Announcement

Collapse
No announcement yet.

e36 cabrin katto

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • jore205
    Newbiemmer
    • Jan 2013
    • 14
    • suomi

    e36 cabrin katto

    Kattoa kun yrittää kalibroida niin se nousee ihan ok kotelosta ylös . Mutta siihen se sitten jääkin, eli katon takaosa ja kattokotelon luukku kummatkin sojottavat kohti taivasta. Mistähän ongelmaa kannattaisi lähteä purkamaan
    Last edited by jore205; 19-08-2013, 22:59.
  • bmw323it
    BTCF Member
    • Mar 2008
    • 1827
    • N/A

    #2
    Originally posted by jore205 View Post
    Kattoa kun yrittää kalibroida niin se nousee ihan ok kotelosta ylös . Mutta siihen se sitten jääkin, eli katon takaosa ja kattokotelon luukku kummatkin sojottavat kohti taivasta. Mistähän ongelmaa kannattaisi lähteä purkamaan
    Luultavasti katon takana reuna ei kuitenkaan nouse riittävästi, joten tyssää siihen. Koeta auttaa käsin hiukan eteenpäin. Jos lähtee sen jälkeen jatkamaan, niin vikana on ne on surullisen kuuluisat tension sträpit, jotka löystyneet. Uudet maksavat pari-kolmesataa ja vaihtaminen on parin päivän homma. Tai sitten voit käyttää hakua tällä foorumilla, ja tehdä pikakorjauksen 10 eurolla.
    Nyt:
    BMW 530e (g30)
    BMW 335i (e90)
    BMW 323iC (e36)
    BMW 850i (e31)
    Golf GTE
    ex: bemareita katkeamattomana jonona vuodesta ’95 mallisarjoista r50, r53, e30, e34, e36, e46, e61, e90, f07, g30 ja pari tusinaa väärän merkkistä

    Comment

    • jore205
      Newbiemmer
      • Jan 2013
      • 14
      • suomi

      #3
      Originally posted by bmw323it View Post
      Luultavasti katon takana reuna ei kuitenkaan nouse riittävästi, joten tyssää siihen. Koeta auttaa käsin hiukan eteenpäin. Jos lähtee sen jälkeen jatkamaan, niin vikana on ne on surullisen kuuluisat tension sträpit, jotka löystyneet. Uudet maksavat pari-kolmesataa ja vaihtaminen on parin päivän homma. Tai sitten voit käyttää hakua tällä foorumilla, ja tehdä pikakorjauksen 10 eurolla.
      Kyllä mä sitä yritin tuossa avittaa muttei liikkunut mihinkään suuntaan .
      Last edited by jore205; 20-08-2013, 08:52.

      Comment

      • jore205
        Newbiemmer
        • Jan 2013
        • 14
        • suomi

        #4
        Originally posted by jore205 View Post
        Kyllä mä sitä yritin tuossa avittaa muttei liikkunut mihinkään suuntaan .
        okei sain katon kiinni rassaamalla mikrokytkin 2 mut nyt ei lähde aukeemaan mikäs nyt

        Comment

        • jore205
          Newbiemmer
          • Jan 2013
          • 14
          • suomi

          #5
          Originally posted by jore205 View Post
          okei sain katon kiinni rassaamalla mikrokytkin 2 mut nyt ei lähde aukeemaan mikäs nyt

          eikö kukaan tiedä miks ei lähde auki päin ?

          Comment

          • Kissvesala
            Moderator
            • Jun 2010
            • 3110
            • Liminka

            #6
            Originally posted by jore205 View Post
            eikö kukaan tiedä miks ei lähde auki päin ?
            Onhan Kontti kiinni (varmaanki on) ja katto myös sen tietää? Täys vai semiautomaatti? Se kalibrointi tulee aloittaa siitä ku katto on auki kokonaan. Eli vapautat moottorit ja pakkaa kAton käsin sinne koteloon.
            Vikakoodinluku, Livedata, Koodaus, Päivitykset, Retrofitit, Tehonlisäykset AJ Performance optimoinneilla. Virallinen XHP vaihteistosoftien jälleenmyynti
            Kissvesala.fi
            Priva tai o443424479

