Vaihdattaisin kyllä mielellään kaikki mitä helposti samalla kertaa voi vaihtaa.
Nr. 4 on tosiaan se tärkein pusla joka vaikuttaa eniten. 3 ja 2 on nuo toiset, ja kolmosesta säädetään camberit eli senkin puolesta tosiaan hyvä vaihtaa. 3 ja 2 on erilaiset puslat alunperin mutta voi vaihtaa päikseen ja jos tilaat uretaaniset ne on jokatapauksessa samanlaiset.
Nr. 4 on tosiaan se tärkein pusla joka vaikuttaa eniten. 3 ja 2 on nuo toiset, ja kolmosesta säädetään camberit eli senkin puolesta tosiaan hyvä vaihtaa. 3 ja 2 on erilaiset puslat alunperin mutta voi vaihtaa päikseen ja jos tilaat uretaaniset ne on jokatapauksessa samanlaiset.
Sellainen kysymys vielä, että kannattako ottaa 80ShA vai 90ShA-kovuuksilla?
Molempia puslia löytyy pehmeämpänä punaisena ja kovempana keltaisena.
Itse laittanut kaikkiin keltaiset, mutta ehkä näin jälkeenpäin ajateltuna laittaisin punaiset noihin nelosiin, mukavuus ja ajomelu vähän kärsi kun vaihtoi ne. En kyllä tiedä onko 10 sha:lla käytännössä mitään eroa. Molemmat kuitenkin kestää paljon paremmin kuin alkuperäiset.
Itse laittanut kaikkiin keltaiset, mutta ehkä näin jälkeenpäin ajateltuna laittaisin punaiset noihin nelosiin, mukavuus ja ajomelu vähän kärsi kun vaihtoi ne. En kyllä tiedä onko 10 sha:lla käytännössä mitään eroa. Molemmat kuitenkin kestää paljon paremmin kuin alkuperäiset.
Metsään menee jos nuo tilaat tulee 6kpl tukivarren isoja puslia. Tilaat 2kpl rear trailing arm front bush ja 4 kpl rear control arm lower outer bush. Näihin asennukseen silikonirasvaa ei vaseliiniä tai muuta kuraa
Juu eipä sillä tosiaan pahemmin ole väliä. Et varmasti noiden pienempien puslien kohdalla tunnista onko alla punaiset vai keltaiset, sen verran pieni vaikutus niillä
Metsään menee jos nuo tilaat tulee 6kpl tukivarren isoja puslia. Tilaat 2kpl rear trailing arm front bush ja 4 kpl rear control arm lower outer bush. Näihin asennukseen silikonirasvaa ei vaseliiniä tai muuta kuraa
Kaverilla meni vain nimet sekaisin mutta linkit näytti oikein.
Metsään menee jos nuo tilaat tulee 6kpl tukivarren isoja puslia. Tilaat 2kpl rear trailing arm front bush ja 4 kpl rear control arm lower outer bush. Näihin asennukseen silikonirasvaa ei vaseliiniä tai muuta kuraa
Kirjotin tosiaan linkkiin väärän nimen. Mutta hyvä huomio jos joku muu tätä lukee
Juu eipä sillä tosiaan pahemmin ole väliä. Et varmasti noiden pienempien puslien kohdalla tunnista onko alla punaiset vai keltaiset, sen verran pieni vaikutus niillä
Kaverilla meni vain nimet sekaisin mutta linkit näytti oikein.
Sitten pyörännavan alla ja yläpuolella on puslat jotka on todella helppo vaihtaa itse. Vain yhdellä pultilla kiinni ja sitten pääsee puslaan käsiksi, että jos joskus kiinnostaa puuhailla.
Mulla on parhaillaan käsillä noiden vaihto, mites vanhat saisi helpoiten siististi pois? Samaan tapaan rikkomalla kuin tuon "ison" puslankin? Vai onko joku vähätöisempi patentti olemassa?:think
E39 528iA Sedan AC Schnitzer -98 (JP) Porsche 944 -86 (DE)
Saab 9-3 Turbo Jubilee -01 (FI)
Melkein helpoin keino on irrottaa ylempi pusla kaasupillillä tai toholla ulosvetäjän kanssa, se on hankala rikkoa kun on enempi nivel kuin pusla alemman saa poralla ja sahaamalla irti
Mulla on parhaillaan käsillä noiden vaihto, mites vanhat saisi helpoiten siististi pois? Samaan tapaan rikkomalla kuin tuon "ison" puslankin? Vai onko joku vähätöisempi patentti olemassa?:think
Siihen käy ihan normaali 2 jalkainen ulosvetäjä kun käyttää sitä väärinpäin ja painaa puslan pihalle. Lämpöä sille kannattaa antaa silti osaa olla melko tiukassa kun on rautakuori tuossa ylemmässä
Comment