Moottori n42b20 ja hieman erikoinen probleema. Ajaessa kun painaa kytkimen pohjaan, kierrokset saattavat mennä alle 500rpm ja pari kertaa moottori on sammunutkin. Vika korjaantuu kun moottorinsuojamuovin (se jossa menee imuputki ilmanputsarille) ottaa pois
Autoon on juuri uusittu ilmamassamittari (Bosch) sekä ilmanputsari. Vikakoodit luettu, ei koodeja. Muuten moottori käy ja vetää nätisti.
N42 probleema
Collapse
X
-
-
-
Samaa itekin epäilen ja laitoin uuden separaattorin + letkut tilaukseen. Ilmeisesti imusarjaa pitää käyttää pois separaattorin vaihdossa? eli sen tiivisteet menee vielä tilaukseen.Originally posted by WSE1 View PostÖljynerotin / separaattori on ilmeisesti vialla.MB W204 C320 CDI
Kawasaki Ninja ZX-7R
Comment
-
Imusarja pois juu, sijaitsee tosiaan sen alla. Imusarjan tiivisteethän on tässä semmoset kumiset joten jos ovat hyvät niin vaihtaa ei tartte välttämättä. Oltettavasti ostit Cold-climate malliset letkut ja jos et niin muista laittaa fyllit letkujen päälleOriginally posted by Rudenorth View PostSamaa itekin epäilen ja laitoin uuden separaattorin + letkut tilaukseen. Ilmeisesti imusarjaa pitää käyttää pois separaattorin vaihdossa? eli sen tiivisteet menee vielä tilaukseen.
Last edited by KondomDuck; 12-01-2015, 06:14.
Comment
-
tulihan pieni alipaineletku imukoteloon takasin kiinni, olettaen että suodatin kotelo käytetty irti kun imm vaihdettiin?e46 330da -01
E46 320d -00
E30 323i -85 "pommikone"
Projekti: E30 325i -86
Projekti: E21 315 -83
Ex: E30 318i mit m10i -89
Comment
-
Ilmanputsarin kotelo käytettiin irti kun maffi uusittiin, mutta siinä ei mielestäni ollut kiinni mitään alipaineletkua?Originally posted by janituz View Posttulihan pieni alipaineletku imukoteloon takasin kiinni, olettaen että suodatin kotelo käytetty irti kun imm vaihdettiin?MB W204 C320 CDI
Kawasaki Ninja ZX-7R
Comment
-
tuo olipaine letku tulee sinne. Ja se on maffin jälkeen. http://realoem.com/bmw/showparts.do?...46&hg=13&fg=10e46 330da -01
E46 320d -00
E30 323i -85 "pommikone"
Projekti: E30 325i -86
Projekti: E21 315 -83
Ex: E30 318i mit m10i -89
Comment
-
Kaivappa se ilmanputsari kotelo käteen ja etsi laturin hihnapyörän tekemä reikä
sigpic
P:0409699000
JARRULLINEN TEHODYNAMOMETRI,MYÖS X-DRIVET!
tehonlisäykset/koodaukset/vikakoodit/päivitykset/
huollot/korjaukset!
BMW E&F sarjaan.
Yleisimmät BMW osat myös suoraan hyllystä!
8HP ajonestonollaukset, käytettyjen moottoriohjaimien käyttöönotto&kaikki muut mahdottomat hommat luonnistuu!
AJ-Tech ohjelmat penkitettyinä meiltä!
Comment
-
Maffin jälkeistä imuputkea en ole käyttänyt irti, mutta pitää tarkistaa ettei vahingossa ole irronnut tms.Originally posted by janituz View Posttuo olipaine letku tulee sinne. Ja se on maffin jälkeen. http://realoem.com/bmw/showparts.do?...46&hg=13&fg=10
Suppari, viimeksi suodatinta vaihtaessa kotelo näytti ehjälle. Pohjalla on pieni reikä, mutta se taitaa kuuluakin olla.MB W204 C320 CDI
Kawasaki Ninja ZX-7R
Comment
-
No niin, separaattori letkuineen sekä imusarjan tiivisteet uusittiin tänään. Samalla huomattiin että siinä maffin ja kaasuläpän välissä olevassa imuilman vaimentimessa oli hihnapyötän tekemä reikä (tätä varmaan suppari tarkoittikin), vaimennin poistettiin ja reikä tulpattiin. Nyt auto tuntuisi pelaavan hienosti. Kiitokset kaikille vinkeistä
Last edited by Rudenorth; 21-01-2015, 18:55.MB W204 C320 CDI
Kawasaki Ninja ZX-7R
Comment
Comment