Terve,
Aattelin kysyä onko kenelläkään kokemusta järeemmän kytkimen vaihdosta tommoseen E46 2005 mallin 330D:hen jossa uudenmpi M57N moottori ja vakio tehoiltaan 204HV ja 6 vaihteisella manuaaliaskilla.
Kytkin alkuperäinen ja toimii yllättävän hyvin, joskus pientä nypytystä havaittavissa ja autolla kumminkin jo ajettu 250tkm. Ei ikinä vielä luistanut.
Mutta siis tietääkö joku meneekö tuommoseen suoraan joku vauhtipyörä / kytkin setti mikä kestäisi tehoja enemmän, tai onko kokemuksia miten vakio uusi kytkin / vauhtipyörä kestää kun ruvetaan ohjelmoimaan kunnolla, parhaimmillaanhan näistä saa lähes 300hv/700nm melkeen, ainoa asia mikä mietityttää on tuo kytkin. Tehoja pitää, varsinkin vääntöä rajata jonkun verran tuon vakio kytkimen kanssa varmaan.?
Kiitokset etukäteen infosta.
Aattelin kysyä onko kenelläkään kokemusta järeemmän kytkimen vaihdosta tommoseen E46 2005 mallin 330D:hen jossa uudenmpi M57N moottori ja vakio tehoiltaan 204HV ja 6 vaihteisella manuaaliaskilla.
Kytkin alkuperäinen ja toimii yllättävän hyvin, joskus pientä nypytystä havaittavissa ja autolla kumminkin jo ajettu 250tkm. Ei ikinä vielä luistanut.
Mutta siis tietääkö joku meneekö tuommoseen suoraan joku vauhtipyörä / kytkin setti mikä kestäisi tehoja enemmän, tai onko kokemuksia miten vakio uusi kytkin / vauhtipyörä kestää kun ruvetaan ohjelmoimaan kunnolla, parhaimmillaanhan näistä saa lähes 300hv/700nm melkeen, ainoa asia mikä mietityttää on tuo kytkin. Tehoja pitää, varsinkin vääntöä rajata jonkun verran tuon vakio kytkimen kanssa varmaan.?
Kiitokset etukäteen infosta.
Comment