Eli lopputulosko on, nyt kun kaikkien mielipiteet ynnätään ja jaetaan osallistuneiden kesken, niin se että niillä fkoilla sekä inproilla saa kuitenkin suunnilleen saman valon kun alkuperäisillä boschilla?
Entäs nyt kun teillä on jo ajokokemuksia niin olisiko se levänestoaine tarpeen niihin in pron kupuihin :lol:
Vähän tässä harkinnassa nuo rinkulat mutta en kyllä niihin hellan rinkuloihin lämpene kun ovat niin rumat.
Esimerkiksi in prot voisin ostaa jos teillä on positiivisia kokemuksia?
Eli lopputulosko on, nyt kun kaikkien mielipiteet ynnätään ja jaetaan osallistuneiden kesken, niin se että niillä fkoilla sekä inproilla saa kuitenkin suunnilleen saman valon kun alkuperäisillä boschilla?
Entäs nyt kun teillä on jo ajokokemuksia niin olisiko se levänestoaine tarpeen niihin in pron kupuihin :lol:
Vähän tässä harkinnassa nuo rinkulat mutta en kyllä niihin hellan rinkuloihin lämpene kun ovat niin rumat.
Esimerkiksi in prot voisin ostaa jos teillä on positiivisia kokemuksia?
InPro on omien kokemusteni mukaan valoteholtaan jopa parempi kun alkuperäiset. Laitat vaan vielä polttimoiks H1 Silverit tai Bluet. Helloja meinasin itsekkin ensin mutta eivät valoteholtaan olleet katselmuksessa sen paremmat (ainakaan merkittävästi) ja hinta oli kuitenkin melkein tuplat. Ja kuten sanoit - jotenkin rumat.
Asennus oli todella helppo. Ainoa ihmetyksen paikka oli se, että aluksi toisen umpion ceilis ei syttynyt. Siihen löytyi apu yleismittarilla - piuha joka johti virtaset ceiliksen polttimolle oli vain väärin päin. Eli sen vaan nyppäs auki ja painoi toisin päin takaisin.
Driving fast is awesome, driving a bimmer... ultimate!
Sen verran vielä - en tiedä muista, mutta InProssa kun tuo ceilis toimii polttimolla, on sen valotehoa hiukan helppo lisätä ja värillisiä polttimoitahan saa jos minkälaista - vaikka värjää itse. Ledien vaihto on sitten toinen homma - siinä yksi syy miksen led-varustettuja ostanut.
Driving fast is awesome, driving a bimmer... ultimate!
Astro: Ne pelittää huolimatta napaisuudesta. Mistä olet saanut noihin sopivia tehokkaampia polttomoita? Tarvikeliikkeissä on 1,2 wattisia, orginellit 2,0. Joku kataloogi tunsi peräti 1,8 wattisen. Ledit ei oikein pelitä... :?
Mlatvala: Ihmettelen suuresti jos jollain on hyviä kokemuksia IN-Proista Uusin feature on korkeudensäätö, joka irtoaa jos ajaa isommasta töyssystä ja valo alkaa näyttää vastaantulevien kabiiniin..
Astro: Ne pelittää huolimatta napaisuudesta. Mistä olet saanut noihin sopivia tehokkaampia polttomoita? Tarvikeliikkeissä on 1,2 wattisia, orginellit 2,0. Joku kataloogi tunsi peräti 1,8 wattisen. Ledit ei oikein pelitä... :?
Mlatvala: Ihmettelen suuresti jos jollain on hyviä kokemuksia IN-Proista Uusin feature on korkeudensäätö, joka irtoaa jos ajaa isommasta töyssystä ja valo alkaa näyttää vastaantulevien kabiiniin..
Heh, sillälailla, taidan etsiä vain uudet lampun kuoret niin saan ne kiven iskut poistettua siitä umpiosta...
Astro: Ne pelittää huolimatta napaisuudesta. Mistä olet saanut noihin sopivia tehokkaampia polttomoita? Tarvikeliikkeissä on 1,2 wattisia, orginellit 2,0. Joku kataloogi tunsi peräti 1,8 wattisen. Ledit ei oikein pelitä... :?
En meinannutkaan ledejä noihin - vaan kun on olemassa ceiliksiä jotka toimivat VAIN ledeillä... ne jätin siis hankkimatta.
Ja ikävä kyllä napaisuus vaikuttaa. Ainakin mittari osoitti -12V niin päin kun alunperin oli. Kun käännettiin toisinpäin, näytti +12V ja johan pelitti. Että näin.
2.2W polttimoita sain kaverilta. Kehui ostaneensa autonhakureissulta Saksasta. Puhui vähän että ei niitä ollut Suomesta itsekkään löytänyt joten osti sieltä kun löysi.
Driving fast is awesome, driving a bimmer... ultimate!
