Vähän kokemuksia kaipailisin... Ajattelin taas talven vapaapäivät käyttää auton alustan täydelliseen uusimiseen. Kyseessä vm.1997 328iAC. Uusiksi menee koko alusta kaikkine puslineen, iskareineen ja tukivarsineen. Ei tuo vielä lopussa ole, mutta kunhan harrastelen...
Tilasin hetken mielijohteesta etupään alatukivarsien takaosaan M3:sen epäkeskopuslat, orggista vastaavat Meylet. Iskarin yläpäähän tilasin M3 EVO:n epäkeskoiset yläpäät. Nämä muutoksethan lisäävät käytännössä vain casteria, ja ilmeisesti aika reilusti. Ja tällä haen kuvitelmissani autolta parempaa suuntavakavuutta tien päällä. Muut alustan kamat onkin sitten aika vakiotavaraa, koska tarkoitus on säilyttää mukavuus ajossa.
Olenko aivan hakoteillä tuon casterin kasvatuksen kanssa, vai onko käytännössä aivan turhaa noiden "M3-epäkesko-osien" käyttö? Vaikuttaako tuo suuntavakavuuteen, tai ylipäätään käytännön tasolla mihinkään - positiivisesti tai negatiivisesti?
Tilasin hetken mielijohteesta etupään alatukivarsien takaosaan M3:sen epäkeskopuslat, orggista vastaavat Meylet. Iskarin yläpäähän tilasin M3 EVO:n epäkeskoiset yläpäät. Nämä muutoksethan lisäävät käytännössä vain casteria, ja ilmeisesti aika reilusti. Ja tällä haen kuvitelmissani autolta parempaa suuntavakavuutta tien päällä. Muut alustan kamat onkin sitten aika vakiotavaraa, koska tarkoitus on säilyttää mukavuus ajossa.
Olenko aivan hakoteillä tuon casterin kasvatuksen kanssa, vai onko käytännössä aivan turhaa noiden "M3-epäkesko-osien" käyttö? Vaikuttaako tuo suuntavakavuuteen, tai ylipäätään käytännön tasolla mihinkään - positiivisesti tai negatiivisesti?
Comment