuollaiset myynnissä (299 eur).
                          Onko FK:n laadusta kokemuksia?

                          Comment

                          • jmp2002
                            BTCF Member
                            • Oct 2003
                            • 5726
                            • Rovaniemi

                            #14
                            oottako laittanut paksumpia virta kaapeleita valoille sekin kuulemman auttaa pirusti kun nykäsee jotku 6mm2 kaapelit valoille ja kunnon kalliit hehkut eikä mitään 1€ 2kpl hehkuja... :juo
                            E30 325i Touring -89
                            E30 325i touring -88 m50tbo
                            G20 330e M-Sport -20

                            Comment

                            • jeps
                              Bimmer Enthusiast
                              • Jul 2003
                              • 1986
                              • Espoo

                              #15
                              Kukas suomes myy noit in-prota? :?
                              Loppuen lopuks sydämmeen mahtuu vaan yks ämmä

                              Comment

                              Working...
                              X
                              😀
                              🥰
                              🤢
                              😎
                              😡
                              👍
                              👎