Announcement

Collapse
No announcement yet.

e36 moniurahihna

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Haju69
    Administrator
    • Nov 2005
    • 16355
    • Leppävirta

    #31
    Originally posted by Tivolitäti View Post
    Lueskelin tuossa eri autoista ja myös bemareista ja muilta sivuilta samasta ongelmasta että toiselta kuumaa toiselta kylmää niin aika useesti luki juuri, että magneetiventtiilin toinen venttiileistä on jumissa ja ei jaa lämpöä siksi sille toiselle puolelle... Voipi olla mulla sama kun korjaamossakin siitä puhuivat että vikaa löytyy. Ja kun vesiventtiililtä tulevat kaksiletkua niin toinen niistä kuuma toinen vaan kylmä. Ja tietysti se alin joka on sisälle menevä letku on kuuma niinkuin pitääkin.. Ja voisko johtue se, että ei tyhjäkäynnillä puhalla sitä kuumaa edes sieltä oikealta, että vesipumppu ois jo lopussa tai kiertovesipumppu mitä en kyllä usko että tuossa saksanautossa edes on?
    ei ole kiertovesipumppua. Itsellä ainakin rupesi toimimaan kunnolla kun uusin viallisen vesiventtiilin ja samalla kertaa uusi termostaatti ja vesipumppu samalla vaivalla.
    LMC 630 R Liberty 2,8tdi '99
    E36 Hellrot 328i M-Sport ´96
    B8 Audi A4 1,8 TFSI Quattro '10

    Vikakoodin luvut/nollaukset, koodausta savon maalla.
    Myös vikakoodien luku ja nollaus yms koodaukset VAG ajoneuvoihin jotka varustettu OBD2 pistokkeella.
    Nakkaa viestiä privalla jos tarvetta. Tai sitten ihan puhelimeen. Nollaneljänolla73kaksi403viisi.

    Comment

    • Tivolitäti
      Bimmer Rookie
      • Oct 2012
      • 42
      • Kotka

      #32
      Originally posted by Haju69 View Post
      ei ole kiertovesipumppua. Itsellä ainakin rupesi toimimaan kunnolla kun uusin viallisen vesiventtiilin ja samalla kertaa uusi termostaatti ja vesipumppu samalla vaivalla.
      Okei niin ajattelinkin ettei ole.. Joo termostaatti ja kotelo alle 2kk sitte vaihdettu.. Kun vasemmalta ei tuu mitää lämpöä nii ajattelin kyl et vois olla sen puolen venttiili jumissa. Koska vesiventtiilin ylä eli paluuletkut nii toinen on vaa kuuma toinen kylmä ja rintapellissä sama et 3 letkusta 2 on vaan kuumaa.. Ja taas se ettei tyhjäkäynnillä tuu lämmintä sisälle niin oisko se iha tosta vesipumpusta kiinni ettei oikein oo enää tehoa tyhjäkäynnillä pumpata?

      Comment

      • Haju69
        Administrator
        • Nov 2005
        • 16355
        • Leppävirta

        #33
        Originally posted by Tivolitäti View Post
        Okei niin ajattelinkin ettei ole.. Joo termostaatti ja kotelo alle 2kk sitte vaihdettu.. Kun vasemmalta ei tuu mitää lämpöä nii ajattelin kyl et vois olla sen puolen venttiili jumissa. Koska vesiventtiilin ylä eli paluuletkut nii toinen on vaa kuuma toinen kylmä ja rintapellissä sama et 3 letkusta 2 on vaan kuumaa.. Ja taas se ettei tyhjäkäynnillä tuu lämmintä sisälle niin oisko se iha tosta vesipumpusta kiinni ettei oikein oo enää tehoa tyhjäkäynnillä pumpata?
        Kyllähän se näin voi olla.
        LMC 630 R Liberty 2,8tdi '99
        E36 Hellrot 328i M-Sport ´96
        B8 Audi A4 1,8 TFSI Quattro '10

        Vikakoodin luvut/nollaukset, koodausta savon maalla.
        Myös vikakoodien luku ja nollaus yms koodaukset VAG ajoneuvoihin jotka varustettu OBD2 pistokkeella.
        Nakkaa viestiä privalla jos tarvetta. Tai sitten ihan puhelimeen. Nollaneljänolla73kaksi403viisi.

        Comment

        • Tivolitäti
          Bimmer Rookie
          • Oct 2012
          • 42
          • Kotka

          #34
          Originally posted by Haju69 View Post
          Kyllähän se näin voi olla.
          Tohon tulokseen oon nyt joo tullut.. Pitää visssiin uhrautua ja viedä laitettavaksi kun ei ole tallia tai mitään missä itse laittaa.

          Comment

          Working...
          X
          😀
          🥰
          🤢
          😎
          😡
          👍
          👎