            Comment

            • bmw323it
              BTCF Member
              • Mar 2008
              • 1827
              • N/A

              #7
              Originally posted by Kissvesala View Post
              Onhan Kontti kiinni (varmaanki on) ja katto myös sen tietää? Täys vai semiautomaatti? Se kalibrointi tulee aloittaa siitä ku katto on auki kokonaan. Eli vapautat moottorit ja pakkaa kAton käsin sinne koteloon.
              Eikä niitä mikrokytkimiä pitäisi tarvita rassailla, joten varmista että se on ehjä.
              Nyt:
              BMW 530e (g30)
              BMW 335i (e90)
              BMW 323iC (e36)
              BMW 850i (e31)
              Golf GTE
              ex: bemareita katkeamattomana jonona vuodesta ’95 mallisarjoista r50, r53, e30, e34, e36, e46, e61, e90, f07, g30 ja pari tusinaa väärän merkkistä

              Comment

              • jore205
                Newbiemmer
                • Jan 2013
                • 14
                • suomi

                #8
                Originally posted by Kissvesala View Post
                Onhan Kontti kiinni (varmaanki on) ja katto myös sen tietää? Täys vai semiautomaatti? Se kalibrointi tulee aloittaa siitä ku katto on auki kokonaan. Eli vapautat moottorit ja pakkaa kAton käsin sinne koteloon.

                luulis et se kontti kiinni on ,sillä eihän se katto menisi kiinnikään jos olis auki ?
                semiautomaatti

                Comment

                • bmw323it
                  BTCF Member
                  • Mar 2008
                  • 1827
                  • N/A

                  #9
                  Originally posted by jore205 View Post
                  luulis et se kontti kiinni on ,sillä eihän se katto menisi kiinnikään jos olis auki ?
                  semiautomaatti
                  Sen jälkeen kun suljettaessa on hattuhylly suljettu niin kontti saa olla auki. Mutta aukeamisprosessi ei lähde käyntiin jos kontti on auki. Tarkista nyt vaan se mikrokytkin jos sitä piti kerran jo suljettaessa rassailla. Tuo katon ohjaus on aika monimutkainen tilakone, joka edellyttää, että niiltä rajakytkimiltä tulee just oikea tieto.

                  Voisi olla paikallaan kokeilla myös kalibrointia aukaisun suuntaan ... Eli pidät avausnappia pohjassa kun laitat virrat päälle ja pidät sitä sitkeästi pohjassa vähintään 30s.
                  Nyt:
                  BMW 530e (g30)
                  BMW 335i (e90)
                  BMW 323iC (e36)
                  BMW 850i (e31)
                  Golf GTE
                  ex: bemareita katkeamattomana jonona vuodesta ’95 mallisarjoista r50, r53, e30, e34, e36, e46, e61, e90, f07, g30 ja pari tusinaa väärän merkkistä

                  Comment

                  • jore205
                    Newbiemmer
                    • Jan 2013
                    • 14
                    • suomi

                    #10
                    Originally posted by bmw323it View Post
                    Sen jälkeen kun suljettaessa on hattuhylly suljettu niin kontti saa olla auki. Mutta aukeamisprosessi ei lähde käyntiin jos kontti on auki. Tarkista nyt vaan se mikrokytkin jos sitä piti kerran jo suljettaessa rassailla. Tuo katon ohjaus on aika monimutkainen tilakone, joka edellyttää, että niiltä rajakytkimiltä tulee just oikea tieto.

                    Voisi olla paikallaan kokeilla myös kalibrointia aukaisun suuntaan ... Eli pidät avausnappia pohjassa kun laitat virrat päälle ja pidät sitä sitkeästi pohjassa vähintään 30s.
                    en saanut mitään tapahtumaan kun yritin tuota kalibrointia aukaisu suuntaan ... eikö katon pidä olla silloin kiinni ?

                    Comment

                    Working...
                    X
                    😀
                    🥰
                    🤢
                    😎
                    😡
                    👍
                    👎