Joo mun mielestä hihna kyllä oli ihan oikein kun oli samalla tavalla kun veljeni bemarissa.
e36 moniurahihna
Collapse
X
-
Hihna oli sittenkin väärin asennettu ja nyt pelaa. Mutta tyhjäkäynnillä ei oikein lämmitä sisään mutta kun kierroksia antaa niin toiselle puolelle lasia tulee kuumaa. Toiselle kylmää. Naamalle tulevasta tulee myös kylmää. Mistähän tuokin johtuu. Ja tuo että puhaltaa kierroksilla sitä lämmintä niin johtuuko ilmaamisen tarpeesta vai vesipumpusta?
Comment
-
-
Originally posted by Tivolitäti View PostHihna oli sittenkin väärin asennettu ja nyt pelaa. Mutta tyhjäkäynnillä ei oikein lämmitä sisään mutta kun kierroksia antaa niin toiselle puolelle lasia tulee kuumaa. Toiselle kylmää. Naamalle tulevasta tulee myös kylmää. Mistähän tuokin johtuu. Ja tuo että puhaltaa kierroksilla sitä lämmintä niin johtuuko ilmaamisen tarpeesta vai vesipumpusta?
järjestelmässähän on ilmaa jos ei puhalla tyhjäkäynnillä kunnolla lämmintä eikä muutenkaan joka rööristä. myös tyhjäkäynnillä kylmän ilman tulo viittaisi että vesipumpun siivet on irronnu akseliltaan niinku näissä yleensä käy
ilmatkaa järjestelmä oikein koska useimmiten se on tehty väärin ja hätäisesti:think
FAQ puolelta löytyy ohjeet oikein ilmaamiseen kotikonsteinEx BMW:t: e30 318i 4d "tuninki"
e36 325i coupé R.I.P
e30 316 2d
e36 318is coupé
e36 323i 4d ac schnitzer replica
Käyttis: e39 523i 4d
Originally posted by rizzoParas oli kyllä eräs viikonloppu club 96:ssa 5 tähden bensalenkkari jolla roikku nahkainen BMW-lippis vyöstäEi ollu Fallu...
Sotkamo Connection
|
Comment
-
-
Originally posted by dumppi View Postjos ei ole tietoa millon on se pumppu vaihdettu niin vaihda se ja samalla termari tietysti. jos perse kestää niin rullat kans vaihtoon samalla vaivalla..
järjestelmässähän on ilmaa jos ei puhalla tyhjäkäynnillä kunnolla lämmintä eikä muutenkaan joka rööristä. myös tyhjäkäynnillä kylmän ilman tulo viittaisi että vesipumpun siivet on irronnu akseliltaan niinku näissä yleensä käy
ilmatkaa järjestelmä oikein koska useimmiten se on tehty väärin ja hätäisesti:think
FAQ puolelta löytyy ohjeet oikein ilmaamiseen kotikonstein
Joo ilmaamisesta olenkin lukenut. Joo mäki veikkaan että sitä ilmaa siellä on ja sen tiedän että termostaatti+kotelo syksyllä vaihdettu. Mutta vesipumpusta ei ole tietoa. Se on jo varmaankin aika lopussa. Rullat oli musta iha ok.. Elikkä naamalle ei tuu siksi lämmintä et kun on ilmaa siellä. Jännä et ku lasille laittaa ni toiselt puolelt kuumaa ja toiselt kylmää.
Comment
-
-
Originally posted by Tivolitäti View PostJännä et ku lasille laittaa ni toiselt puolelt kuumaa ja toiselt kylmää.
itellä tyhjeni kerran järjestelmä lähes kokonaan niin piti ilmata varmaan lähemmäs 10 kertaa ennenkun onnistu.. vaihda myös paisarin korkki jos on kerta keittänyt. korkki ei melko varmasti pidä enää joten et saa sitä ikinä ilmattua sillä korkilla.Ex BMW:t: e30 318i 4d "tuninki"
e36 325i coupé R.I.P
e30 316 2d
e36 318is coupé
e36 323i 4d ac schnitzer replica
Käyttis: e39 523i 4d
Originally posted by rizzoParas oli kyllä eräs viikonloppu club 96:ssa 5 tähden bensalenkkari jolla roikku nahkainen BMW-lippis vyöstäEi ollu Fallu...
