Kytkinremppa levisi syksyn ja talven aikana isommaksi talvikauden kunnostusrempaksi harrasteavoon, ihan kun muka olis aikaa ja rahaa..
Tarkoitus olisi kiinnittää huomiota tyyppivaivoihin ja ikähapertumiin ja uusia varsinkin hankalissa paikoissa olevia osia ennakoivasti ettei tarvitse uudestaan kohta purkaa kun moottori ja laatikko kardaaneineen on jo irrotettu. Huoltokirja on ohjelman mukaisesti täytetty, kilsoja vajaa 200tkm. Kulutusosia lukuunottamatta näyttäisi olevan alkuperäistä kamaa vuodelta 2001/05.
- kykä + kaksoismassa + rätti + keskilaakeri + uudet kiinnikkeet
- laatikon stefat ja vaihteensiirtäjäholkit, vaihdevivuston puslat, shortshifteri
- turvonneen jäähdyttimen uusinta (turpoamisen huomasi vasta autoa purettaessa)
- koneen vuotavat tiivisteet: venttiilikoppa ja öljypohja
- german auto solutionsin disa venttiilin korjaussarja
- huohotusletkut, separaattori
- vanos tiivisteet beisanilta
- bensansuodatin
- hihnat, hihnapyörien laakerit
- vesipumppu
- termostaatti
- öljypumpun mutterin tarkistus/kiinnitys locktitellä
- raidetangot+päät (auraus-säädöt jumissa), hammastangon suojakumit
- pakosarja virtaavampaan + pinnapultit + mutterit
Mietintälistalla:
Paisuntasäiliö (ei vuotoja, suht helppo vaihtaa tarvittaessa myöhemminkin)? Vesiletkut (hyvässä iskussa, mutta..)?
Starttimoottori (voiko rempata, on aika ikävässä paikassa vaihtaa myöhemmin)?
Laturin kunnon tarkempi tutkiminen
Jakoketjun kiristin? Kampiakselin hihnapyörä/harmoninen vaimennin?? (->värinä/öljypumpun mutteri?) Alakerran laakerit?
Onko joku olennainen tyyppivika jäänyt kokonaan huomiotta? Etuiskarit ja etualatukivarsien takapuslat tulikin jo viime keväänä laitettua. Taka-akseliston ja perän ajattelin jättää suosiolla ensi talveen jos se ei vaadi huomiota aiemmin. Samalla voisi laittaa Quaifen lukkoperän, siitä on Hondassa hyviä kokemuksia kukahan neropatti jättänyt ison kutoskoneen ilman lukkoperää ??
Tarkoitus olisi kiinnittää huomiota tyyppivaivoihin ja ikähapertumiin ja uusia varsinkin hankalissa paikoissa olevia osia ennakoivasti ettei tarvitse uudestaan kohta purkaa kun moottori ja laatikko kardaaneineen on jo irrotettu. Huoltokirja on ohjelman mukaisesti täytetty, kilsoja vajaa 200tkm. Kulutusosia lukuunottamatta näyttäisi olevan alkuperäistä kamaa vuodelta 2001/05.
- kykä + kaksoismassa + rätti + keskilaakeri + uudet kiinnikkeet
- laatikon stefat ja vaihteensiirtäjäholkit, vaihdevivuston puslat, shortshifteri
- turvonneen jäähdyttimen uusinta (turpoamisen huomasi vasta autoa purettaessa)
- koneen vuotavat tiivisteet: venttiilikoppa ja öljypohja
- german auto solutionsin disa venttiilin korjaussarja
- huohotusletkut, separaattori
- vanos tiivisteet beisanilta
- bensansuodatin
- hihnat, hihnapyörien laakerit
- vesipumppu
- termostaatti
- öljypumpun mutterin tarkistus/kiinnitys locktitellä
- raidetangot+päät (auraus-säädöt jumissa), hammastangon suojakumit
- pakosarja virtaavampaan + pinnapultit + mutterit
Mietintälistalla:
Paisuntasäiliö (ei vuotoja, suht helppo vaihtaa tarvittaessa myöhemminkin)? Vesiletkut (hyvässä iskussa, mutta..)?
Starttimoottori (voiko rempata, on aika ikävässä paikassa vaihtaa myöhemmin)?
Laturin kunnon tarkempi tutkiminen
Jakoketjun kiristin? Kampiakselin hihnapyörä/harmoninen vaimennin?? (->värinä/öljypumpun mutteri?) Alakerran laakerit?
Onko joku olennainen tyyppivika jäänyt kokonaan huomiotta? Etuiskarit ja etualatukivarsien takapuslat tulikin jo viime keväänä laitettua. Taka-akseliston ja perän ajattelin jättää suosiolla ensi talveen jos se ei vaadi huomiota aiemmin. Samalla voisi laittaa Quaifen lukkoperän, siitä on Hondassa hyviä kokemuksia kukahan neropatti jättänyt ison kutoskoneen ilman lukkoperää ??
Comment