Elikkä tarvitsisin apua ripeästi. Ostin 318iS e36 -94 1.9l ja jouduin pahasti huijatuksi. Otin lainaakin autoa varten. No, moottori levisi paripäivää sen jälkeen. (leikkasi kiinni, laakerin männät yms entisiä) Pakkohan se on nyt sitten korjata. Sain halvalla 2.0l m50 Vanos -93 moottorin. Ajettukkin sopivasti 2000km heitolla saman verran kuin autollakin.
Olen kysellyt korjaamoilta vaihdosta ja suostuvat vaihtoon, mutta kyselevät, että onko varmaa tietoa sopivuudesta. Myyjä joka sanoi, että sopisi (tietää kyllä bemareista) mutta homma on niin kallis, joten haluan olla mahd. varma asiasta.
Itse huomasin, että esim tuulitunnelia täytyy vähän leikata lyhyemmäksi, mutta onko jotain oikeasti vakavempaa yms. tässä vaihdossa vai meneekö moottori ihan noin vain?
Ja auto on siis automaatti.
Kellään kokemusta tuosta vaihdosta?
Kaikki apu ja tieto helpottaa suuresti tässä ns. autotressissä :-)
P.s Jos jollain on myydä tuohon tulevaan moottoriin sopiva pakosarja, visko tai termostaatin kansi niin olisi tarvetta ja juurikin tuohon tulevaan moottoriin.
Olen kysellyt korjaamoilta vaihdosta ja suostuvat vaihtoon, mutta kyselevät, että onko varmaa tietoa sopivuudesta. Myyjä joka sanoi, että sopisi (tietää kyllä bemareista) mutta homma on niin kallis, joten haluan olla mahd. varma asiasta.
Itse huomasin, että esim tuulitunnelia täytyy vähän leikata lyhyemmäksi, mutta onko jotain oikeasti vakavempaa yms. tässä vaihdossa vai meneekö moottori ihan noin vain?
Ja auto on siis automaatti.
Kellään kokemusta tuosta vaihdosta?
Kaikki apu ja tieto helpottaa suuresti tässä ns. autotressissä :-)
P.s Jos jollain on myydä tuohon tulevaan moottoriin sopiva pakosarja, visko tai termostaatin kansi niin olisi tarvetta ja juurikin tuohon tulevaan moottoriin.
Comment