Tieto lisää tuskaa on sanonta,jota foorumi tarjoaa,joskin myös apua.
Mulle laitettiin huuhteluna öljyt GM:n laatikkoon,jonka jälkeen parin kuun kuluttua alkoi kuulua jyrähdys 5 vaihteella nopeudessa 120 tai yli,ei koskaa alle satasessa.
Luettuani näitä kokemuksia täältä, en ollu varma onko aiheuttajana turbiini,eikä se ääni lisääntyny, eikä edes joka päivä kuulunut,joten en tehny mitään asialle.
Noin pari kuuta taaksepäin ajettiin sillä,yhden asentajan kanssa,eikä hänkään pitäny sitä laatikosta kuuluvana vaan takapäästä,eli vetarit tai perä.
Kun sitten soitin noin kuukausi sitten Jari Niemelle sain heti varmistuksen että se on turbiinista tuleva ääni,jolloin tilasin ajan korjaukseen,johon tuli venttaa kaksi viikkoa.
Siinäkään kohtaa en viellä tajunnu että sitä rikkinäisellä turbiinilla olevaa autoa voi ajaa niin, että se ei hinkkaa lisää metallia sinne askiin.
Nyt on turbiini vahvistettu ja paikallaan,ja ajoa on tehty 300 kilsaa,eikä se ole viellä seonnu, mutta tää ei viellä takaa sitä ettei aski tule sekoamaan,kun metallia oli tietysti jo levinny sinne laatikon sisälle.
Otin tietoisen riskin enkä antanu avata laatikkoa samalla kun oli irti ,koska ei ole ylimääräistä rahaa tähän kohtaan tehdä koko askia.
Paskat housussa ajelen ja odotan sekoaako laatikko ,no aika näyttää,mutta tästä kokemuksesta neuvona muille, että jos tollanen tärinä kuuluu,
niin helpoin ja varmin tapa tsekata onko turbiini lopussa, on ottaa öljypohja auki ja kattoo magneetti, ei tarvi arpoa ja odottaa että se aski sekoaa.
Kai
Mulle laitettiin huuhteluna öljyt GM:n laatikkoon,jonka jälkeen parin kuun kuluttua alkoi kuulua jyrähdys 5 vaihteella nopeudessa 120 tai yli,ei koskaa alle satasessa.
Luettuani näitä kokemuksia täältä, en ollu varma onko aiheuttajana turbiini,eikä se ääni lisääntyny, eikä edes joka päivä kuulunut,joten en tehny mitään asialle.
Noin pari kuuta taaksepäin ajettiin sillä,yhden asentajan kanssa,eikä hänkään pitäny sitä laatikosta kuuluvana vaan takapäästä,eli vetarit tai perä.
Kun sitten soitin noin kuukausi sitten Jari Niemelle sain heti varmistuksen että se on turbiinista tuleva ääni,jolloin tilasin ajan korjaukseen,johon tuli venttaa kaksi viikkoa.
Siinäkään kohtaa en viellä tajunnu että sitä rikkinäisellä turbiinilla olevaa autoa voi ajaa niin, että se ei hinkkaa lisää metallia sinne askiin.
Nyt on turbiini vahvistettu ja paikallaan,ja ajoa on tehty 300 kilsaa,eikä se ole viellä seonnu, mutta tää ei viellä takaa sitä ettei aski tule sekoamaan,kun metallia oli tietysti jo levinny sinne laatikon sisälle.
Otin tietoisen riskin enkä antanu avata laatikkoa samalla kun oli irti ,koska ei ole ylimääräistä rahaa tähän kohtaan tehdä koko askia.
Paskat housussa ajelen ja odotan sekoaako laatikko ,no aika näyttää,mutta tästä kokemuksesta neuvona muille, että jos tollanen tärinä kuuluu,
niin helpoin ja varmin tapa tsekata onko turbiini lopussa, on ottaa öljypohja auki ja kattoo magneetti, ei tarvi arpoa ja odottaa että se aski sekoaa.
Kai
Comment