Sotkamo Connection
|
Comment
-
-
Originally posted by Tivolitäti View PostJoo ilmaamisesta olenkin lukenut. Joo mäki veikkaan että sitä ilmaa siellä on ja sen tiedän että termostaatti+kotelo syksyllä vaihdettu. Mutta vesipumpusta ei ole tietoa. Se on jo varmaankin aika lopussa. Rullat oli musta iha ok.. Elikkä naamalle ei tuu siksi lämmintä et kun on ilmaa siellä. Jännä et ku lasille laittaa ni toiselt puolelt kuumaa ja toiselt kylmää.LMC 630 R Liberty 2,8tdi '99
E32 Diamantscwharz 750iL '94
E36 Hellrot 328i M-Sport ´96
B8 Audi A4 1,8 TFSI Quattro '10
Vikakoodin luvut/nollaukset, koodausta savon maalla.
Myös vikakoodien luku ja nollaus yms koodaukset VAG ajoneuvoihin jotka varustettu OBD2 pistokkeella.
Nakkaa viestiä privalla jos tarvetta. Tai sitten ihan puhelimeen. Nollaneljänolla73kaksi403viisi.
Comment
-
-
Originally posted by dumppi View Postkennossa ilmaa. voi olla taistelun takana saada pois:think
itellä tyhjeni kerran järjestelmä lähes kokonaan niin piti ilmata varmaan lähemmäs 10 kertaa ennenkun onnistu.. vaihda myös paisarin korkki jos on kerta keittänyt. korkki ei melko varmasti pidä enää joten et saa sitä ikinä ilmattua sillä korkilla.
Comment
-
-
Originally posted by Haju69 View PostVoi olla myös vesiventtiili jumissa jos puhaltaa lämmintä ja kylmää oik/vas.Ex BMW:t: e30 318i 4d "tuninki"
e36 325i coupé R.I.P
e30 316 2d
e36 318is coupé
e36 323i 4d ac schnitzer replica
Käyttis: e39 523i 4d
Originally posted by rizzoParas oli kyllä eräs viikonloppu club 96:ssa 5 tähden bensalenkkari jolla roikku nahkainen BMW-lippis vyöstäEi ollu Fallu...
Sotkamo Connection
|
Comment
-
-
Originally posted by Haju69 View PostVoi olla myös vesiventtiili jumissa jos puhaltaa lämmintä ja kylmää oik/vas.
Comment
-
-
Originally posted by Tivolitäti View PostNiimpä ku musta venttiili ei naksu ollenkaan ja ku käytin huollossa niin sano et siel on sähkövika ja pamauttaa sulakkeen.. Eli lasille menee muun kautta kun sen vesiventtiiin vai? Kun toiselle lasinpuolelta kumminkin tulee?
Mutta ilmaus toki kannattaa suorittaa ensin kunnolla loppuun jos epäilys että siellä vielä ilmaa on.LMC 630 R Liberty 2,8tdi '99
E32 Diamantscwharz 750iL '94
E36 Hellrot 328i M-Sport ´96
B8 Audi A4 1,8 TFSI Quattro '10
Vikakoodin luvut/nollaukset, koodausta savon maalla.
Myös vikakoodien luku ja nollaus yms koodaukset VAG ajoneuvoihin jotka varustettu OBD2 pistokkeella.
Nakkaa viestiä privalla jos tarvetta. Tai sitten ihan puhelimeen. Nollaneljänolla73kaksi403viisi.
Comment
-
-
Originally posted by Haju69 View PostNaputtele sitä vesiventtiiliä auton ollessa käynnissä vaikka vasaralla kevyesti tai jollain. Kokeile muuttuuko se puhalluksen lämpö.
Mutta ilmaus toki kannattaa suorittaa ensin kunnolla loppuun jos epäilys että siellä vielä ilmaa on.
Comment
-
-
Lueskelin tuossa eri autoista ja myös bemareista ja muilta sivuilta samasta ongelmasta että toiselta kuumaa toiselta kylmää niin aika useesti luki juuri, että magneetiventtiilin toinen venttiileistä on jumissa ja ei jaa lämpöä siksi sille toiselle puolelle... Voipi olla mulla sama kun korjaamossakin siitä puhuivat että vikaa löytyy. Ja kun vesiventtiililtä tulevat kaksiletkua niin toinen niistä kuuma toinen vaan kylmä. Ja tietysti se alin joka on sisälle menevä letku on kuuma niinkuin pitääkin.. Ja voisko johtue se, että ei tyhjäkäynnillä puhalla sitä kuumaa edes sieltä oikealta, että vesipumppu ois jo lopussa tai kiertovesipumppu mitä en kyllä usko että tuossa saksanautossa edes on?
Comment
-
Comment