Luin muutamia läheltä tätä liippaavia threadeja mitkä searchilla löysin, mutta muutama asia vielä kaipaisi selvitystä.
Paljonko irtoaisi voimaa jos hommaa megasquirt&sparkin, uuden tupla putkiston sekä filtterin ym. "pikku rahalla" saatavia.
Eikös megasquirtin myötä vakio ilmamäärä mittari poistu, joten sekin lisää virtausta osaltaan, missä määrin ?
Onko vakio pakosarja hyvä vai joku ahdistava valurauta hässäkkä?
Putkiston voin tehdä helposti töissä ja olen niitä muutamia tehnytkin, ajattelin putkistoa jossa tulisi molemmilta puolilta perää ovaalit ulostulot, se että pitäisikö olla tuplana koko matkan pakosarjalta on myös yksi kysymys.
Minkälaisia pönttöjä suosittelette tarkoitukseeni? Ei saa olla mitään amis tyyppisiä jotka pitää aivan älytöntä mekkalaa (ei vaimenna juuri mitään).
Onko jotain merkitystä minkä merkkisen/mallisen filtterin laittaisi noiden muiden "viritysten" kaveriksi?
Eihän E36 325 Coupe 93-95:ssä ole suorasytkää vakiona, vai onko? Onko pahakin homma laittaa megasquirtin yhteydessä suorasytkä anturit ja mihin ne oikeastaan laitetaan? Kannattaako vauhtipyörä jättää koskematta vai vaihtaa keveämpään?
Jotain muuta viritystä joka ei maksa älyttömästi?
Se miksi kysyn näitä kaikkia, on että olen juuri hommaamassa tämän hintaluokan autoa ja niitä on löytynyt : 325 coupe, Passat 1.8T ja mietin että mitkä ovat 325:sen viritys mahdollisuudet.
Paljonko irtoaisi voimaa jos hommaa megasquirt&sparkin, uuden tupla putkiston sekä filtterin ym. "pikku rahalla" saatavia.
Eikös megasquirtin myötä vakio ilmamäärä mittari poistu, joten sekin lisää virtausta osaltaan, missä määrin ?
Onko vakio pakosarja hyvä vai joku ahdistava valurauta hässäkkä?
Putkiston voin tehdä helposti töissä ja olen niitä muutamia tehnytkin, ajattelin putkistoa jossa tulisi molemmilta puolilta perää ovaalit ulostulot, se että pitäisikö olla tuplana koko matkan pakosarjalta on myös yksi kysymys.
Minkälaisia pönttöjä suosittelette tarkoitukseeni? Ei saa olla mitään amis tyyppisiä jotka pitää aivan älytöntä mekkalaa (ei vaimenna juuri mitään).
Onko jotain merkitystä minkä merkkisen/mallisen filtterin laittaisi noiden muiden "viritysten" kaveriksi?
Eihän E36 325 Coupe 93-95:ssä ole suorasytkää vakiona, vai onko? Onko pahakin homma laittaa megasquirtin yhteydessä suorasytkä anturit ja mihin ne oikeastaan laitetaan? Kannattaako vauhtipyörä jättää koskematta vai vaihtaa keveämpään?
Jotain muuta viritystä joka ei maksa älyttömästi?
Se miksi kysyn näitä kaikkia, on että olen juuri hommaamassa tämän hintaluokan autoa ja niitä on löytynyt : 325 coupe, Passat 1.8T ja mietin että mitkä ovat 325:sen viritys mahdollisuudet.
Comment