Kattoa kun yrittää kalibroida niin se nousee ihan ok kotelosta ylös . Mutta siihen se sitten jääkin, eli katon takaosa ja kattokotelon luukku kummatkin sojottavat kohti taivasta. Mistähän ongelmaa kannattaisi lähteä purkamaan
Announcement
Collapse
No announcement yet.
e36 cabrin katto
Collapse
X
-
Originally posted by jore205 View PostKattoa kun yrittää kalibroida niin se nousee ihan ok kotelosta ylös . Mutta siihen se sitten jääkin, eli katon takaosa ja kattokotelon luukku kummatkin sojottavat kohti taivasta. Mistähän ongelmaa kannattaisi lähteä purkamaanNyt:
BMW 530e (g30)
BMW 335i (e90)
BMW 323iC (e36)
BMW 850i (e31)
Golf GTE
ex: bemareita katkeamattomana jonona vuodesta ’95 mallisarjoista r50, r53, e30, e34, e36, e46, e61, e90, f07, g30 ja pari tusinaa väärän merkkistä
-
-
Originally posted by bmw323it View PostLuultavasti katon takana reuna ei kuitenkaan nouse riittävästi, joten tyssää siihen. Koeta auttaa käsin hiukan eteenpäin. Jos lähtee sen jälkeen jatkamaan, niin vikana on ne on surullisen kuuluisat tension sträpit, jotka löystyneet. Uudet maksavat pari-kolmesataa ja vaihtaminen on parin päivän homma. Tai sitten voit käyttää hakua tällä foorumilla, ja tehdä pikakorjauksen 10 eurolla.Last edited by jore205; 20-08-2013, 08:52.
Comment
-
-
Originally posted by jore205 View Posteikö kukaan tiedä miks ei lähde auki päin ?Vikakoodinluku, Livedata, Koodaus, Päivitykset, Retrofitit, Tehonlisäykset AJ Performance optimoinneilla. Virallinen XHP vaihteistosoftien jälleenmyynti
Kissvesala.fi
Priva tai o443424479
Comment
-
-
Originally posted by Kissvesala View PostOnhan Kontti kiinni (varmaanki on) ja katto myös sen tietää? Täys vai semiautomaatti? Se kalibrointi tulee aloittaa siitä ku katto on auki kokonaan. Eli vapautat moottorit ja pakkaa kAton käsin sinne koteloon.Nyt:
BMW 530e (g30)
BMW 335i (e90)
BMW 323iC (e36)
BMW 850i (e31)
Golf GTE
ex: bemareita katkeamattomana jonona vuodesta ’95 mallisarjoista r50, r53, e30, e34, e36, e46, e61, e90, f07, g30 ja pari tusinaa väärän merkkistä
Comment
-
-
Originally posted by Kissvesala View PostOnhan Kontti kiinni (varmaanki on) ja katto myös sen tietää? Täys vai semiautomaatti? Se kalibrointi tulee aloittaa siitä ku katto on auki kokonaan. Eli vapautat moottorit ja pakkaa kAton käsin sinne koteloon.
luulis et se kontti kiinni on ,sillä eihän se katto menisi kiinnikään jos olis auki ?
semiautomaatti
Comment
-
-
Originally posted by jore205 View Postluulis et se kontti kiinni on ,sillä eihän se katto menisi kiinnikään jos olis auki ?
semiautomaatti
Voisi olla paikallaan kokeilla myös kalibrointia aukaisun suuntaan ... Eli pidät avausnappia pohjassa kun laitat virrat päälle ja pidät sitä sitkeästi pohjassa vähintään 30s.Nyt:
BMW 530e (g30)
BMW 335i (e90)
BMW 323iC (e36)
BMW 850i (e31)
Golf GTE
ex: bemareita katkeamattomana jonona vuodesta ’95 mallisarjoista r50, r53, e30, e34, e36, e46, e61, e90, f07, g30 ja pari tusinaa väärän merkkistä
Comment
-
-
Originally posted by bmw323it View PostSen jälkeen kun suljettaessa on hattuhylly suljettu niin kontti saa olla auki. Mutta aukeamisprosessi ei lähde käyntiin jos kontti on auki. Tarkista nyt vaan se mikrokytkin jos sitä piti kerran jo suljettaessa rassailla. Tuo katon ohjaus on aika monimutkainen tilakone, joka edellyttää, että niiltä rajakytkimiltä tulee just oikea tieto.
Voisi olla paikallaan kokeilla myös kalibrointia aukaisun suuntaan ... Eli pidät avausnappia pohjassa kun laitat virrat päälle ja pidät sitä sitkeästi pohjassa vähintään 30s.
Comment
-
Comment