Originally posted by Tole
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
luistonesto?
Collapse
X
-
-
-
Originally posted by riku karjalainen View Posten tiedä vielä bmw:stä mistään mitään. miten voin tarkistaa kipinän ilman että puola hajoaa??? entäs miten tarkistan bensan paineen ja mistä löytyy lämpötila anturi? kiitos jo etukäteen bmw gurut
Lämpötila-anturit sijaitsee imusarjan alla.
Kampiakselin asentotunnistin vikojahan näissä monesti on, mutta silloin ei tule kyllä kipinää eikä bensaa. Sen anturin voi mitata yleismittarilla, huhu kertoo että pitäisi olla n.550 ohm vastus.
Mutta ne vikakoodit kannattais lukaista, siellä suunnalla varmaan jollakin foorumilaisella on vermeet siihen hommaan.
Comment
-
-
Originally posted by zeneg View PostEnpä usko että se puola hajoaa jos testaa kipinän, tai sitten ruuvaa uudet tulpat paikoilleen. Bensanpaineet mitataan asianmukaisella mittarilla. Tai sitten vaikka bensaletku irti, letku limupulloon ja startataan.. tietää ainakin tuleeko sitä bensaa oikeasti.
Lämpötila-anturit sijaitsee imusarjan alla.
Kampiakselin asentotunnistin vikojahan näissä monesti on, mutta silloin ei tule kyllä kipinää eikä bensaa. Sen anturin voi mitata yleismittarilla, huhu kertoo että pitäisi olla n.550 ohm vastus.
Mutta ne vikakoodit kannattais lukaista, siellä suunnalla varmaan jollakin foorumilaisella on vermeet siihen hommaan.
Comment
-
-
Originally posted by riku karjalainen View Postelikkäs kärsiikö puola kädessä johto ja tulppa paikallaan puolassa tulpan rungolla koskea koneen maahan samalla kun toinen starttaa kiitos aikasemmasta vastauksesta
Comment
-
-
Originally posted by zeneg View PostEn minä siitä puolasta kyllä kädellä kiinni pitäisi kun kaveri starttaa.. Käypi kipiää jos räppää sormille syystä tai toisesta. Pitää vaikka pihdeillä missä on kumi/muovikahvat kiinni siitä puolasta ja tulppa kanteen kiinni niin pitäis räpsiä kipunaa.. Kaikille toki sama homma testata. Ja se riittää että kopasee vaan starttia niin näkee tuleeko kipinä, ei siis hulluna tarvii veivata sitä.
Comment
-
-
Originally posted by riku karjalainen View Postjuu kiitos. tuon halusinkin tietää että se puola ei hajoa. kiitosta tästä minäpä lähen ruuvailemaan.E36 325 cabrio
Exät: E36 328i,E36 328i E36 328ia E36 316 E30 316 e30 318 e36 320
Comment
-
-
Originally posted by Tole View Postmut alahan oikeasti kyselee lapin alueellisella et vikakoodeja tartteis lukea ja mikä on vikana.
Comment
-
-
Originally posted by riku karjalainen View Postkäytin bemarin huollossa jossa vaihdettiin laatikon öljyt ja suodatin.sekä luettiin vika koodit ja nollattiin ne. nekään ei sanoneet mitään ja se hammasrattaan kuva lähti mittaristosta. ja nyt bemari lähtee hyvin käyntiin ja toimii pitempään hyvin. mutta se nytkyttely ei hävinnyt mihinkään. edelleen alkaa se kaasun pätkiminen. mitä vielä vois kokeilla ?
Onko auto 320i vaalealla nahkasisustalla? Rekisteritunnuksen kirjaimet JIM?
Comment
-
-
Originally posted by riku karjalainen View PostON! sinun vanha? tiedätkös mikä on häikkänä?
Ei oo minun entinen. Voin laittaa privalla lisätietoja auton historiasta.
Comment
-
Comment