Eli mistä kannattaa aloittaa vian paikallistaminen.
Pari kertaa käynnistyksen jälkeen palanut jäähdytysnesteen keltainen valo mutta sammunut noin 1-2 minuutin kuluttua.
Avasin paisuntasäiliön korkin ja säiliö oli tyhjä. Seuraavaks öljykorkki auki ja sieltähän löytys keltasta vaahtoa. Mittatikussa pieni klöntti samaa vaahtoa.
Lämmöt ei kuitenkaan mittarin mukaan ole ollut yli puolenvälin ja kabiiniin puhaltaa lämmintä.
Kannentiiviste, kansi vai joku ihan muu?
Kyseessä siin e46 328i -98 M52TUB28 koneella jolla ajettu 250tkm.
Ajo ollut maantieajoa, aamulla töihin ja illalla takas. (noin 15km suunta)
Pari kertaa käynnistyksen jälkeen palanut jäähdytysnesteen keltainen valo mutta sammunut noin 1-2 minuutin kuluttua.
Avasin paisuntasäiliön korkin ja säiliö oli tyhjä. Seuraavaks öljykorkki auki ja sieltähän löytys keltasta vaahtoa. Mittatikussa pieni klöntti samaa vaahtoa.
Lämmöt ei kuitenkaan mittarin mukaan ole ollut yli puolenvälin ja kabiiniin puhaltaa lämmintä.
Kannentiiviste, kansi vai joku ihan muu?
Kyseessä siin e46 328i -98 M52TUB28 koneella jolla ajettu 250tkm.
Ajo ollut maantieajoa, aamulla töihin ja illalla takas. (noin 15km suunta)
Comment