Announcement

Collapse
No announcement yet.

E36 M3 imusarja 325 M50 -94 koneeseen?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Werty
    BTCF Member 2006
    • May 2004
    • 38
    • Kotka

    E36 M3 imusarja 325 M50 -94 koneeseen?

    Onko tommonen toteutettavissa ja olisiko hyötyä? Onko kellään kokemuksia tai tietoa asiasta?
  • Werty
    BTCF Member 2006
    • May 2004
    • 38
    • Kotka

    #2
    Originally posted by Werty
    Onko tommonen toteutettavissa ja olisiko hyötyä? Onko kellään kokemuksia tai tietoa asiasta?

    Kertokaas nyt onnistuuko kai täältä joku asiasta kinnostunut löytyy kellä on tietoa???

    Comment

    • S.P.R
      Bimmer Enthusiast
      • Jan 2003
      • 1009
      • Oulu area

      #3
      tuskin

      EI varmaan kovin helposti istutettavissa ja ilman isompia modauksia ei hyötyäkään.

      Comment

      • datzka
        Bimmer Fanatic
        • Jan 2005
        • 778
        • Jyväskylä

        #4
        e36 m3 imusarja m50b25?

        Elikkäs käykö kyseinen osa m50b25 mottiin ja jos käy niin mitä pitäs muuttaa et sais tuolle toimivan moottorinohjauksen ja onko tosta käytännössä millanen hyöty? (muutakin tulee tietty, kun toi). Ja tiedossa on, että ko. osa on haluttua tavaraa ja kallista.

        Ajatuksena kävi, että jollen myy autoa niin jostain, ilmeisesti Saksasta toi m:n imusarja, säädettävät nokkapyörät, peltisarja/putkisto, uudelleen ohjelmoitava lastu tai mekaruutta tai vastaava. Noilla konversioilla luulis jo kuiteskin vähän paremmin pakenevan kuin tava 325.

        Mutta kysymys koskee nyt vain tota imusarjaa, että onko kuinka istuva ja miten sen ohjaus olisi mahdollinen? M:n sarjassahan on joka sylinterille oma kaasuläppä jne. Ja toi vakio kansi on ilmeisemminkin hyvin virtaava, enkä nokkia viittisi vaihtaa joten niiden hieno säätökin riittäisi. Joten onko faktaa?
        ///M3 97-

        Comment

        • Hanza
          Bimmer Enthusiast
          • Oct 2002
          • 1931
          • Juvan Shell. Requiescat in pace

          #5
          Ne ämmän läppärungot ja painekotelo on eri asia. Eivät ole siis "imusarja"
          Itehän pilikon aina kokonaisen poppamiehen leivälle koska a) ne on tulisia ja b) nee kerit pois isäm maasta

          t: luft waffel

          "Vitun penaristit. Melkein kun nissanistit mutta homompia"

          Comment

          • datzka
            Bimmer Fanatic
            • Jan 2005
            • 778
            • Jyväskylä

            #6
            Tarkotin silti koko settiä mikä tulee itse imusarjan tilalle.
            ///M3 97-

            Comment

            • Sene
              Bimmer Fanatic
              • Jul 2003
              • 925
              • Enschede, The Netherlands

              #7
              Ne läppärungot ei kai käy suoraan et tarvis sovitelaipat tehdä ja kaasuvivusto menis myös uusiks.
              F11 LCI 535xi


              Ex.

              E36 320i sedan
              E36 LCI 328i coupe
              E61 LCI 530xi

              Comment

              • datzka
                Bimmer Fanatic
                • Jan 2005
                • 778
                • Jyväskylä

                #8
                Laipat ei tule ongelmaksi, mites tohon tulee ohjaustöpseli? 6 eri töpykkää vai yksi?
                ///M3 97-

                Comment

                • toni78
                  Bimmer Fanatic
                  • May 2004
                  • 285
                  • Nousiainen

                  #9
                  yksi "kaasuläppäanturi" siellä on ja fyysisesti aivan samanlainen kuin 325:sessakin ja samat vastusarvotkin niissä on vaikka osanumeroltaan taitaa olla erilaiset

                  Comment

                  Working...
                  X
                  😀
                  🥰
                  🤢
                  😎
                  😡
                  👍
                  👎