Elikkäs mistähän etsisi vikaa kun tuon puhallinmoottorin tehot ovat kateissa? lämmönsäätö toimii aivan normaalisti mutta puhallusteho on vain kadonnut olemattomaksi jo täystehollakin.. Puhallinmoottori tiensä päässä? (pitää joskus rasittavaa ujellusta) vai voiko vika olla säätöpaneelissa? joskus pätkittänyt puhallusta niinkuin tuon kylmäjuotosvian oireisiin kuuluu.
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Puhallinmoottori vikaa e36 328
Collapse
X
-
Siili tai paneeli tuskin tekee vinkuvaa ääntä.
Jos se on automaatti-ilmastoinnilla, ota kuskin jalkatilan paneeli pois, kaiva siili irti, kytke ne paksut piuhat yhteen hyppylangalla, alkaako puhaltamaan kunnolla?
Jos ei ala on moottori paskana!
Jos alkaa niin paneeli tai siili.
Omassa pätki välillä, ei puhaltanut aina ja hieman kärähtäneen hajuakin tarjoili.
Motti oli paskana.
Mä johonkin topikkiin kirjoitin aikas selkeät ohjeet e36 puhaltimen motin vaihtoon, koita haulla löytää.TD/TDS pumppujen tiivistelyä.
TDS osaa.
Comment
-
-
Originally posted by Mikkeri View PostSiili tai paneeli tuskin tekee vinkuvaa ääntä.
Jos se on automaatti-ilmastoinnilla, ota kuskin jalkatilan paneeli pois, kaiva siili irti, kytke ne paksut piuhat yhteen hyppylangalla, alkaako puhaltamaan kunnolla?
Jos ei ala on moottori paskana!
Jos alkaa niin paneeli tai siili.
Omassa pätki välillä, ei puhaltanut aina ja hieman kärähtäneen hajuakin tarjoili.
Motti oli paskana.
Mä johonkin topikkiin kirjoitin aikas selkeät ohjeet e36 puhaltimen motin vaihtoon, koita haulla löytää.
Comment
-
-
Jos siilivika, niin moottori puhaltaisi vain täysillä. Ei varmasti ole siilistä kiinni jos ei puhalla mitään. Mulla oli sama homma ja turhaan uusin ensin kaikki muut osat, ennen kuin ostin moottorin.
Moottori vaihtoon. Tarvikemoottori ~80e. Katso että moottori on sellainen, johon tulevat molemmat ropellit mukaan, vanhasta ne joutuu rikkomaan kun sitä irroittaa. Moottori sijaitsee pyyhkijäkoneiston alla ja pari tuntia menee kun osat on vaihdettu ja taas kasassa.
Comment
-
-
Originally posted by JanesQ View PostJos siilivika, niin moottori puhaltaisi vain täysillä. Ei varmasti ole siilistä kiinni jos ei puhalla mitään. Mulla oli sama homma ja turhaan uusin ensin kaikki muut osat, ennen kuin ostin moottorin.
Moottori vaihtoon. Tarvikemoottori ~80e. Katso että moottori on sellainen, johon tulevat molemmat ropellit mukaan, vanhasta ne joutuu rikkomaan kun sitä irroittaa. Moottori sijaitsee pyyhkijäkoneiston alla ja pari tuntia menee kun osat on vaihdettu ja taas kasassa.LMC 630 R Liberty 2,8tdi '99
E36 Hellrot 328i M-Sport ´96
B8 Audi A4 1,8 TFSI Quattro '10
Vikakoodin luvut/nollaukset, koodausta savon maalla.
Myös vikakoodien luku ja nollaus yms koodaukset VAG ajoneuvoihin jotka varustettu OBD2 pistokkeella.
Nakkaa viestiä privalla jos tarvetta. Tai sitten ihan puhelimeen. Nollaneljänolla73kaksi403viisi.
Comment
-
-
Originally posted by JanesQ View PostJos siilivika, niin moottori puhaltaisi vain täysillä. Ei varmasti ole siilistä kiinni jos ei puhalla mitään. Mulla oli sama homma ja turhaan uusin ensin kaikki muut osat, ennen kuin ostin moottorin.
Moottori vaihtoon. Tarvikemoottori ~80e. Katso että moottori on sellainen, johon tulevat molemmat ropellit mukaan, vanhasta ne joutuu rikkomaan kun sitä irroittaa. Moottori sijaitsee pyyhkijäkoneiston alla ja pari tuntia menee kun osat on vaihdettu ja taas kasassa.E61 525xda -08
Comment
-
-
Tuossa autoa purkaessani kokeilin kuunnella tuota puhaltimen moottoria konehuoneen kautta huomasinkin että puhallin pyörii kuitenkin aika kovaa joten pitäisiköhän kääntyä raitisilmasuodattimen puoleen? lienee parasta vaihtaa samalla uuteen kun se on ilmeisesti aika hankalassa paikassa jos meinaa vaan tarkistaa.
Comment
-
Comment