enkelien polttimo pitäis saada vaihdettua,että minkalainen homma tiedossa?
Announcement
Collapse
No announcement yet.
e36 in pro enkelinsilmät
Collapse
X
-
Joo itse juurikin eilen availin nuo in pron angeleyes valot ku myyjä sanoi että yksi rinkuloiden polttimoista on hajalla...
Aikaa tuohon meni jonkin verran.
Samalla aion vaihtaa varmuuden vuoksi kaikki rinkuloiden polttimot ettei seuraava pimene heti viikon päästä.
Seuraavaksi aion taistella sen päällimmäisen lasin irti ja maalata sen valojen tausta levyn ja lasin reunat.
Tuo lasi vaan on ilmeisesti liimattu kiinni kun taas orkkis valoissa välissä oli vaan tiiviste ja kiinnitys niillä metalli klipsuilla.
Saas nähä kuinka käy...
Comment
-
-
itellä oli ennen sellaiset ja vitutti aina niin maan saatanasti vaihella niitä polttimoita ku koko valo pitää purkaa ihan osiksi. tosiaan kannattaa vaihtaa kaikki kerralla. itellä ainakin oli niin että kun yhden oli vaihtanu niin parin viikon päästä oli taas joku palanu. itse en ainakaan omien kokemusten perusteella ostaisi inpron etuvaloja kun niissä ei tuntunu aikein kestävän mikään ja sähköisen korkeudensäädön moottorikin irtoili vähänväliä. onneksi tuli tuo linja auto kolmion takaa eteen niin sain vakuutusyhtiön piikkiin hellan celiksetsigpic
Dodge Challenger -71 & GMC 3500 dually 6.5td V8 & Chevrolet el camino & Dodge Ram 2500 laramie -04
Comment
-
-
Originally posted by Panze View PostNäkeekös noilla in pron valoilla edes mitään?
Itse en niitä ole vielä saanut asennettua kun johtoja puuttuu.
Compactissa on nimittäin ihan erilaiset umpiot...
Comment
-
-
Originally posted by wipez View PostIte löin paikalleen tuossa pari viikkoa sitten ja kyllä ainakin itellä näkee paremmin kuin orkkis umpioilla saattaa johtua siitä että orkkisumpiot ovat saaneet yhden jos toisenkin kiveniskun.. :o
Kuulemma aika monilla "tuning" ajovaloilla ei tee käytännös yhtään mitää ja niin oon käsittäny että nuo in pron valot olis yx parhaimmista merkeistä.
Arvelutti vaan ku purkailin noita umpioita ja hokasin et ne sisemmät linssit onki muovia... Orkkis valois muistaakseni on kuitenki lasia.
Joten ei varmaa kannata laittaa mitää tyylii 100w polttimoita pitkille valoille ettei ne muovit sitte sula. =D
Onkos sulla muuten ihan normaali polttimot nois?
Comment
-
-
Itselläni kanssa valot paranivat huomattavasti kun vaihdoin nuo vanhat vakiovalot noihin in.pron enkeleihin.
Tuolta ainakin löytyy jotain led polttimoita.
http://www.xenonled.com
Comment
-
-
Originally posted by EMP View PostItselläni kanssa valot paranivat huomattavasti kun vaihdoin nuo vanhat vakiovalot noihin in.pron enkeleihin.
Tuolta ainakin löytyy jotain led polttimoita.
http://www.xenonled.com
Mutta eipäs löydykkää oikeen mallisia...
Comment
-
-
Originally posted by Hooligan View PostMissäs näitä in pron valoja on myytävänä? :think
269€ hintaaset...
Haku sanax vaa angel eyes nii sieltä ne jostaki löytyy.
Muuta paikkaa ei ainakaa just tuu mieleen...
Itse sattumalta löysin hyvä kuntoiset käytetyt.
Comment
-
-
Ite vaihoin kans FK valoihin noit lamppuja kun palo kaikki peräjälkee muutaman viikon sisällä! Paska kun joutuu leväyttää koko valon et pääsee käsiks. Laitoin jotkut "kestävämmät"?? ei oo ainakaa nyt puolee vuotee palanue65 730d
Ex. e21 316,e30 316,e30 318i, e36 325i, e36 325i, e36 328i, e39 530d, e46 320ci, e46 316i...
Comment
-
-
Originally posted by Panze View PostJoo nii löytyy.
Mutta eipäs löydykkää oikeen mallisia...
Vai olenko täysin väärässä???
Comment
-
Comment