Astro: Ne pelittää huolimatta napaisuudesta. Mistä olet saanut noihin sopivia tehokkaampia polttomoita? Tarvikeliikkeissä on 1,2 wattisia, orginellit 2,0. Joku kataloogi tunsi peräti 1,8 wattisen. Ledit ei oikein pelitä... :?
En meinannutkaan ledejä noihin - vaan kun on olemassa ceiliksiä jotka toimivat VAIN ledeillä... ne jätin siis hankkimatta.
Ja ikävä kyllä napaisuus vaikuttaa. Ainakin mittari osoitti -12V niin päin kun alunperin oli. Kun käännettiin toisinpäin, näytti +12V ja johan pelitti. Että näin.
2.2W polttimoita sain kaverilta. Kehui ostaneensa autonhakureissulta Saksasta. Puhui vähän että ei niitä ollut Suomesta itsekkään löytänyt joten osti sieltä kun löysi.
Tottakai se vaikuttaa miten päin mittarin johdot on. Mutta itse lampun toimintaan ei vaikuta. Lienee ollut jokin kontaktihäiriö vaan. Eli pitäisi toimia molemmin päin.
Jep, hehkulanka pelittää molemmin päin. Kontaktiongelmia on ollut ainakin mulla (kestivät puoli tuntia asennuksen jälkeen), Hogilla, Customilla ja varmaan jollain muillakin...
Tsiikailin justiinsa motonetin polttimohyllyä jossa oli jos jonkinlaista, mutta ei sopivaa.. Rahamies voisi värkätä sinne Bemun kartanlukuhalogeenit, 12V 5W, kappalehintaa jotain 9e :P Oli tarkoitus selvitellä miten nuo olisivat pelittäneet sarjakytkennessä á 6V mutta empä viitsinyt investoida :oops:
Joo! Korkeussäätö moottorintappi tosiaan pomppii noissa in proissa omineen pois paikaltaan ja sen jälkeen valaistaan sillä TODELLA hurjalla valoteholla ulkoavaruutta!
Edelleen sitä mieltä että paskat on paskat! Valoteho äärimmäisen huono, ellei modaa niistä xenoneja niinkuin Calypso! Ja kannattaa ostaa vaikka akvaariokaloja niiden rinkuloiden seuraksi, sillä se ois tosi tuningia! Meinaan vaikka kuin oon tiivistänyt InProita uudestaan ja uudestaan ,ne on aina huurussa ja täynnä vettä! Ja meinasipa palaa koko auto mokomien vinkuintialaisten käkättimien takia!
EI IKINÄ ENÄÄ IN PROTA PISTE
uudet hankinnassa kunhan saa muut modaukset päivitettyä ajantasalle
Joo! Korkeussäätö moottorintappi tosiaan pomppii noissa in proissa omineen pois paikaltaan ja sen jälkeen valaistaan sillä TODELLA hurjalla valoteholla ulkoavaruutta!
Edelleen sitä mieltä että paskat on paskat! Valoteho äärimmäisen huono, ellei modaa niistä xenoneja niinkuin Calypso! Ja kannattaa ostaa vaikka akvaariokaloja niiden rinkuloiden seuraksi, sillä se ois tosi tuningia! Meinaan vaikka kuin oon tiivistänyt InProita uudestaan ja uudestaan ,ne on aina huurussa ja täynnä vettä! Ja meinasipa palaa koko auto mokomien vinkuintialaisten käkättimien takia!
EI IKINÄ ENÄÄ IN PROTA PISTE
***REPS*** :lol: :lol: :lol:
Xenonit on kivat niinkauan kunnes valosäätö pettää ja ne valaisee suoraan vastaantulevaan seepramaalattuun autoon sisälle
siis koskeeko teidän mielestä tämä inpro:n huono laatu kaikki heidän tuotteensa? Itellä inpro:n etuvilkut ja mielestäni ihan ok laatua. Kyselen nyt koska pitäis saada uudet TAKAVALOT E36:een ja inpro:ta olin ostamassa, Fk ja Sonaria on jo testattu ja voi vittu että oli paska tavaraa. Fk rupes vuotamaan niin helvetisti parin kuukauden jälkeen valoissa oli yhtäkkiä noin viisi cm vettä. Sonarissa tiivisteet oli valmiiksi irti :?
Tämä edellinen kommenttini koski nimenomaan noita enkelivaloja, mutta kokemuksia on etuvilkuista ja eipä niissä ole ollut suurempaa vikaa,kuin että heijastinpinta alkoi ajanmyötä hilseilemään!
JOM:n takavaloissa ei ainakaan vuodenkäytössä ole ilmaantunut mitään suurempaa, joten suosittelisin vaikkapa sitä merkkiä. Tosin voihan ne olla tehty vaikka samassa tehtaassa Ehkä mulle on vaan sattunut InPron kamoista jotkut maanantai versiot :?:
Comment